http://www.nu.nl/binnenla(...)-randstad-rijdt.htmlquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:18 schreef Nimose het volgende:
Wat is nou betrouwbaarder, de gewone planner van NS of de actuele vertrektijden?
Ik mag hopen van de laatste, dan zou er 2 x per uur een stoptrein gaan tussen Rotterdam en Den Haag. Iemand al ervaring vandaag?
Een blik werpend op de actuele vertrektijden, kun je waarschijnlijk het beste met de trein van Rotterdam naar Gouda reizen en daar overstappen op de trein naar Den Haag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand iets bekend over treinverkeer tussen R'dam en Den Haag?
Er staat niks over op NS site of ad.nl of Rijnmond ofzo. Maar als je advies doet op site van NS van R'dam naar Den Haag dan 'is er geen advies gevonden', en ook alle stoptreinen richting DH rijden niet verder dan R'dam CS
Ik zag het ook ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een blik werpend op de actuele vertrektijden, kun je waarschijnlijk het beste met de trein van Rotterdam naar Gouda reizen en daar overstappen op de trein naar Den Haag.
Ben echt benieuwd wat voor mysterieuze trein mijn collega dan genomen heeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Delft - 09:33
9:38 Dordrecht - Sneltrein Schiedam C, Rotterdam C, R'dam Lombardijen Rijdt vandaag niet.
9:45 Dordrecht - Stoptrein Rotterdam C Rijdt vandaag niet.
9:47 Den Haag Centraal - Stoptrein Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
9:54 Amsterdam Centraal - Sneltrein Den Haag HS, Den Haag L v NOI, Leiden C Rijdt vandaag niet.
9:58 Den Haag Centraal - Intercity Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:03 Venlo - Intercity Rotterdam C, Dordrecht, Breda Rijdt vandaag niet.
10:08 Breda - Sneltrein Schiedam C, Rotterdam C, R'dam Lombardijen Rijdt vandaag niet.
10:15 Roosendaal - Stoptrein Rotterdam C, Dordrecht, Lage Zwaluwe Rijdt vandaag niet.
10:17 Den Haag Centraal - Stoptrein Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:24 Amsterdam Centraal - Sneltrein Den Haag HS, Den Haag L v NOI, Leiden C Rijdt vandaag niet.
10:28 Den Haag Centraal - Intercity Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:33 Venlo - Intercity Rotterdam C, Dordrecht, Breda Rijdt vandaag niet
De Polar Express waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat voor mysterieuze trein mijn collega dan genomen heeft. I'll keep you posted
.
quote:U zocht iets op NS.nl maar door een technische storing kunnen wij u helaas tijdelijk niet helpen. Onze excuses daarvoor. Probeert u het later nog een keer.Raadpleeg storingen voor actuele informatie.
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Polar Express waarschijnlijk
Ja, same here. Maar de lol is er inmiddels wel af eigenlijk. Ik hoop echt dat er morgen weer gewoon normaal gedaan kan worden. Hier in Utrecht is het in ieder geval flink aan het dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, die trein werd niks. Ik ben er maar mee gekapt... Ga morgen wel weer werken.
Als ik nou gewoon thuis kon werken, kon ik nog wat doen, maar helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |