quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ben je hem ook aan het stalken?
Sterker nog, er komen oplaadpunten door de hele stad voor je. Moet je wel betalen met een OV-chipkaart.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
doen ze niet, al was het maar om jou te zieken.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sterker nog, er komen oplaadpunten door de hele stad voor je. Moet je wel betalen met een OV-chipkaart.
http://forum.fok.nl/user/history/99686 --> stalkfunctie?quote:
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/99686 --> stalkfunctie?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat er al 1 voor de Baya
Dus we kunnen TJ in 1x een stuk milieuvriendelijker maken?quote:
Nou ja, milieuvriendelijker is niet alleen dat je wat doet aan de CO2 uitstoot, maar ook aan de geluids- en stankoverlast en de recyclebaarheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus we kunnen TJ in 1x een stuk milieuvriendelijker maken?
Dus dan moeten we kijken of zn huidige stankoverlast erger is dan een schroeilucht?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, milieuvriendelijker is niet alleen dat je wat doet aan de CO2 uitstoot, maar ook geluids- en stankoverlast en de recyclebaarheid.
Ik over een paar uurquote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een onzin. Ik ga de stad uit ajuus
Ja, met 0 inkomenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Meteen in het salaristopic posten dat je algemeen directeur van De Koninklijke Junkie Bussiness Ltd Inc GmbH BV Enterprises Cooperation (c) bent
Ben je mij aan het staken dan ?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben je hem ook aan het stalken?
quote:
quote:Man bedreigt UWV-personeel Rotterdam
Man bedreigt personeel en klanten UWV met mes.
Een man in het UWV-gebouw aan de Laan Op Zuid in Rotterdam heeft een grote groep mensen bedreigd. Personeel en bezoekers konden het gebouw ongedeerd verlaten.
Een arrestatieteam heeft de man gearresteerd, nadat het volledige pand ontruimd was.
Waarom de man de bedreigingen heeft geuit is niet duidelijk. Volgens omstanders zou de man geroepen hebben dat hij een bom bij zich heeft.
De politie is in eerste instantie met politiehonden het gebouw in gegaan, later kwam het arrestatieteam in actie. Een aantal straten in de omgeving was bijna twee uur afgesloten.
thnx. zag maar 1 busje en gewone wagen van de politie.quote:
Nop, stukje laterquote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
thnx. zag maar 1 busje en gewone wagen van de politie.
lho heb jij de trein van iets over vier?
utrecht, ben dr inmiddels.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop, stukje laterwaar moet jij heen dan?
Wij zijn bikkelsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij werkt Isegrim bij het enige kantoor in Nederland dat op kerstavond normale werktijden aanhoudt
Je en nu weer een dikke laag sneeuw... lekker glijden en glibberen ook al vriest het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:07 schreef junkiexp het volgende:
?Net terug uit de stad, dronken en het is kutweer, regen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Morgen uitslapen![]()
![]()
Heel af en toe zijn we er op een zondagmiddag ofzo wel eens te vinden.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef GMR999 het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK!-kers in O'Sheas te vinden? Ik ga er af en toe met wat maten heen, is een erg gezellige Irish pub, met vaak live-muzikaal(covers van bijv. U2 en Snow Patrol) maar ga er echt NIET naar binnen als ff langharige hippie met paardenstaart en ukelele speelt. Jeuzes wat slecht, volgens mij is hij er laatst ook uitgebonjourd...
Zitten jullie niet naast elkaar in de treinquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij zijn weer onderweg naar 010
Jawel, maar we zitten niet continu op elkaars telefoon te kijken :pquote:Op zondag 27 december 2009 02:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zitten jullie niet naast elkaar in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |