Dan zijn die kerstdagen ook weer voorbij...quote:Op maandag 21 december 2009 07:12 schreef HugoChavez het volgende:
Ja, maar dan moet je vroeg je bed uit.
En dat is niet fijn.![]()
We kunnen toch gewoon alle winkels en kantoren sluiten voor een week of zo? En als de sneeuw gesmolten is alles weer openen.
dat klopt,quote:Op maandag 21 december 2009 07:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben gewoon om 6u30 opgestaan om aan mijn werkdag te beginnen, maar NS raadt al het treinreizen af. Dat had ik zeker gisteravond ook al kunnen bedenken hè?
Ja, dat is het móóie idd.quote:Op maandag 21 december 2009 07:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Het mooie is als je vanavond nie meer thuis komt omdat de treinen weer gestopt zijn
Ik ben net redelijk probleemloos van Nijmegen naar Arnhem gereden, pas op de parkeerplaats werd het lastig omdat daar nog opgehoopte sneeuw lag, dan zit je zo vast als je niet oppast.quote:Op maandag 21 december 2009 07:30 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat klopt,
een enkel vlokje en het OV loopt vast,
Net voor het werk zat ook een auto vast,
hij had geen kabels bij zich en duwen tegen zijn auto hielp ook niets,
snap niet heel goed hoe dei vast kon komen te zitten,
ik reed er zonder problemen langs
quote:Op maandag 21 december 2009 07:34 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
En als je afhankelijk bent van je fiets? Doe toch niet zo bekrompen TS
Dat wekt de indruk alsof het nog wel énigszins mogelijk zou moeten zijn, maar NS kennende wéét je gewoon dat dat betekent: "Het is een onbegonnen zaak om nu met de trein te reizen."quote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De NS raadt reizen met de trein af![]()
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...quote:Op maandag 21 december 2009 07:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als je met dit beetje sneeuw al niet meer kunt fietsen ben je óf bejaard, óf zwakzinnig.
potverdomme, 15 hele centimetersquote:Op maandag 21 december 2009 07:47 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...
iddquote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat je kan fietsen kan je ook lopen
Hier ligt er iets in de richting van zo'n 30 cm. Je staat tot halverwege je onderbeen in de sneeuw, dus fietsen is geen optie.quote:Op maandag 21 december 2009 07:47 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...
quote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef actuarisje het volgende:
[..]
Hier ligt er iets in de richting van zo'n 30 cm. Je staat tot halverwege je onderbeen in de sneeuw, dus fietsen is geen optie.
Daarnaast net geprobeerd weg te komen met de auto. Ben vijf meter vooruit gereden, ben vastgelopen en ben vervolgens zo'n 20 min. bezig geweest om de auto weer terug op de parkeerplek te krijgen, zodat 'ie niet midden op de weg stond.
Ben weer terug naar binnen gegaan en blijf vandaag dus maar thuis
Net gemeten hier idd ook ruim 25cmquote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef actuarisje het volgende:
[..]
Hier ligt er iets in de richting van zo'n 30 cm. Je staat tot halverwege je onderbeen in de sneeuw, dus fietsen is geen optie.
Daarnaast net geprobeerd weg te komen met de auto. Ben vijf meter vooruit gereden, ben vastgelopen en ben vervolgens zo'n 20 min. bezig geweest om de auto weer terug op de parkeerplek te krijgen, zodat 'ie niet midden op de weg stond.
ja dan ga je fietsend?quote:Op maandag 21 december 2009 07:54 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
ja hoor...het is een uur en een kwartier fietsen, en bussen rijden niet...
ER LIGT ERG VEEL SNEEUW. Ik kom geen meter vooruit op de fiets, er ligt ruim 25cm sneeuw, daar is dus niet tegen op te fietsen!quote:
laat maar, dit heeft geen zinquote:Op maandag 21 december 2009 07:58 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
ER LIGT ERG VEEL SNEEUW. Ik kom geen meter vooruit op de fiets, er ligt ruim 25cm sneeuw, daar is dus niet tegen op te fietsen!
Ik heb kleine kinderen die op een bepaalde tijd pas terecht kunnen op een creche.quote:Op maandag 21 december 2009 08:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
laat maar, dit heeft geen zin![]()
als ik jou baas was hoefde je ook niet meer terug te komen.
dan fiets je maar gewoon een uur, of desnoods 2 uur eerder aan.
dan bel je je baas dat je wat later komt, je mag het ook gewoon zeggen hoor als je geen zin hebt om te werkenquote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Ik heb kleine kinderen die op een bepaalde tijd pas terecht kunnen op een creche.
Wat later is met mijn werk helaas geen optie, kan ik er beter niet zijn. Mijn baas begreep het trouwens, we hadden vandaag uitval van 44% van alle werknemers.quote:Op maandag 21 december 2009 08:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan bel je je baas dat je wat later komt, je mag het ook gewoon zeggen hoor als je geen zin hebt om te werken![]()
waarom lukt het 100.000-en mensen dan wel om op hun werk te komen vandaag, en een paar huilers niet.
een beetje werknemer zorgt er gewoon voor dat ie er is...en ja, het is ontzettend kut om er nu te komen, maar niet alles in het leven gaat nou eenmaal gemakkelijk.
dat vind ik dan bijzonder triest, typisch nederlands ook...3 vlokken sneeuw en iedereen geeft het opquote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Wat later is met mijn werk helaas geen optie, kan ik er beter niet zijn. Mijn baas begreep het trouwens, we hadden vandaag uitval van 44% van alle werknemers.
Mja dat had ik gisteren. Probleemloos 20km gegleden met m'n Kevertje, kom ik thuis op het parkeer terrein dat iets wat schuin oploopt met aangereden ijs/sneeuw. Kon geen cm meer voor of achteruit.quote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef actuarisje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 08:14 schreef Panda72 het volgende:
Mietjes zijn het. Gewoon vroeger opgestaan en gaan werken net als ik ik laat mij niet tegen houden door een beetje sneeuw. Was iets langer onderweg dan normaal maar dat was niet omdat de snelweg niet goed begaanbaar was maar omdat.1 of andere idioot zijn auto in de vangrail had geparkeerd. Tja en toen stond ik stil. Maar gelukkig niet voor lang.
juist met de fiets is het nu beter te doen dan wanneer je met de auto bent..quote:Op maandag 21 december 2009 07:34 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
En als je afhankelijk bent van je fiets? Doe toch niet zo bekrompen TS
quote:Op maandag 21 december 2009 08:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en de stukken waar je niet kunt fietsen loop je dan, of je gaat goed verlicht op de rijbaan van de auto's fietsen zoals ik al 100-en mensen heb zien doen vanmorgen...
moeilijk he
quote:Op maandag 21 december 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
Kom op mensen, zelfs vanuit Aken lukt het de medewerkers om hier te zijn
met vertraging natuurlijk, maar het lukt
mensen die sneeuw als excuus gebruiken om thuis te kunnen blijven zijn gewoon lui
Als je niet van het OV afhankelijk bent, en je doet er toch 3 tot 5 uur over, dan woon je te ver van je werkquote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]die mensen hebben gewoon geen zin om 3 tot 5 uur er heen te moeten, en een vergelijkbaar aantal uur vanavond weer terug te moeten
Dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je niet van het OV afhankelijk bent, en je doet er toch 3 tot 5 uur over, dan woon je te ver van je werk
Ja, en dan komt de Reisafstandpolitie!quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je niet van het OV afhankelijk bent, en je doet er toch 3 tot 5 uur over, dan woon je te ver van je werk
quote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en dan komt de Reisafstandpolitie!
Nee dat kan niet, want er ligt te veel sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je nog terug. Werk je netjes je 8 uurtjes plus half uur pauze, ga je om 18:30 weer huiswaarts, ben je 21:30 thuis, vreten, douchen en naar bed. Best case scenario that is.quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat dus
De maximale vertraging is anderhalf uur, dus langer dan 3 uur zou het niet moeten duren. En mensen die zo ver weg wonen hebben vaak een kantoorbaan en dus meestal variabele werktijden, als je dus gewoon om 10u pas weg gaat lukt het sowieso prima.
Heb ik ergens gezegd dat het een misdrijf is?quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
dat dus... alsof te ver van je werk wonen een misdrijf is zeg.. men bepaalt zelf wel of men 3 uur per dag in de auto wil zitten. En dagen als deze zijn op 1 hand te tellen per 3 jaar zo ongeveer
Dus?quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je nog terug. Werk je netjes je 8 uurtjes plus half uur pauze, ga je om 18:30 weer huiswaarts, ben je 21:30 thuis, vreten, douchen en naar bed. Best case scenario that is.
Als je normaal toch al 3u in de auto zit, kan je nu net zo goed wel ietsje langer zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
dat dus... alsof te ver van je werk wonen een misdrijf is zeg.. men bepaalt zelf wel of men 3 uur per dag in de auto wil zitten. En dagen als deze zijn op 1 hand te tellen per 3 jaar zo ongeveer
Ik doe er 1.5 tot 2 uur over en ja, dat vind ik normaal. In je eigen stad werken is een luxe die veel te snel de norm wordt gevonden om maar te kunnen mauwen "dat er geen werk is"quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
![]()
Dus jij vindt het normaal als je er dagelijks al 2 tot 4 uur over doet om op je werk te komen?
Nou dan maakt dat uur extra toch niets uit, immers je kunt aan het werkquote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik doe er 1.5 tot 2 uur over en ja, dat vind ik normaal. In je eigen stad werken is een luxe die veel te snel de norm wordt gevonden om maar te kunnen mauwen "dat er geen werk is"
Kan toch prima, je hebt toch al uit kunnen slapen...quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je nog terug. Werk je netjes je 8 uurtjes plus half uur pauze, ga je om 18:30 weer huiswaarts, ben je 21:30 thuis, vreten, douchen en naar bed. Best case scenario that is.
Als het een uur extra is wel ja, maar het is de onzekerheid of de trein überhaupt gaat rijden, aankomt en als je dan op je werk zit mag je gaan bidden dat het kunstje andersom ook lukt en dat je niet -ik noem maar wat- omgeleid wordt via Utrecht waar de hele handel in de soep draait en je eindigt op een veldbed in een sporthal omdat je netjes naar je werk wil.quote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan maakt dat uur extra toch niets uit, immers je kunt aan het werk
Dat is toch iets heel anders dan tussen de 2 en de 4 uurquote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik doe er 1.5 tot 2 uur over en ja, dat vind ik normaal. In je eigen stad werken is een luxe die veel te snel de norm wordt gevonden om maar te kunnen mauwen "dat er geen werk is"
Uitslapen? Dus er op voorhand vanuit gaan dat de trein wel niet zal rijden? Wat een instelling!quote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan toch prima, je hebt toch al uit kunnen slapen...Ik zei trouwens om 10 uur weg, dus 11:00/11:30 op je werk, tot 20:00 incl pauze, maar gelukkig staat er dan geen file meer, dus alsnog 21:00/21:30 thuis.
En als er nog wel file staat eet je op je werk 's avonds.
Vind ik ook goed hoorquote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uitslapen? Dus er op voorhand vanuit gaan dat de trein wel niet zal rijden? Wat een instelling!![]()
Gewoon op gezette tijd met je karkas je bed uit en beoordelen of het gaat lukken. Zoniet, jammer maar het ligt niet aan jou.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik ook goed hoormaar over extra lange reistijden deed iedereen moeilijk, dus daar probeerde ik op deze manier iets aan te doen. Ik vind het prima als men om 7 uur opt station staat om dan om 9u te vertrekken. Zelf zou ik liever gewoon om 10uur gaan en 's avonds wat later zodat de drukte er niet is.
Overigens heb ik al eerder gezegd dat ik voor treinreizigers wel een uitzondering wil maken
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen aan mijn zin:quote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het een uur extra is wel ja, maar het is de onzekerheid of de trein überhaupt gaat rijden, aankomt en als je dan op je werk zit mag je gaan bidden dat het kunstje andersom ook lukt en dat je niet -ik noem maar wat- omgeleid wordt via Utrecht waar de hele handel in de soep draait en je eindigt op een veldbed in een sporthal omdat je netjes naar je werk wil.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het wel wat moeilijk met lezen.quote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen aan mijn zin:
[..]
Ik heb het over mensen die normaal ook met de auto/fiets/brommer reizen
Ja nee dat zit zo, da's nie zo moeilijk te begrijpen maar ik ben Oostindisch blind. Dat is zeg maar lysdectisch, maar dan anders.quote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen aan mijn zin:
[..]
Ik heb het over mensen die normaal ook met de auto/fiets/brommer reizen
Nou, je hebt iig de eerste prijs te pakken voor het verzinnen van smoesjesquote:Op maandag 21 december 2009 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja nee dat zit zo, da's nie zo moeilijk te begrijpen maar ik ben Oostindisch blind. Dat is zeg maar lysdectisch, maar dan anders.
Dat kan maar een ding betekenen en dat is dat je kut werk hebt waar mensen alles voor zullen verzinnen om er onderuit te komen.quote:Op maandag 21 december 2009 07:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Sjonge jonge zeg!
Er valt even een beetje sneeuw, het vriest, alles is glad en mensen komen niet werken!
![]()
Rij gewoon eerder aan! Doen andere mensen ook.
Klacht; Mensen die niet komen opdagen als er een beetje sneeuw valt!
dat zijn dus de echte paupersquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Lastpost het volgende:
En al dat volk dat thuis blijft vanwege de sneeuw loopt dan weer op mij te kankeren dat de post vandaag wel wat laat is.![]()
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we vandaag überhaupt post krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Lastpost het volgende:
En al dat volk dat thuis blijft vanwege de sneeuw loopt dan weer op mij te kankeren dat de post vandaag wel wat laat is.![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Van Dordt naar Capelle ging het wel, alleen het parkeren hier niet, mijn collega's moesten mij even een duwtje geven om de parking op te komen.
Weet ik, maar dat betekend toch niet dat ze niet meer fietst?quote:Op maandag 21 december 2009 10:35 schreef Panda72 het volgende:
Cycling heeft nog niet zo lang geleden haar rijbewijs gehaald.
Dat is zoquote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat betekend toch niet dat ze niet meer fietst?
quote:Op maandag 21 december 2009 10:46 schreef fathank het volgende:
Mensen die niet durven auto rijden in de sneeuw.
Winterbandjes eronder en plankgas door de straat en met de handrem de bocht om.
dat zie je idd opvallend vaak bij die petten jaquote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand aanrijdt en je hele leven mag betalen![]()
er is een verschil tussen de weg opgaan en je achterlijk gedragen in het verkeer, ik reken jou tot de tweede groep.
Laat me raden VW Golf, petje, scheef in de stoel hangen, nog geen jaar je rijbewijs?
oh en de harde muziek niet te vergeten, want iedereen mag horen dat je een pauper bent
Liggen is stoerder blijkbaarquote:Op maandag 21 december 2009 10:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zie je idd opvallend vaak bij die petten ja![]()
waarom in godsnaam, dat kantoch nooit lekker rijden
Lekker figuur ben jij. Hopen dat iemand aangereden wordtquote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand aanrijdt en je hele leven mag betalen![]()
Je zit er behoorlijk naast. Schattig hoor die afgunstquote:er is een verschil tussen de weg opgaan en je achterlijk gedragen in het verkeer, ik reken jou tot de tweede groep.
Laat me raden VW Golf, petje, scheef in de stoel hangen, nog geen jaar je rijbewijs?
oh en de harde muziek niet te vergeten, want iedereen mag horen dat je een pauper bent
nee, dat jij mag betalen... dat hoop ikquote:Op maandag 21 december 2009 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker figuur ben jij. Hopen dat iemand aangereden wordt.
[..]
Je zit er behoorlijk naast. Schattig hoor die afgunst
Heb je honger? Je hapt zo lekker. Je moet niet alles zo serieus nemen, of geloof je alles wat op internet staat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat jij mag betalen... dat hoop ik
en spreek niet over een lekker figuur.. jij keurt aso gedrag goed
Afgunst? mocht je willen, sukkeltje
Lul je er nou maar niet uit dat je een aso bent, helaas, je eerste post in dit topic heeft je verraden
Ja alles geloof ikquote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je honger? Je hapt zo lekker. Je moet niet alles zo serieus nemen, of geloof je alles wat op internet staat?
Smoesjequote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
Vanmorgen poging gedaan uberhaupt weg te komen. Ik kwam niet verder dan een halve meterZelfs nadat ik de weg voor mijn auto vrij heb gemaakt. Er is hier in de straat ook niemand weg (wel geprobeerd zo aan de auto's te zien) omdat ze hier niet strooien of uberhaupt sneeuw ruimen.
![]()
Dus lekker afgemeld voor de dag, bekijk het maar!
Niet haten op wikipedia. Haten = verlatenquote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja alles geloof ik![]()
en wiki is een betrouwbare bron
het heeft hem wel veel moeite gekost aan zijn droevige blik te zienquote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Smoesjeals hij zelfs weg komt met de auto moet het voor jou helemaal geen probleem zijn.
![]()
[ afbeelding ]
Daar ligt geen sneeuw en hij rijdt niet.quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Smoesjeals hij zelfs weg komt met de auto moet het voor jou helemaal geen probleem zijn.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
Vanmorgen poging gedaan uberhaupt weg te komen. Ik kwam niet verder dan een halve meterZelfs nadat ik de weg voor mijn auto vrij heb gemaakt. Er is hier in de straat ook niemand weg (wel geprobeerd zo aan de auto's te zien) omdat ze hier niet strooien of uberhaupt sneeuw ruimen.
![]()
Dus lekker afgemeld voor de dag, bekijk het maar!
Ja maar hij gaat er tenminste voorquote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het heeft hem wel veel moeite gekost aan zijn droevige blik te zien
Kom je me nou een broodje brengen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet haten op wikipedia. Haten = verlaten
Idd. Albert.nl bezorgt niet. Moet ik zelf de kou in.quote:
Jawel hoor hij staat vast in de filequote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar ligt geen sneeuw en hij rijdt niet.
zoals het hoortquote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat er tenminste voor
Ja, met winterbanden was ik zeker wel door 30CM sneeuw gekomen.quote:
Ik kwam vanochtend prima weg met m'n ingesneeuwde auto. Heeft vanaf vrijdagmiddag op dezelfde plek gestaan. En nee, ik heb geen 4x4.quote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met winterbanden was ik zeker wel door 30CM sneeuw gekomen.
Op een parkeerplaats?quote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel hoor hij staat vast in de file
Ik ben op m'n werk, en ik heb zomerbandenquote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend prima weg met m'n ingesneeuwde auto. Heeft vanaf vrijdagmiddag op dezelfde plek gestaan. En nee, ik heb geen 4x4.
Vent, zelfs de bus rijdt hier niet meer. Zal wel een reden hebben, denk je niet? Je kan hier niet eens fatsoenlijk lopen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend prima weg met m'n ingesneeuwde auto. Heeft vanaf vrijdagmiddag op dezelfde plek gestaan. En nee, ik heb geen 4x4.
Dat is geen parkeerplaats die auto's naast hem staan ook in de filequote:
Die golf linksboven rijdt zeker achteruit.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is geen parkeerplaats die auto's naast hem staan ook in de file
die is gespind door de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die golf linksboven rijdt zeker achteruit.
Dat klopt de bestuurder van die golf heeft net zijn rijbewijsquote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die golf linksboven rijdt zeker achteruit.
Als je niet fatsoenlijk kan lopen raad ik je aan om eens contact op te nemen met een revalidatiecentrum.quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent, zelfs de bus rijdt hier niet meer. Zal wel een reden hebben, denk je niet? Je kan hier niet eens fatsoenlijk lopen.
Je was me voorquote:Op maandag 21 december 2009 11:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is gespind door de sneeuw
Nee, die golf staat ervoor.quote:
Ik hoop werkelijk dat SBS binnenkort start met So You Think You Are Funny? Dat zou jij zo winnen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk kan lopen raad ik je aan om eens contact op te nemen met een revalidatiecentrum.
Jij zou in ieder geval niet winnen bij So You Think You Can Drive.quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat SBS binnenkort start met So You Think You Are Funny? Dat zou jij zo winnen.
Jij zou anders ook falen bij So You Think You Can Steal My Jokes.quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij zou in ieder geval niet winnen bij So You Think You Can Drive.
Ik faal liever in een fictief TV-programma dan op de openbare weg.quote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zou anders ook falen bij So You Think You Can Steal My Jokes.
Was niet de openbare weg. Was m'n oprit, is eigen terrein.quote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik faal liever in een fictief TV-programma dan op de openbare weg.
whehehequote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik faal liever in een fictief TV-programma dan op de openbare weg.
Ik heb geen auto en de bussen rijden niet. Gek he, dat ik thuis blijf?quote:Op maandag 21 december 2009 07:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Sjonge jonge zeg!
Er valt even een beetje sneeuw, het vriest, alles is glad en mensen komen niet werken!
![]()
Jij bent niet bangquote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef Yreal het volgende:
ik ben vanochtend op een crossbrommer naar het werk gegaan
mensen betalen een fortuin om door de blubber te mogen crossen en nu kan het gratis op de weg, gaan ze nietquote:
Pak de trekker, boer!quote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb vakantie maar anders had ik ook écht niet van huis gegaan vandaag hoor. Misschien die verwende stadse paupers waar gestooid wordt buiten, maar ik woon midden in de polder en hier is amper te lópen door de sneeuw, laat staan te fietsen. Gisteren liep ik een stukje en kwam de sneeuw ook tot halverwege m'n onderbenen, dus 2x25km door de polder heen klauteren gaat me iets te ver.Droog is dat al 5 uur lopen of zo, nu is het niet eens de moeite om terug naar huis te gaan.
'rij gewoon eerder aan'quote:Op maandag 21 december 2009 07:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Sjonge jonge zeg!
![]()
Sommige mensen wonen verder dan 15 min. fietsen van hun werk/school..quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef McGilles het volgende:
Sommige mensen nemen gelijk gebruik van het excuus sneeuw om niet naar werk te komen.
Het ging perfect hier, ging zelf met de fiets richting werk, haalde zelfs de automobilisten inWas 15min eerder vertrokken en 15min te vroeg op werk, zegt genoeg.
Mensen die met 20cm sneeuw niet kunnen fietsen hebben gewoon zijwieltjes nodig of een betere fiets.
Sommige mensen leven nu eenmaal ook in een wereldje dat niet verder reikt dan hun eigen straat.quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Booomer het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen verder dan 15 min. fietsen van hun werk/school..
Lezenquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pak de trekker, boer!
beetje stadmensen paupers noemen..
Jij moet nog op hout stokenquote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook lekker thuis blijven. Je denkt toch niet dat zin heb om half dood te gaan of tering vroeg op te staan voor die sneeuw. Werken jullie maar lekker hard, dan gooi ik hier nog een houtje in de kachel.
Dan heeft het niet veel gesneeuwd daar, of ze hebben het goed weggehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef McGilles het volgende:
Sommige mensen nemen gelijk gebruik van het excuus sneeuw om niet naar werk te komen.
Het ging perfect hier, ging zelf met de fiets richting werk, haalde zelfs de automobilisten inWas 15min eerder vertrokken en 15min te vroeg op werk, zegt genoeg.
Mensen die met 20cm sneeuw niet kunnen fietsen hebben gewoon zijwieltjes nodig of een betere fiets.
dat is juist leuk...quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan heeft het niet veel gesneeuwd daar, of ze hebben het goed weggehaald.
Hier Leidschendam-Leiden, minstens 20cm aangereden ijzige rotzooi. Alsof je met je fiets in een tramrails rijd zo kut.
En hoe was het op de fiets door de imens hoge muur van sneeuw.?quote:Op maandag 21 december 2009 15:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is juist leuk...
beetje onder en overstuur de hele tijd corrigeren
het was nog makkelijker dan ik dacht, heb maar een paar stukjes moeten lopenquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe was het op de fiets door de imens hoge muur van sneeuw.?
daar fiets ik gewoon recht doorheen met mijn stevige tweewielerquote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Panda72 het volgende:
en af en toe klimmen toch?
[ afbeelding ]
Daarom ben je ook geen baasquote:Op maandag 21 december 2009 08:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij vind het normaal dan dat mensen niet meer komen werken als er een laagje sneeuw van 30 cm ligt?quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Daarom ben je ook geen baas.
Waarom zou je risico's nemen? De baas heeft liever dat je een dag thuis blijft dan dat je dadelijk in de ziektewet zit of helemaal niet meer komt. Tenminste, zo denkt ook mijn baas ook. Maar mijn baas is dan ook geen slavendrijver die mensen kosten wat het kost perse op de werk locatie wil hebben met zulke weersomstandigheden. Als je binnen 10KM afstand van je werk af woont is het wat anders overigens.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij vind het normaal dan dat mensen niet meer komen werken als er een laagje sneeuw van 30 cm ligt?
(uitgezonderd nogmaals: de mensen die afhankelijk zijn van het OV)
HAHAHA JIJ BENT OOK ZO'N FALER ZONDER WINTERBANDEN.quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ik kom hier gvd met de auto de straat niet uit. Gelukkig heb ik vakantie, maar anders was ik dus ook niet gaan werken. Als het niet gaat, dan gaat het niet, als het echt belangrijk is komen ze me maar halen...
als je zo elke keer denkt als er zich een probleem voordoet is dat vrij triest ja, we hebben het hier maar over een laagje sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je risico's nemen? De baas heeft liever dat je een dag thuis blijft dan dat je dadelijk in de ziektewet zit of helemaal niet meer komt. Tenminste, zo denkt ook mijn baas ook. Maar mijn baas is dan ook geen slavendrijver die mensen kosten wat het kost perse op de werk locatie wil hebben met zulke weersomstandigheden. Als je binnen 10KM afstand van je werk af woont is het wat anders overigens.
Dus daarom ben jij geen baas. Sowieso zou ik geen baas willen met zo'n belabberde spelling.
oh ja, op fok! is het idd heel belangrijk dat je spelling 100% in orde isquote:Sowieso zou ik geen baas willen met zo'n belabberde spelling.
Want als je vroeg aan rijd, is het niet glad?quote:Op maandag 21 december 2009 07:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Sjonge jonge zeg!
![]()
Ik heb ook geen winterbanden maar toch ga ik naar mijn werk. Oke ik ben niet ondergesneeuwd hier ligt maar een cm of 10 maar ik kan mij voorstellen dat als je je auto eerst moet uitgraven omdat er 40 cm sneeuw ligt je geen trek hebt om naar het werk te gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ BENT OOK ZO'N FALER ZONDER WINTERBANDEN.
NET ALS IK!!!11!!1!1!!!
Ik ben vandaag ook thuis gebleven. Ik kreeg mijn auto niet de straat uitquote:Op maandag 21 december 2009 07:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Sjonge jonge zeg!
![]()
Welnee, ik denk niet elke keer zo. Ben nog bij geen 1 weer/verkeeralarm binnen gebleven. Alleen nu omdat ik überhaupt de straat niet uit kwam, net als de rest van de mensen die hier wonen. Niet iedereen rijdt nu eenmaal in een terreinwagen en niet in iedere gemeente en straat strooien ze.quote:Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je zo elke keer denkt als er zich een probleem voordoet is dat vrij triest ja, we hebben het hier maar over een laagje sneeuw![]()
en het gaat er helemaal niet om of je baas het er wel of niet mee eens is,ik denk dat elke baas liever geen risico's met zijn personeel wil nemen, je zou ZELF niet thuis moeten willen blijven..nu thuisblijven getuigt van weinig doorzettingsvermogen en een ruggengraat van pudding.
Het uitgraven is het probleem niet, meer het feit dat in de hele straat een dikke laag sneeuw ligt waardoor je iedere meter de sneeuw moet weggraven voor je auto.quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen winterbanden maar toch ga ik naar mijn werk. Oke ik ben niet ondergesneeuwd hier ligt maar een cm of 10 maar ik kan mij voorstellen dat als je je auto eerst moet uitgraven omdat er 40 cm sneeuw ligt je geen trek hebt om naar het werk te gaan.
Ja. Als de straten in je dorp niet vrij zijn gemaakt en je tegen een paar heuvels op moet dan kom je er niet doorheen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij vind het normaal dan dat mensen niet meer komen werken als er een laagje sneeuw van 30 cm ligt?
(uitgezonderd nogmaals: de mensen die afhankelijk zijn van het OV)
Laat hem. Hij heeft nu eenmaal een inlevingsvermogen van een doperwt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja. Als de straten in je dorp niet vrij zijn gemaakt en je tegen een paar heuvels op moet dan kom je er niet doorheen.
En het was geen kleine auto.
Ik had de mijne gistermiddag al uitgegraven, maar kon vanochtend nog een keer.quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen winterbanden maar toch ga ik naar mijn werk. Oke ik ben niet ondergesneeuwd hier ligt maar een cm of 10 maar ik kan mij voorstellen dat als je je auto eerst moet uitgraven omdat er 40 cm sneeuw ligt je geen trek hebt om naar het werk te gaan.
Als je auto direct langs de weg geparkeerd staat, lijkt het me helemaal een feest. Naast de weg heb je een extra hoge rand sneeuw en als je langsgeparkeerd staat, dan kom je daar niet of met heel veel moeite uit, lijkt me zo.quote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als ik zie hoe het er op sommige plaatsen bij ligt. Ik kreeg de auto vanochtend de parkeerplaats nauwelijks op omdat er teveel sneeuw lag
Vanochtend kon je gewoon met 100 over de snelweg hoor, nergens last vanquote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Booomer het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen verder dan 15 min. fietsen van hun werk/school..
Bullshit, want sommige bussen reden gewoon helemaal NIET.quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat dus
De maximale vertraging is anderhalf uur, dus langer dan 3 uur zou het niet moeten duren.
Dan ben je gewoon een gevaar op de weg. Niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen. Als jij jezelf dood rijdt doordat jij met dit weer 100 km/u gaat rijden, dan is dat je eigen schuld en dus prima. Maar je hoeft anderen niet in gevaar te brengen met je domme gedrag.quote:Op maandag 21 december 2009 17:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vanochtend kon je gewoon met 100 over de snelweg hoor, nergens last van
Op de A18 was 140 geen probleem. Prachtig mooi schoonquote:Op maandag 21 december 2009 17:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vanochtend kon je gewoon met 100 over de snelweg hoor, nergens last van
Dat bedoel ik. Mensen die gelijk over een gevaar op de weg beginnen is onzin. 100 kon goed, nergens last van gladheid of wat dan ook.quote:Op maandag 21 december 2009 18:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Op de A18 was 140 geen probleem. Prachtig mooi schoon
Beetje kort door de bocht hea vriend.quote:Op maandag 21 december 2009 08:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en de stukken waar je niet kunt fietsen loop je dan, of je gaat goed verlicht op de rijbaan van de auto's fietsen zoals ik al 100-en mensen heb zien doen vanmorgen...
moeilijk he
Durfde je dr niet mee te vragen voor een kop warme chocolademelk met slagroom?quote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht hea vriend.
Ik ga geen 35 km fietsen om op de maandagochtend 3.5 uurtjes te werken. Ik werk namelijk in een sportschool en op maandagochtend werk ik altijd van 08:30 tot 12:00... om 16:30 gaan we weer open. Ik ging vanmorgen gewoon zoals elke maandagochtend op de fiets naar het busstation in Waalwijk, vanaf hier is dat 12 km fietsen. 12 km door bevroren sneeuwrotsen, bruine gladde aangereden sneeuw dat eruit ziet als strontVanaf het begin van Waalwijk tot aan het station(dat is dus heel de binnenstad) moest ik afstappen en lopen met de fiets naast me omdat er simpel weg gewoon geen doorkomen aan was. Ik heb er bijna 35 minuten langer over gedaan dan anders.
En dan kom je uiteindelijk bij het busstation aan en krijg je te horen dat de bussen niet de weg op gaan. Kon ik dus heel de rotzooi opnieuw afleggen maar dan richting huiswaarts.
Wel een leuk onderonsje gehad met een leuk meisje die ook moest lopenAls je dit leest, PM je msn/Hyves/Facebook/Twitter
![]()
je kent me niet![]()
Bullshit. De A12 en A2 waren bijvoorbeeld lange tijd spekglad. Je leefwereldje is erg beperkt.quote:Op maandag 21 december 2009 18:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mensen die gelijk over een gevaar op de weg beginnen is onzin. 100 kon goed, nergens last van gladheid of wat dan ook.
Inderdaad. En hoe hoger de functie, des te eerder ze afbellenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
't valt ook op dat hoe dichter de mensen bij hun werk wonen, hoe sneller ze afbellen.
Mensen die helemaal uit het dichtgesneeuwde Friesland komen zijn slechts een kwartier later op hun werk - en diegene die de stad zelf komen bellen op dat ze niet kunnen komen "want het is ZOOOOO glad".
LoL zat hier gister ook alleen de eerste uren..quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:36 schreef Karina het volgende:
Ik zit al weer een kwartiertje op mijn werk en het was een stuk beter dan gisteren, de wegen waren gestrooid (gisteren dus niet!) en volgens mij had het amper gevroren, want ik schoof de sneeuw zo van mijn auto. Ik had alleen weer een probleempje om weg te rijden van huis (zat een beetje vast in de sneeuw), maar dat is uiteindelijk toch gelukt.
De rest hier op mijn afdeling komt met het OV, dus ik ben benieuwd hoe laat die komen. Ik zit nu nog helemaal alleen.
Goede instellingquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:46 schreef danktank het volgende:
ik ben nog vijftien, dus ik mag nog niet met de auto. fietsen lukt ook voor geen meter zonder op je bek te gaan, en ik heb al helemaal geen zin in de metro.
Dus, mijn oplossing: LOPEN! ik hoef maar 25 min. te lopen, dus het maakt mij niet uit. Maar ik kom wel werken!
Ga zelf weg. Naar de garage ofzo...quote:
ik zit al naast de telefoon te wachten tot ze bellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Naar de garage ofzo...
Inderdaad. Vandaag was het prima te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:36 schreef Karina het volgende:
Ik zit al weer een kwartiertje op mijn werk en het was een stuk beter dan gisteren, de wegen waren gestrooid (gisteren dus niet!) en volgens mij had het amper gevroren, want ik schoof de sneeuw zo van mijn auto. Ik had alleen weer een probleempje om weg te rijden van huis (zat een beetje vast in de sneeuw), maar dat is uiteindelijk toch gelukt.
De rest hier op mijn afdeling komt met het OV, dus ik ben benieuwd hoe laat die komen. Ik zit nu nog helemaal alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |