Jij ruimt op voor je zusje?quote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n vader belde dat hij me liever vandaag kwam halen maarja m'n zusje komt hier logeren na kerst en m'n kamer is echt een zooi dus ik moest toch nog wel even opruimen en m'n was doen enzo voor ik naar huis kon en met 't zusje weer terug kon komen zonder haar te shockeren!
Godverdommequote:
Utrecht denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
Wat is slimmer.
Van Eindhoven naar Deventer via Utrecht
of van Eindhoven naar Deventer via Den Bosch.
Dan staat hij gewoon verkeerd, in Breda was het meer 'trechtervormig'.quote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De Grote Markt hier is ook niet heel groot. Dat Glazen Huis is gewoon heel klein.
Trechtervormigquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon verkeerd, in Breda was het meer 'trechtervormig'.
Den Bosch. Utrecht zit vast omdat alle treinen daar uitlangskomenquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
Wat is slimmer.
Van Eindhoven naar Deventer via Utrecht
of van Eindhoven naar Deventer via Den Bosch.
quote:
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Den Bosch. Utrecht zit vast omdat alle treinen daar uitlangskomen
Over de sneeuw?quote:
In Nijmegen heb je een museum waar je langs kan gaan. Je kan ook naar tha shoppa die er tegenover zit.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid._!
Ja, trechtervormig, ja.quote:
Ga gewoon lopen, pussy.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Den Bosch inderdaad slimmer is. Maar als ik dan halverwege vast kom te zitten dan zit ik ergens in Nijmegen of Arnhem-Zuid._!
quote:
Ik ga het niet voor je painten met je gebrek aan verbeeldingsvermogen.quote:
Ja maar hoe moet ik dat zien. Ik dacht meer als, een cirkel met het glazen huis in het midden dat meegezogen wordt in de trechterquote:
Doe linkquote:
Wtf is er met je UI gebeurd?quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik dat zien. Ik dacht meer als, een cirkel met het glazen huis in het midden dat meegezogen wordt in de trechter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |