Daarom.quote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar als je meningen niet relevant acht, waarom zou je hier dan komen omdat anderen van mening zijn dat het tof is?
No way! Ik lees dit topic en denk: Euj, dat oogt gezellig, laat ik mij daar eens in mengen. Eigen mening, slechts relevant voor mezelf.quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je bent gewoon keihard gedisst door BT jongen.![]()
Gaat dit over frikadellen? Wel speciaal, ja.quote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef Stofje het volgende:
13-jarige jongens die zich in hun kont laten neuken uit geilheid en nog steeds overtuigd zijn van hun hetero-zijn, dat is toch wel een beetje het schok-moment van mijn dag.
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
No way! Ik lees dit topic en denk: Euj, dat oogt gezellig, laat ik mij daar eens in mengen. Eigen mening, slechts relevant voor mezelf.
Alsof Stofje zich laat dissen, dan ken jij Stofje nog niet.quote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.![]()
![]()
Ik wist niet dat BT zo medogeloos kon zijn.
Ik neem geen mannen in hun kontjequote:Op maandag 21 december 2009 16:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HAHAHA gewoon gedisst jongen. Virtueel in je kontje genomen.![]()
![]()
Ik wist niet dat BT zo medogeloos kon zijn.
Ik snap 'm niet eens, eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof Stofje zich laat dissen, dan ken jij Stofje nog niet.
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet eens, eerlijk gezegd.
En dat noemt mij newbiequote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, Stofje is kittengate ex-crew?
Dat was zijn broer met een punt achter zijn naam.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, Stofje is kittengate ex-crew?
Goed, gaan we nu weer vriendelijk tegen elkaar doen? Hm?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Newbie hier janiet newbie in het algemeen.
Wanneer beginnen die verkiezingen hier?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Newbie hier janiet newbie in het algemeen.
Die mochten toch zogenaamd niet van julliequote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die verkiezingen hier?
Ik was nooit onvriendelijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goed, gaan we nu weer vriendelijk tegen elkaar doen? Hm?
Hahaha ik ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap die groepen mensen buiten dat Serious Request ding nietWat valt er nou te zien?
![]()
Die mochten niet van jullie.quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer beginnen die verkiezingen hier?
Gisteren optreden van joop van het hek .quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap die groepen mensen buiten dat Serious Request ding nietWat valt er nou te zien?
![]()
Jawel, maar alleen in de SC.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die mochten toch zogenaamd niet van jullie
Ja en dat hebben jullie toen zo sneaky ergens tussendoor gemeld. Sowieso, als het alleen in de slowchat mag is er toch geen lol aan.quote:
Omgomg was je op tv?quote:Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niethet is hier tyfuskoud, ik heb er ook even gekeken voor de vorm en ik had het na een minuut al wel weer gehad
!
Don't know, don't carequote:
Ja fucking gay toch. Daar doe ik het niet voor. Sowieso is het sad om dat soort dingen te verbieden, maar goed, jij was het niet.quote:
Sneaky, het staat toch gewoon in FB?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dat hebben jullie toen zo sneaky ergens tussendoor gemeld. Sowieso, als het alleen in de slowchat mag is er toch geen lol aan.
Wie komt daaaaaar nou!quote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sneaky, het staat toch gewoon in FB?
Geil.quote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't know, don't carestond niet bepaald vooraan
om 8 uur/10 over 8 hoopt mijn huisgenootje op tv te komen met een speciale actie
dus dan ga ik wel even heen. Ik heb een rode jas aan voor de geïnteresseerden
!
Niet iedereen kan succesvollequote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja fucking gay toch. Daar doe ik het niet voor. Sowieso is het sad om dat soort dingen te verbieden, maar goed, jij was het niet.
Niet iedereen, nee. Ik wel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet iedereen kan succesvolleverkiezingen organiseren.
Ik was ook niet anders van plan eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je gaat kijken met een biertje in je linkerhand en een penis in je rechter.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was ook niet anders van plan eigenlijk.
Ja die is representatief.quote:
Oh, dan ga ik even kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't know, don't carestond niet bepaald vooraan
om 8 uur/10 over 8 hoopt mijn huisgenootje op tv te komen met een speciale actie
dus dan ga ik wel even heen. Ik heb een rode jas aan voor de geïnteresseerden
!
Hoezo, is dit een kliek dan?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet iedereen kan succesvolleverkiezingen organiseren.
Ja ik hoop dat het wel gefilmd wordt en op tv komt.. En dat hun actie succesvol is want het zou echt leuk moeten wordenquote:
Ga je heen?quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het wel gefilmd wordt en op tv komt.. En dat hun actie succesvol is want het zou echt leuk moeten wordenben heel benieuwd. En mag het eigenlijk niet missen, dus ik ga wel even heen.
Ik dacht dat jij naar huis ging?quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het wel gefilmd wordt en op tv komt.. En dat hun actie succesvol is want het zou echt leuk moeten wordenben heel benieuwd. En mag het eigenlijk niet missen, dus ik ga wel even heen.
De helft van de mensen hier post niet eens in KLBquote:
Ja. Wel royal sadness trouwens, mensen die alleen in SC's postenquote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De helft van de mensen hier post niet eens in KLB
Ik kan nu heel makkelijk zeggen van: dan moeten we misschien maar eens achter gaan evalueren of deze SC wel bestaansrecht heeft. Maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De helft van de mensen hier post niet eens in KLB
Een sc. Bestaansrecht. Evalueren. Arghgrmbl!quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan nu heel makkelijk zeggen van: dan moeten we misschien maar eens achter gaan evalueren of deze SC wel bestaansrecht heeft. Maar dat doe ik niet.
Kut nu ben ik bang ik moet huilen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan nu heel makkelijk zeggen van: dan moeten we misschien maar eens achter gaan evalueren of deze SC wel bestaansrecht heeft. Maar dat doe ik niet.
Het komt wel goed schatje.quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kut nu ben ik bang ik moet huilen.
OH NEE ALLES BEHALVE DAT !quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zou ons alleen maar helpen dan. Dus KEMPI ZET UM OP.quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar huis ging?
Naar het glazen huis jaquote:
Dan is er dus geen SC meer.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je zou ons alleen maar helpen dan. Dus KEMPI ZET UM OP.
83.46 %quote:Op maandag 21 december 2009 17:06 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen in Deventer aankom met de trein?
Dat is waar ook, Nederland ligt plat deze dagen. Voor morgen geven ze ook nog sneeuw af toch, zal dan ook nog niet verre van vlekkeloos verlopen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookmaar met die treinen en bussen enzo weet ik het allemaal niet
! Dus ik blijf nog een avondje en morgen neem ik de trein naar Leeuwarden en komt m'n vader me daar ophalen.
[..]
Naar het glazen huis jade hemel mag nog even wachten.
Ja, was best grappig. Het is toch een reden om bier te drinken. Het Glazen Huis stond in Breda op de Grote Markt en daar kom je bijna nooit om bier te drinken, dus dat was eigenlijk het voornaamste argument. Ook humor om dronken BN'ers te spotten. Sander Lantinga die rondjes blijft halen, Sophie Hilbrand die op een bar gaat dansen, waar echt nog nooit ooit iemand op heeft gedanst, Nicolette Kluyver die een dikke muts op had om vooral niet herkend te worden en alleen daarom al opviel, omdat niemand anders zo'n muts op had, etc. Maar mensen die de hele dag voor dat Glazen Huis staan, zijn gewoon echt randdebielen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Stofje, ben jij afgelopen jaar bij het Glazenhuis geweest?
Ja m'n vader belde dat hij me liever vandaag kwam halen maarja m'n zusje komt hier logeren na kerst en m'n kamer is echt een zooi dus ik moest toch nog wel even opruimen en m'n was doen enzo voor ik naar huis kon en met 't zusje weer terug kon komen zonder haar te shockerenquote:Op maandag 21 december 2009 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is waar ook, Nederland ligt plat deze dagen. Voor morgen geven ze ook nog sneeuw af toch, zal dan ook nog niet verre van vlekkeloos verlopen.
Boeie. Oldskool dan maar weer.quote:
Ait. Me moeder zit te zeuren over morgen. Robbie zei dat zijn moeder ook al aan het zeuren was.quote:Op maandag 21 december 2009 17:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Boeie. Oldskool dan maar weer.
Ik weet dat hij in Breda stond, daarom vroeg ik het je juist. Ik heb volgens mij alleen in de Vulling boven gestaan en het hele schouwspel ff bekeken. Ik heb trouwens ook nog met mijn zatte kop op zo'n loopband gestaan met al die hitte lampen en zo. Het had wel wat, de Grote Markt in Breda ziet er ook wel een stuk gezelliger uit dan in Groningen omdat die niet zo groot is.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, was best grappig. Het is toch een reden om bier te drinken. Het Glazen Huis stond in Breda op de Grote Markt en daar kom je bijna nooit om bier te drinken, dus dat was eigenlijk het voornaamste argument. Ook humor om dronken BN'ers te spotten. Sander Lantinga die rondjes blijft halen, Sophie Hilbrand die op een bar gaat dansen, waar echt nog nooit ooit iemand op heeft gedanst, Nicolette Kluyver die een dikke muts op had om vooral niet herkend te worden en alleen daarom al opviel, omdat niemand anders zo'n muts op had, etc. Maar mensen die de hele dag voor dat Glazen Huis staan, zijn gewoon echt randdebielen.
De Grote Markt hier is ook niet heel groot. Dat Glazen Huis is gewoon heel klein.quote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat hij in Breda stond, daarom vroeg ik het je juist. Ik heb volgens mij alleen in de Vulling boven gestaan en het hele schouwspel ff bekeken. Ik heb trouwens ook nog met mijn zatte kop op zo'n loopband gestaan met al die hitte lampen en zo. Het had wel wat, de Grote Markt in Breda ziet er ook wel een stuk gezelliger uit dan in Groningen omdat die niet zo groot is.
watquote:Op maandag 21 december 2009 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Me moeder zit te zeuren over morgen. Robbie zei dat zijn moeder ook al aan het zeuren was.
Jij ruimt op voor je zusje?quote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n vader belde dat hij me liever vandaag kwam halen maarja m'n zusje komt hier logeren na kerst en m'n kamer is echt een zooi dus ik moest toch nog wel even opruimen en m'n was doen enzo voor ik naar huis kon en met 't zusje weer terug kon komen zonder haar te shockeren!
Godverdommequote:
Utrecht denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
Wat is slimmer.
Van Eindhoven naar Deventer via Utrecht
of van Eindhoven naar Deventer via Den Bosch.
Dan staat hij gewoon verkeerd, in Breda was het meer 'trechtervormig'.quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De Grote Markt hier is ook niet heel groot. Dat Glazen Huis is gewoon heel klein.
Trechtervormigquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon verkeerd, in Breda was het meer 'trechtervormig'.
Den Bosch. Utrecht zit vast omdat alle treinen daar uitlangskomenquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
Wat is slimmer.
Van Eindhoven naar Deventer via Utrecht
of van Eindhoven naar Deventer via Den Bosch.
quote:
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Den Bosch. Utrecht zit vast omdat alle treinen daar uitlangskomen
Over de sneeuw?quote:
In Nijmegen heb je een museum waar je langs kan gaan. Je kan ook naar tha shoppa die er tegenover zit.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid._!
Ja, trechtervormig, ja.quote:
Ga gewoon lopen, pussy.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid._!
quote:
Ik ga het niet voor je painten met je gebrek aan verbeeldingsvermogen.quote:
Ja maar hoe moet ik dat zien. Ik dacht meer als, een cirkel met het glazen huis in het midden dat meegezogen wordt in de trechterquote:
Doe linkquote:
Wtf is er met je UI gebeurd?quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik dat zien. Ik dacht meer als, een cirkel met het glazen huis in het midden dat meegezogen wordt in de trechter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |