Ja goede zaakquote:
Downloadingquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kold Konexion vs. Luna @ 2 Dangerous Fear FM
[..]
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkig
Ik ga er nu aan beginnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens, nog even wat ... als iemand tijd over heeft en er iets moois van kan/wil maken, mag diegene wel het [Hardstyle] Best of 2009-topique maken
2 minder genoemde plaatjes, maar zeker niet minder goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Mijn top 10 van 2009
DBSTF - Shallow Plannet
2 sidez - god
in willekeurige volgorde
daar noem je een paar mooie plaatjes op kerelquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
Alphaverb - Still Here (Gentalica RMX)
Psyko Punkz - Overclipping
Pavo - Communicate
Josh & Wesz - Like thiz
Wildstylez - single sound
2 sidez - god
* ReMcOrE gaat gelijk ff kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan? Ik vind de platen namelijk wel vet, maar de sets zijn, op de grote promoregen na, wel erg voorspelbaar en het mixen is nou ook niet altijd je van het.quote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
wat betreft beste producer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:06 schreef 16meter het volgende:
Denk dat de meeste mensen twijfelen tussen NC en Zatox als beste producer. Petmans daarom maar de eer geven van beste producer en NC beste DJs, ook al moeten die het vooral van de producties hebben.
Of spreek ik nu alleen voor mezelf?
ik wilde op B-Front stemmen, maar die stond er niet tussen... paar van die anderen niet heel vaak aan het werk gezien of niet echt kapot van; dus het ging tussen Deepack en Noisecontrollers bij mijquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan?
Die keertjes dat ik Deepack gezien heb was het altijd een soort feeststemming in de zaal, inderdaad heel erg vet om mee te maken. Zij zijn ook 1 van de weinigen die ook echt wat durven achter de draaitafels en ook wat meer dan alleen eigen werk draaien. Dat vind ik eigenlijk het grootste "probleem" van de scene op het moment. Ik snap ook wel waarom ze het doen (meer boekingen, omdat de meeste mensen releases toch wel illegaal pakken), maar het stoort me soms wel dat er dan alleen maar eigen tracks komen. Beetje afwisseling mag toch wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat betreft beste producer niet![]()
voor beste DJ eensch met Boy's beredenering (comeback) & gewoon omdat die gasten er altijd een feesje van maken
dan stem ik op wederom op AVIOquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus ik zeg hier (net als in het andere topic) voeg een categorie beste Live act toe en kijk dan hoe het loopt
quote:I went to Freaky record shop with a friend today and we were told "the new Pavo will be released after Zany & Dozer (which is out now), after that probably Zany - Mr. Monster or Slim Shore". We were also told they would 'explode' next year, with releases every ~2 weeks or so. Thought this might interest you guys.
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Was inderdaad het Qlimax boekje. Deze hoort erbij...
hetzelfde. Zany is automatisch interessant!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..
precies! dit klinkt nu al als een topfeestquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef 16meter het volgende:
Ik rekende die live act voor het gemak maar tot het DJen.Dus eigenlijk heb je gelijk..
Aparte categorie voor live acts is geen slecht idee.
Trouwens.. Deepack op Free Festival.Geniale set en super sfeertje.
't is voor mij (bijna) nooit in de buurt, maar waarschijnlijk wel aanwezig!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Beste afsluiter van het jaar man.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!![]()
Beuken tot je erbij neer valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |