quote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Weten jullie zeker dat je er echt van afvalt?
Dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
Gewichtheffen is een goede manier om vet kwijt te raken (als je het goed doet, val je niet af qua gewicht want je spieren groeien). Grotere spieren verbranden in rust meer calorieen.
Volg het eierdieet! Mijn zwager moest 8 gekookte eieren per dag eten of zo, 8 dagen lang. Hij heeft het welgeteld 4 uur volgehouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, zorg ervoor dat je goed eiwitten binnenkrijgt, lezzer, da's goed voor de spieropbouw.
Zeker alleen het wit?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volg het eierdieet! Mijn zwager moest 8 gekookte eieren per dag eten of zo, 8 dagen lang. Hij heeft het welgeteld 4 uur volgehouden.
Waar zitten die dan in?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker alleen het wit?
Overigens zit er in eieren helemaal niet zoveel eiwit
Gevogelte, ham, vis, bonen en noten vooral. Oh, en in huttenkase.quote:
Ik zet mezelf op een huttenkase-dieet als ik ooit ga gewichtheffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gevogelte, ham, vis, bonen en noten vooral. Oh, en in huttenkase.
geroosterde boterham met kalkoen en cottage cheesequote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zet mezelf op een huttenkase-dieet als ik ooit ga gewichtheffen.![]()
![]()
het was heeeeel erg, en het was vanmiddag nog erger geweest blijkbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
en was het nog druk lezzer of viel het mee?
Deze computer is compleet in het Japans dus uploaden vanaf m'n telefoon is vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:24 schreef lezzer het volgende:
Wanneer komen de foto's?
-weet je al hoeveel je moet dokken voor je i-net daar?-
Veel succes. Ik benijd je niet, je gammel en ellendig voelen en dan naar een supermarkt vol gestreste mensen moetenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
goede smorgen damens en heren
ga me maar aankleden en kijken hoe het boodschappen doen gaat na 2 dagen niet eten
het was niet druk voor dag voor kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Veel succes. Ik benijd je niet, je gammel en ellendig voelen en dan naar een supermarkt vol gestreste mensen moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:
Wat voor opleiding doe je dan, dat je dat tijdens de kerst moet doen joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga aan school werken met kerst.
En eten en drinken natuurlijk
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd hebquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan, dat je dat tijdens de kerst moet doen joh?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |