quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ach, ik heb donderdag Delft - Assen in de planning staan
Lievquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het dan.
Als mijn vriend is aangekomen hier dan denk ik wel even zo van 'Ah,Gebraden_Wombat. Jij bent nu vast ook netjes en op tijd aangekomen. Veilig en wel'
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik vroeg mij al af wat het overige personeel uitvoerde buiten die zes treinen die reden, fijn dat we dat nu ook weten.
Mja, voor mij hoeft dit soort fratsen ook niet echt. Of eigenlijk juist ook wel. Ze zien gewoon min of meer alles wat je doet, en ze laten het je weten. Ik heb ook al eens een mailtje gehad omdat "gebleken was dat ik recent een maandtrajectabo had aangeschaft". Of ik even mee wilde doen met een enquete.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Raar verhaal hier: een vriend van ons reisde gisteren van Amsterdam naar Enschede, krijgt hij in Enschede telefoon, van de NS, of hij veilig aangekomen was uiteindelijk.
Hij had met zijn Postbank-pasje een enkeltje gepind. Dat rekeningnummer verscheen in hun systeem en omdat hij een jaarkaart had gehad onder hetzelfde rekeningnummer, hadden ze zo zijn telefoonnummer achterhaald om even de service te bieden om erachteraan te bellen.
Ben ik nou paranoīde of is dit raar?
Ja, hier in de omgeving rijdt alles weer. 2 stoptreinen en 2 intercity's..quote:Op woensdag 23 december 2009 07:11 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn trein naar Helmond 't Hout rijdt, zie ik.
Oh kut, dat is dus weer vertraging.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf morgen gaat alles weer volgens normale dienstregeling rijden, dus
En het reed vandaag nog wel zo lekker op tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh kut, dat is dus weer vertraging.
Ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het reed vandaag nog wel zo lekker op tijd.
wat is dat dan voor een wit spul bij mij buitenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:52 schreef tralalala het volgende:
Mwa, geen sneeuw dus dat scheelt al weer.
Een klein beetje poeder...quote:Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een wit spul bij mij buiten
Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En natuurlijk; morgen voor 't eerst met de OV-chipkaart
Ooja, helemaal vergetenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?
Goede kans jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zal Woerden ook wel bereikbaar zijn morgen.
There we go!quote:Op maandag 4 januari rijden er in verband met defecte treinen minder treinen tussen Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal - Amersfoort en in de spits ook tussen Amersfoort en Deventer.
Houdt u rekening met extra reistijd van 15 minuten.
Als die niet rijdt dan spring ik er gvd voor!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:11 schreef Rengaw het volgende:
Is er iets bekend over Helmond -Ehv/ Ehv- Maastricht?
Ik moet over 20 min de trein hebben.. maar ik hoor maar geen trein!
200 m verderop ligt het spoor![]()
Lang leve Amarail / NS...
Maar daar rijdt er misschien iedere 4 uur 1 trein, en zitten er een stuk minder wissels op de trajectenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
*kick*
Na Nieuwjaar is het weer bal!
Net iemand gesproken in de buurt van Irkutsk (Siberië), waar het overdag -20 en des nachts -40 is. En de treinen rijden gewoon heur
Jup, ik sta nu in de overvolle vertraagde trein van rotterdam cs naar enschede in een poging om in utrecht te komen...quote:
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Treinnieuws is er niet. Maar er zijn dus weer gewoon vertragingen geweest? Het is hier gewoon -1 nu. Echt niks bijzonders...
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezen.
Nee, de VIRMpjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |