abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75882503

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75882513
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Damn waar komen jullie vandaan. In Adana zijn ze vergeleken met de rest van TR toch redelijk modern denk ik dan.
Tsss... in Kirsehir doen ze ook niet zo hoor.
Ik ben een pure Turk.
pi_75882545
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat gebeurt in Nederland toch ook wel ?
Ik zag vorig jaar in Turkije alleen maar emo's.
pi_75882571
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat gebeurt in Nederland toch ook wel ?
Op een andere, minder erge manier. Nja, triestheid niveau is hetzelfde, maar ik zou het van de Turken in Turkije niet verwachten, dat maakt het verschil.
Ik ben een pure Turk.
pi_75882624
Mijn kies doet pijnnnnnnnn.
pi_75882671
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Op een andere, minder erge manier. Nja, triestheid niveau is hetzelfde, maar ik zou het van de Turken in Turkije niet verwachten, dat maakt het verschil.
Ik denk dat je een te rooskleurig beeld van Turkije hebt .

Trouwens, IHVK faalt hard.
Cool story, Hansel.
pi_75882676
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn kies doet pijnnnnnnnn.
Tandarts en niet wachten tot je crepeert van de pijn!
Ik ben een pure Turk.
pi_75882742
Hoe komt het eigenlijk dat Turkse ouders in Nederland zo beschermend zijn, terwijl dochters(!) van Turkse ouders in Turkije soms aan de andere kant van het land studeren.
Ik ben een pure Turk.
pi_75882752
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik zag vorig jaar in Turkije alleen maar emo's.
Is dat 'in' daar ?
Cool story, Hansel.
pi_75882794
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Konya-Karaman is toch redelijk conservatief. Je kunt die twee provincies echt absoluut niet vergelijken met Adana.
Konya en Karaman is net zwart en wit. Omdat Karaman een onderdeel van Konya was ziet men het vaak als hetzelfde. Men vergeet wel dat Konya daarvoor weer van Karaman was namelijk de Karamanogullari, net zoals Adana ook tot Karaman behoorde. Totdat Fatih Sultan Suleyman kwam opdagen. Konyalilar zijn idd conservatief, Karamanlilar daartegen zijn meer Nationalistisch. CHP en MHP waren vroeger bij elke verkiezingen de grote winnaars in Karaman totdat de AKP kwam opdagen. Als je in Karaman bent moet je ook niet zeggen "siz Konyalisiniz", dat accepteren ze never nooit.
saint or sinner
pi_75882797
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is dat 'in' daar ?
Twee jaar terug was het vet in, echt je zag ze overal. Geen idee of dat dit jaar nog steeds zo is.
pi_75882816
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef Garso het volgende:

[..]

Konya en Karaman is net zwart en wit. Omdat Karaman een onderdeel van Konya was ziet men het vaak als hetzelfde. Men vergeet wel dat Konya daarvoor weer van Karaman was namelijk de Karamanogullari, net zoals Adana ook tot Karaman behoorde. Totdat Fatih Sultan Suleyman kwam opdagen. Konyalilar zijn idd conservatief, Karamanlilar daartegen zijn meer Nationalistisch. CHP en MHP waren vroeger bij elke verkiezingen de grote winnaars in Karaman totdat de AKP kwam opdagen. Als je in Karaman bent moet je ook niet zeggen "siz Konyalisiniz", dat accepteren ze never nooit.
De meeste Karamanlilar die ik ken zeggen geen verschil te zien tussen Konya en Karaman.
pi_75882830
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Turkse ouders in Nederland zo beschermend zijn, terwijl dochters(!) van Turkse ouders in Turkije soms aan de andere kant van het land studeren.
Omdat onderwijs toch belangrijk is onder de Turken.
pi_75882865
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omdat je in Turkije voor een studie op de uni je meestal geen andere keuze hebt. Afhankelijk aan je punten mag je op bepaalde uni's studeren. Dan moeten ze je wel toestemming geven willen ze dat je een studie volgt. Hier in Nederland kan je makkelijk elke dag de trein pakken.
saint or sinner
pi_75882867
Mooi filmpje.

pi_75882901
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Omdat onderwijs toch belangrijk is onder de Turken.
Zo belangrijk dat ze in hun eentje aan de andere kant van het land mogen wonen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75882933
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zo belangrijk dat ze in hun eentje aan de andere kant van het land mogen wonen?
Blijkbaar wel dus.
pi_75882936
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Garso het volgende:

[..]

Omdat je in Turkije voor een studie op de uni je meestal geen andere keuze hebt. Afhankelijk aan je punten mag je op bepaalde uni's studeren. Dan moeten ze je wel toestemming geven willen ze dat je een studie volgt. Hier in Nederland kan je makkelijk elke dag de trein pakken.
Waarom willen ze dat je studeert? Ik hoor vaak van sommige Turken dat ze de uni hebben gedaan en niet aan het werk kunnen komen. Ik hoor van te veel Turken dat ze de uni hebben gedaan. (in TR)
Terwijl hun niveau van het Engels dan bijvoorbeeld erg laag is.
Ik ben een pure Turk.
pi_75882943
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De meeste Karamanlilar die ik ken zeggen geen verschil te zien tussen Konya en Karaman.
Jij kent dan zeker alleen de conservatieve Karamanlilar. De Karamanlilar die ik ken moeten niks hebben van Konya. Voor mij is heel Turkije hetzelfde.
saint or sinner
pi_75882976
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Garso het volgende:

[..]

Jij kent dan zeker alleen de conservatieve Karamanlilar. De Karamanlilar die ik ken moeten niks hebben van Konya. Voor mij is heel Turkije hetzelfde.
Ik ken een Konyali die weer erg nationalistisch is..

Ben jij de conservatieve Karamanli of de Karamanli die niets moet hebben van Konya?
Ik ben een pure Turk.
pi_75883052
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom willen ze dat je studeert? Ik hoor vaak van sommige Turken dat ze de uni hebben gedaan en niet aan het werk kunnen komen. Ik hoor van te veel Turken dat ze de uni hebben gedaan. (in TR)
Terwijl hun niveau van het Engels dan bijvoorbeeld erg laag is.
Werkloosheid is nou eenmaal een groot probleem in Turkije. Of je nou een papiertje op zak hebt of niet.
saint or sinner
pi_75883137
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Garso het volgende:

[..]

Werkloosheid is nou eenmaal een groot probleem in Turkije. Of je nou een papiertje op zak hebt of niet.
Lijkt toch wel dat de eisen daar lager zijn, als ik naar hun niveau kijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_75883156
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ken een Konyali die weer erg nationalistisch is..

Ben jij de conservatieve Karamanli of de Karamanli die niets moet hebben van Konya?
Ik ben alles behalve conservatief, ik zal branden als een gek
Als ze aan me vragen welke religie dan zeg ik Islam, alleen ben ik niet conservatief. En om nou te zeggen dat ik niks van Konya moet gaat mij te ver. Sonucta onlarda vatandas
saint or sinner
pi_75883277
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lijkt toch wel dat de eisen daar lager zijn, als ik naar hun niveau kijk.
Dat is studie en vak afhankelijk. Mijn neef is nu chirurg, hij heeft eerst 1 jaar in Turkije gestudeerd maar vond het daar zo moeilijk dat ie naar Wenen is gevlucht. Een ander neef is architect en volgens mij was zijn studie idd heel laag van niveau
saint or sinner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')