Isegrim vindt kerstkaarten versturen niet leuk?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan iemand hier even aan Isegrim duidelijk maken dat als ze het leuk vind om een kerstkaart te krijgen, het dan ook leuk is om een kerstkaart te versturen, zodat andere mensen ook leuk een kerstkaartje krijgen
Ze kan de boom in met dr kerstkaartjesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan iemand hier even aan Isegrim duidelijk maken dat als ze het leuk vind om een kerstkaart te krijgen, het dan ook leuk is om een kerstkaart te versturen, zodat andere mensen ook leuk een kerstkaartje krijgen
Nee, daar doet ze niet aan, maar ze is wel heel blij als ze post -ongeacht wat het is- krijgt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Isegrim vindt kerstkaarten versturen niet leuk?
Apart. Ze is ook blij met postcodeloterijreclames enzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, daar doet ze niet aan, maar ze is wel heel blij als ze post -ongeacht wat het is- krijgt.
Dat is lief van je, dat je het voor haar uit handen neemt.quote:Aangezien ik wél aan kerstkaarten doe, zet ik gewoon zowel haar als mijn naam er op(het worden alleen wel nieuwjaarskaartjes
).
Die heb ik de afgelopen maanden nog niet mogen ontvangenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Apart. Ze is ook blij met postcodeloterijreclames enzo?
[..]
Goed hequote:Dat is lief van je, dat je het voor haar uit handen neemt.
Is Isegrim ook blij met CJIB enveloppen? Wat voor verschrikkelijke criminele feiten pleegt Isegrim eik allemaal?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die heb ik de afgelopen maanden nog niet mogen ontvangenWel met rekeningen, post van justitie, en zulks meer.
We verbergen joodse konijnen in onze kastquote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is Isegrim ook blij met CJIB enveloppen? Wat voor verschrikkelijke criminele feiten pleegt Isegrim eik allemaal?
Tegenwoordig is dat niet meer strafbaar dacht ik..quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We verbergen joodse konijnen in onze kast
Ze bidden richting het oosten, zijn het dan misschien moslimkonijnen? Mag dat nog wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet meer strafbaar dacht ik..
Jawel, dat wordt pas over een jaar of 3 verboden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze bidden richting het oosten, zijn het dan misschien moslimkonijnen? Mag dat nog wel?
Ohw oke.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel, dat wordt pas over een jaar of 3 verboden.
Afschoppen van die fietsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en Isegrim is een notoire stoepfietser....
Over een jaar of 3 vast wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ohw oke.
En als ik nou Indo-konijnen neem, ze in de waterstofperoxide zet voor een ander haarkleurte, en ze nogal nauwe banden met Israel laat hebben en ze wat rasistische praat aan leer, kan ik dan subsidie krijgen?
Hoe durft ze!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en Isegrim is een notoire stoepfietser....
Zitten ze in de kamer?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En als ik nou Indo-konijnen neem, ze in de waterstofperoxide zet voor een ander haarkleurte, en ze nogal nauwe banden met Israel laat hebben en ze wat rasistische praat aan leer, kan ik dan subsidie krijgen?
4equote:Op donderdag 24 december 2009 09:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is dat de tweede kamer van je huis?
Oh nee?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef DutchTrain het volgende:
... we hebben er nog net geen rekening op afbetaling
Ja, we komen er dus wel eens
is Ise pools?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die in natura afrekening met je Poolse barvriendinnetje niet meegerekend
oh aan wie want door al dat overstappen weet ik het niet meerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, en jij moet je electriciteitsrekening van de vorige keer nog betalen.
Jij blij dat je van hem af bentquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee en ik ben ook geen barmeisje. LHO gaat vreemd.![]()
Hij is leuker dan je denkt.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij blij dat je van hem af bent
Doe je mee?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee en ik ben ook geen barmeisje. LHO gaat vreemd.![]()
Vertaal dat niet te vrij naar het Engels, die begrijpen er niets van dat wij een land van "undertakers" zijnquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vertaal dat niet te vrij naar het Engels, die begrijpen er niets van dat wij een land van "undertakers" zijn
Meteen in het salaristopic posten dat je algemeen directeur van De Koninklijke Junkie Bussiness Ltd Inc GmbH BV Enterprises Cooperation (c) bentquote:
Ben je hem ook aan het stalken?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Meteen in het salaristopic posten dat je algemeen directeur van De Koninklijke Junkie Bussiness Ltd Inc GmbH BV Enterprises Cooperation (c) bent
doen ze niet, al was het maar om jou te zieken.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hoop dat de EU batterijen gaat verbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |