Oh meh, dat sucks (dat je achterligt dan, van economie weet ik verder niks afquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd heb
Oldskool, maar hij blijft goedquote:
Thanks!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh meh, dat sucks (dat je achterligt dan, van economie weet ik verder niks af- leuke studie?). Succes iig
.
Can imagine... ff doorbijten maar dan heb je ook wat denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks!
Wel leuke studie,maar wel moeilijk
nooit afgemaakt, had er het geduld en concentratie niet voor (en 10jaar later weet je dat het adhd isquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik doe Commerciele Economie.. En ik moet dat tijdens kerst doen omdat ik achter lig, en dan tijd heb
Die bijbel hebben wij ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nooit afgemaakt, had er het geduld en concentratie niet voor (en 10jaar later weet je dat het adhd is) heb nog wel een hoop boeken liggen oa principes van marketing van kotler (aka de bijbel zoals onze leraar dat noemde)
CE maar na 1,5 jaar gekaptquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die bijbel hebben wij ook
Waar heb je die studie gedaan?
Ik heb nog wat boeken nodig namelijk
Het goeie nieuws is dat adhd samengesteld is uit add en hyperactiviteit... Je hebt dus alleen adhdquote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
(Jaja Kztje is er pas achter gekomen dat ze adhd EN add heeft)
neeen dat is achterhaald add en adhd is niet samengesteld.... een adhd'er hoeft geen add te hebben en een add'er hoeft geen adhd te hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het goeie nieuws is dat adhd samengesteld is uit add en hyperactiviteit... Je hebt dus alleen adhd
veel van mijn problemen heeft met mijn jeugd te maken (ok adhd niet maar rest wel) en niet met mijn geaardheid. Misschien komen homo's/lesbo's er makkelijker voor uit omdat tja voor je geaardheid uitkomen ook guts vergtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is [Lesbeau] niet alleen een verzameling lesbo's maar ook een verzameling ziektekindjes. Er is met iedereen wel iets aan de hand (ja niet alles is een ziekte, nee dan moet ik het misschien ook niet zo noemen, maar ja ziekte-en-andere-aandoeningen-en-dingen-waar-je-mee-moet-zien-te-leven-kindjes was een beetje lang).
enquote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neeen dat is achterhaald add en adhd is niet samengesteld.... een adhd'er hoeft geen add te hebben en een add'er hoeft geen adhd te hebben
adhd is voornamelijk impulsiviteit en add is concentratie stoornis.
Ik ga qua betrouwbaarheid van informatie liever af op de psychiater-in-opleiding naast me en de afgeronde psychologiestudie in me..quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
toevoeging op vorige post
http://allesoveradd.blogs(...)sen-adhd-en-add.html
ik had je eerste zin verkeerd gelezen (zag het woordje EN nietquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zeggen we ongeveer hetzelfde, maar dan in andere woorden. Het verschil zit 'm erin dat ik zeg dat ADHD al die symptomen in zich verenigt en jij telt ze afzonderlijk op.
Overigens weet vrouwlief dat inderdaad. Hoezo?
edit: deze reactie was gebaseerd op de tekst die er nog stond toen ik 'm typte.
Je nieuwe post snap ik niet. Zeg je nu dat je van de subtypes van ADHD afzonderlijk de impulsiviteit en de ADD hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |