JHeps, vanochtend vroeg was het +5 bijna in westelijk NH.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef Re het volgende:
dooi trekt ook een beetje weg uit de kop van NH?
Dit is echt fantastisch! Zoveel sneeuw heb ik in mijn leven nog niet gezien.quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef SoldMayor het volgende:
Volgens het KNMI komt er vanmiddag weer een nieuwe lading aan
Wat intrigeert je nog zo aan het Nederlandse klimaat? Heimwee naar sneeuw?quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
JHeps, vanochtend vroeg was het +5 bijna in westelijk NH.
Lading is schromelijk overdreven. Denk meer aan 1-3 cm, áls er al iets gaat vallen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch! Zoveel sneeuw heb ik in mijn leven nog niet gezien.
Wel een goede indicatie dat er aardig wat sneeuw ligt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef sander89 het volgende:
Dat sneeuwdek kaartje van de KNMI klopt niet echt, op sommige plekken ligt nu veel minder sneeuw.
[ afbeelding ]
20-12
[ afbeelding ]
21-12
Vind sneeuw inderdaad wel erg leuk, en dat ik het nu moet missen.. ach.. dan volg ik het hier toch gewoon?quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wat intrigeert je nog zo aan het Nederlandse klimaat? Heimwee naar sneeuw?
Er is op de radar vrijwel niet te zien wat deze kant op komt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef opinionr het volgende:
Heerlijk, het gaat maar door.
Ga vanavond wel iets eerder naar huis denk ik
Hoe laat is de storing in Nederland?
(kan zelf geen radar bekijken vanwege beperkingen citrix verbinding @ werk)
Moet je eens naar de Alpen gaanquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch! Zoveel sneeuw heb ik in mijn leven nog niet gezien.
30MM...quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk eens, alstu![]()
En deze is door een user op weerwoord gemaakt aan de hand van zijn meetresultaten:
[ afbeelding ]
Lekker dan....quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef junkiexp het volgende:
De spits wordt wel een zooitje als dit doorgaat :
[ afbeelding ]
Dat zijn echt shitafbeeldingen, die kloppen nevernooitquote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef junkiexp het volgende:
De spits wordt wel een zooitje als dit doorgaat :
[ afbeelding ]
of voor de kerst natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef opinionr het volgende:
Ik heb al een tijdje geen runs gezien voor de lange termijn.
Gaan we na de kerst sowieso de dooi in of zijn er nog opties voor meer/langere kou?
Inderdaad, sneeuw is niet oranje.quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat zijn echt shitafbeeldingen, die kloppen nevernooit
Als dat echt zo is, moet ik vandaag maar eens vroeg naar huis gaanquote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Toch lijkt een en ander is NW-Frankrijk aardig te activeren, interessant voor ZW NL en NW Belgie
Kan je wel zeggen, maar gisteren is het best goed uitgekomen voor regio Rotterdam.quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat zijn echt shitafbeeldingen, die kloppen nevernooit
Je bedoelt dat massive gebied met die zaagvorm?quote:Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, maar gisteren is het best goed uitgekomen voor regio Rotterdam.
Waar Limburg er vanaf was gezaagd ?quote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat massive gebied met die zaagvorm?
Bus/Tram : Vergeet het maar, binnenstad van R'dam is chaos vooral bij beursquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie
Ik moet met de RET vanavond/vanmiddag (rond half zes) reizen in Rotterdam. Chaos of beter thuisblijven?
Daar moet ik dus naartoe vanavond/vanmiddagquote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bus/Tram : Vergeet het maar, binnenstad van R'dam is chaos vooral bij beurs
Metro geen problemen
Beurs als eindpunt of om een tram/bus te pakken?quote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Daar moet ik dus naartoe vanavond/vanmiddag![]()
Naar beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |