quote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Weten jullie zeker dat je er echt van afvalt?
Dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
Gewichtheffen is een goede manier om vet kwijt te raken (als je het goed doet, val je niet af qua gewicht want je spieren groeien). Grotere spieren verbranden in rust meer calorieen.
Volg het eierdieet! Mijn zwager moest 8 gekookte eieren per dag eten of zo, 8 dagen lang. Hij heeft het welgeteld 4 uur volgehouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, zorg ervoor dat je goed eiwitten binnenkrijgt, lezzer, da's goed voor de spieropbouw.
Zeker alleen het wit?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volg het eierdieet! Mijn zwager moest 8 gekookte eieren per dag eten of zo, 8 dagen lang. Hij heeft het welgeteld 4 uur volgehouden.
Waar zitten die dan in?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker alleen het wit?
Overigens zit er in eieren helemaal niet zoveel eiwit
Gevogelte, ham, vis, bonen en noten vooral. Oh, en in huttenkase.quote:
Ik zet mezelf op een huttenkase-dieet als ik ooit ga gewichtheffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gevogelte, ham, vis, bonen en noten vooral. Oh, en in huttenkase.
geroosterde boterham met kalkoen en cottage cheesequote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zet mezelf op een huttenkase-dieet als ik ooit ga gewichtheffen.![]()
![]()
het was heeeeel erg, en het was vanmiddag nog erger geweest blijkbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
en was het nog druk lezzer of viel het mee?
Deze computer is compleet in het Japans dus uploaden vanaf m'n telefoon is vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:24 schreef lezzer het volgende:
Wanneer komen de foto's?
-weet je al hoeveel je moet dokken voor je i-net daar?-
Veel succes. Ik benijd je niet, je gammel en ellendig voelen en dan naar een supermarkt vol gestreste mensen moetenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
goede smorgen damens en heren
ga me maar aankleden en kijken hoe het boodschappen doen gaat na 2 dagen niet eten
het was niet druk voor dag voor kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Veel succes. Ik benijd je niet, je gammel en ellendig voelen en dan naar een supermarkt vol gestreste mensen moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:
Wat voor opleiding doe je dan, dat je dat tijdens de kerst moet doen joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga aan school werken met kerst.
En eten en drinken natuurlijk
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd hebquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan, dat je dat tijdens de kerst moet doen joh?.
Oh meh, dat sucks (dat je achterligt dan, van economie weet ik verder niks afquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd heb
Oldskool, maar hij blijft goedquote:
Thanks!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh meh, dat sucks (dat je achterligt dan, van economie weet ik verder niks af- leuke studie?). Succes iig
.
Can imagine... ff doorbijten maar dan heb je ook wat denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks!
Wel leuke studie,maar wel moeilijk
nooit afgemaakt, had er het geduld en concentratie niet voor (en 10jaar later weet je dat het adhd isquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd heb
Die bijbel hebben wij ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nooit afgemaakt, had er het geduld en concentratie niet voor (en 10jaar later weet je dat het adhd is) heb nog wel een hoop boeken liggen oa principes van marketing van kotler (aka de bijbel zoals onze leraar dat noemde)
CE maar na 1,5 jaar gekaptquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die bijbel hebben wij ook
Waar heb je die studie gedaan?
Ik heb nog wat boeken nodig namelijk
Het goeie nieuws is dat adhd samengesteld is uit add en hyperactiviteit... Je hebt dus alleen adhdquote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
(Jaja Kztje is er pas achter gekomen dat ze adhd EN add heeft)
neeen dat is achterhaald add en adhd is niet samengesteld.... een adhd'er hoeft geen add te hebben en een add'er hoeft geen adhd te hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het goeie nieuws is dat adhd samengesteld is uit add en hyperactiviteit... Je hebt dus alleen adhd
veel van mijn problemen heeft met mijn jeugd te maken (ok adhd niet maar rest wel) en niet met mijn geaardheid. Misschien komen homo's/lesbo's er makkelijker voor uit omdat tja voor je geaardheid uitkomen ook guts vergtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is [Lesbeau] niet alleen een verzameling lesbo's maar ook een verzameling ziektekindjes. Er is met iedereen wel iets aan de hand (ja niet alles is een ziekte, nee dan moet ik het misschien ook niet zo noemen, maar ja ziekte-en-andere-aandoeningen-en-dingen-waar-je-mee-moet-zien-te-leven-kindjes was een beetje lang).
enquote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neeen dat is achterhaald add en adhd is niet samengesteld.... een adhd'er hoeft geen add te hebben en een add'er hoeft geen adhd te hebben
adhd is voornamelijk impulsiviteit en add is concentratie stoornis.
Ik ga qua betrouwbaarheid van informatie liever af op de psychiater-in-opleiding naast me en de afgeronde psychologiestudie in me..quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
toevoeging op vorige post
http://allesoveradd.blogs(...)sen-adhd-en-add.html
ik had je eerste zin verkeerd gelezen (zag het woordje EN nietquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zeggen we ongeveer hetzelfde, maar dan in andere woorden. Het verschil zit 'm erin dat ik zeg dat ADHD al die symptomen in zich verenigt en jij telt ze afzonderlijk op.
Overigens weet vrouwlief dat inderdaad. Hoezo?
edit: deze reactie was gebaseerd op de tekst die er nog stond toen ik 'm typte.
Je nieuwe post snap ik niet. Zeg je nu dat je van de subtypes van ADHD afzonderlijk de impulsiviteit en de ADD hebt?
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 24 december 2009 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
reden dat ik mijn andere bericht had gewijzigd is dat we idd bijna het zelfde zeggen maar dan met andere woorden
Hoe komt het dat je zo lang al niet hebt gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Seven. het volgende:
Voor mij is het vooral fijn om mijn familie weer te zien na 3 maanden vandaag.
Ik zit op 4 uur treinen. En te intensief contact leidde voorheen tot ruzies, met name met mijn broer (en soms mijn zusje maar zij is pas 21, wordt wel beter over een jaar of 3, 4). Ik heb een totaal andere levensstijl dan zij en er is veel onbegrip. Tot voor een jaar geleden was dat wederzijds maar nu ik hen beter begrijp, is het contact ook veel beter.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo lang al niet hebt gezien?
ik heb zo gruwlijk in een deuk gelegen om die filmquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Gisteravond naar Lesbian Vampire Killers gekeken.... wat een flutfilm, zeg
Avéro Achmea daar zit ik, met het maximale pakket (m.u.v. tandarts, daar heb ik een gemiddeld pakket) en bevalt tot nu toe goed. Ruime vergoedingen en ingediende nota's worden redelijk snel verwerkt. Tegenwoordig kunnen ze geloof ik wel besluiten of je voor het maximale pakket wordt toegelaten of niet, dus dat is wellicht wel iets wat je in de gaten moet houden...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
krijg elk jaar 1000euries vergoed voor mijn chiropractor. Ik hoop nu dat ik naar avero achmea mag want dan kan ik ook beginnen met concerta's, die worden daar allemaal vergoed (Jaja Kztje is er pas achter gekomen dat ze adhd EN add heeft)
Wij hebben het gisterochtend gedaan. Het was toen voor de tijd al vrij druk, maar gelukkig waren we voor 12 uur weg. Toe we weg gingen kwam de hele meute er aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
zo, we gaan de kerstboodschappen doen. het zal wel lekker rustig zijn in de ah nu ...
Beterschap Logi! :quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Logician het volgende:
*kuch,snotter,hoest*
Bleh alle kerstdingen afgezegd ivm die klote griep hier in huis
Ben wel afgebouwd naar 1 xvalium en 1x morfine per dag (in 3wk v.a6x beide per dag)(misschien dat ik daarom zo lang ziek blijf) maar aangezien het hele huis 1 grote ziekenboeg is is kerstvieren niet echt een optie dit jaar ..
Ga weer terug in bed, wou alleen even hoi zeggen tegen iedereen
Lesbsich zijn is kennelijk slecht voor de gezondheid..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is [Lesbeau] niet alleen een verzameling lesbo's maar ook een verzameling ziektekindjes. Er is met iedereen wel iets aan de hand (ja niet alles is een ziekte, nee dan moet ik het misschien ook niet zo noemen, maar ja ziekte-en-andere-aandoeningen-en-dingen-waar-je-mee-moet-zien-te-leven-kindjes was een beetje lang).
Natuurlijk liefje, jij bent ook echt heel erg zielig!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:26 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een blaar op mijn voet, telt dat ook?
ik weet het, ik hoop dat ik geaccepteerd word...thumbs crossedquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Avéro Achmea daar zit ik, met het maximale pakket (m.u.v. tandarts, daar heb ik een gemiddeld pakket) en bevalt tot nu toe goed. Ruime vergoedingen en ingediende nota's worden redelijk snel verwerkt. Tegenwoordig kunnen ze geloof ik wel besluiten of je voor het maximale pakket wordt toegelaten of niet, dus dat is wellicht wel iets wat je in de gaten moet houden...
Heb je echt het maximale pakket nodig? Een treetje lager accepteren ze AFAIK nl. altijd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik weet het, ik hoop dat ik geaccepteerd word...thumbs crossed
ik heb de hoogste nodig ja ivm rug, heb de vergoeding chiropractor hard nodigquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je echt het maximale pakket nodig? Een treetje lager accepteren ze AFAIK nl. altijd.
jij ookquote:
jij ook chicaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Fijn hoor, zo'n telefoon. Kun je lekker fokken tijdens kerstdiner
Generatie kpnquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Fijn hoor, zo'n telefoon. Kun je lekker fokken tijdens kerstdiner
Uur of 3 begonnen, dessert moet nog. Er was een beetje enthousiast uitgepakt met een amuse, 4 voorgerechten en een hoofdgerecht (en dus dessert) voor veel man. Dan ben je wel ff bezig...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is het niet een beetje vroeg voor kerstdiner?
bij mijn pa beginnen we pas rond 19uur haha mja dit jaar dus geen last vanquote:
ik las hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
Je collega's hebben hun werk niet goed gedaan vandaag, Kz
Snap ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik las hetmja ook de hoog risico vlucht is niet 100% waterdicht te timmeren ook niet qua profile
neen idd, maar mijn collega's die de vlucht hebben afgehandeld zijn wel geschokt... aantal mensen mocht op hun vrije dag naar schiphol komen om verklaringen af te leggenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snap ikVond het alleen wel grappig. Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd.
Ik moest er ook meteen aan denken hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snap ikVond het alleen wel grappig. Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd.
kreeg vanmiddag ook berichtje van goh was jij niet gister aan het werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest er ook meteen aan denken hoor
En terecht. Er is toch iets fout gegaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen idd, maar mijn collega's die de vlucht hebben afgehandeld zijn wel geschokt... aantal mensen mocht op hun vrije dag naar schiphol komen om verklaringen af te leggen
klopt maar het was niet een ploegje waarvan ik mensen op kan betrappen dat ze structureel iets fouts doen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En terecht. Er is toch iets fout gegaan.
paspoortcontrole moet veel beter ja maar de kmar krijgt 7 sec per paspoort en bij 1op de 15 passagiers mogen ze er 15 seconde naar kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Oh, ik geloof ook niet dat er iemand heeft zitten slapen of zo, maar het is wel fijn als boven water kan komen waarom het gebeurd is zodat er rekening mee gehouden kan worden.
Ik vind sowieso de beveiliging op schiphol nou niet echt super, eerlijk gezegd, vooral het land in niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |