Hoax. Deze man was gewoon iets te ver (diep) gegaan met beffen en moest chirurgisch verwijderd worden.quote:
Meestal komt er een lief klein babietje uit hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dit plaatje herinnert me dat ik nog lang niet zwanger wil worden.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoax. Deze man was gewoon iets te ver (diep) gegaan met beffen en moest chirurgisch verwijderd worden.
Ja maar het gaat ook voornamelijk om de pijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meestal komt er een lief klein babietje uit hoor!
niet leuk, dat plaatje stond ook in mn geschiedenisboek, gaat over een man die zn vrouw zoektquote:
Hij lijkt op z'n vaderquote:
indd.quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
niet leuk, dat plaatje stond ook in mn geschiedenisboek, gaat over een man die zn vrouw zoekt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door HaJee op 10-12-2011 01:10:53 ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef HaJee het volgende:
Ik heb maar meteen een heel gezin gedaan
[ afbeelding ]
Het origineel ter verduidelijking:Repsekt mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:48 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch aardig gelukt voor een eerste soep.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:48 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch aardig gelukt voor een eerste soep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |