Ik zat bij onze konijnen ook altijd in de stress... wel heel lief als ze groggy werden van de narcose in het begin, maar daarna altijd eng als ze helemaal slap daar op die tafel lagen en je moet ze dan achter latenquote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu dool je een beetje doelloos door het huis Senes? Met de telefoon in de buurt?
Ik vind het ook altijd eng hoor; die beestjes onder narcose.
Bij Baloe ging het niet goed, maar achteraf bleek dat door z'n aids te komen
Oh, ik zat ook altijd in de stress ja... En ik had een konijn dat elke zes weken onder narcose moest... Was erg goed voor mn prestaties op werk zeg maar...quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu dool je een beetje doelloos door het huis Senes? Met de telefoon in de buurt?
Ik vind het ook altijd eng hoor; die beestjes onder narcose.
Bij Baloe ging het niet goed, maar achteraf bleek dat door z'n aids te komen
Daar ben ik nog nooit bij geweest gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zat bij onze konijnen ook altijd in de stress... wel heel lief als ze groggy werden van de narcose in het begin, maar daarna altijd eng als ze helemaal slap daar op die tafel lagen en je moet ze dan achter laten
Vroeg ik me ook al af... Maar nog niks van haar gehoord...quote:Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 20 december 2009
013. 220 Cat22
014. 198 Greys
020. 175 DeZwabber
025. 161 oh-oh
065. 102 P.F
076. 096 Goodbye
086. 088 Harajuku.
094. 080 Ynske
098. 078 tombolafan
Mogge, ik was probleemloos en op tijd op mn werk, dankzij de bus.
De rest komt nu pas binnen, dankzij achterafweggetjes en rails.
Is Greys veilig aangekomen?
Tis idd de zelfde injectie ja, ik wilde het net al niet zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh brr ja, als ze in slaap vallen, tis echt psies hetzelfde als inslapen, afschuwelijk is dat
Ik wilde daar altijd bij zijn. Zo'n narcose was toch al zo stressvol voor knijnen (en we hebben gisteren bij mijn muisje gezien dat knaagdieren niet goed zijn met stressquote:Op maandag 21 december 2009 09:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit bij geweest gelukkig.
Kan mm voorstellen dat het akelig is![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 09:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze ren ligt vol sneeuw en gisteravond hebben Tom en Luna ontdekt waar dat gekke flapflap-ding voor is; da's het luikje naar de ren![]()
Ze vielen echter wel direct met hun neusjes in een dikke laag sneeuw![]()
Maar een plezier dat ze er hadden!
De andere katten komen er nu ook niet hoor; de heldenquote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
De katten hier blijven juist in de deuropening staan van: jij mag best naar buiten, maar wij blijven lekker warm hier...
ja, dat vrees ik ook ja...quote:Op maandag 21 december 2009 09:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Greys niet onderweg was had ze dat allang gemeld hier....en als ze op het werk is aangekomen had ze dat ook wel gemeld.
Dus ik gok dat ze het toch aan het proberen is met de Smartie
Dat is wel weer leuk inderdaad, kittens die alles nog spannend vinden...quote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De andere katten komen er nu ook niet hoor; de helden![]()
Maar voor die kleintjes is alles nieuw en leuk en interessant natuurlijk.
Bij binnenkomst hebben ze wel een hele tijd de pootjes zitten likken
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wilde daar altijd bij zijn. Zo'n narcose was toch al zo stressvol voor knijnen (en we hebben gisteren bij mijn muisje gezien dat knaagdieren niet goed zijn met stress![]()
), dus ik vond altijd dat ik er bij moest blijven voor ze tot ze sliepen
Nee, film, dus dat wordt nie watquote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is wel weer leuk inderdaad, kittens die alles nog spannend vinden...
Foto's gemaakt???
Nou, ik kwam dus écht niet weg met de Smartquote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Greys haar verhaal spannender is.
Ze moest naar haar werk, maar zat redelijk vastgesneeuwd met haar smart en om op de grote weg te komen moest ze op een gladde helling waar ze waarschijnlijk niet tegenop zou komen... en haar baas zou niet erg blij zijn als ze thuis bleef volgens mij...quote:Op maandag 21 december 2009 09:33 schreef MrSubtle het volgende:
Waarom zijn we allemaal bezorgd om greys? Ging ze iets speciaals doen?
Werkenquote:Op maandag 21 december 2009 09:33 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik kwam dus écht niet weg met de Smart
Heer G heeft het ook nog een minuutje of 20 staan proberen, maar hij gleed hoe langer hoe meer naar de auto er voor. Toen de Lupo maar weer uit gaan graven, uiteindelijk zijn we met behulp van de buren daarmee de straat uit gekomen. Ennnggg, elke bocht door geglibberd, maar ik ben nu op het werk!
Hoe ik nu de beesten tussen de middag moet uitlaten/verzorgen weet ik dus niet, want ik zit nu zonder auto hierEn Heer G zou proberen of hij dan op en neer kan gaan rijden en dan vanavond mij weer ophaalt.
Kutsneeuw
Omdat ik er gister hier een drama van gemaakt hebquote:Op maandag 21 december 2009 09:33 schreef MrSubtle het volgende:
Omdat het daar sneeuwde als een idioot, ze gisteravond de auto al niet wegkreeg, een steile helling opmoet om het durp uit te komen en vervolgens toch naar haar werk wil ivm afwezigheid baas.quote:Op maandag 21 december 2009 09:33 schreef MrSubtle het volgende:
Oh daar is ze dan tochquote:Op maandag 21 december 2009 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik kwam dus écht niet weg met de Smart
Heer G heeft het ook nog een minuutje of 20 staan proberen, maar hij gleed hoe langer hoe meer naar de auto er voor. Toen de Lupo maar weer uit gaan graven, uiteindelijk zijn we met behulp van de buren daarmee de straat uit gekomen. Ennnggg, elke bocht door geglibberd, maar ik ben nu op het werk!
Hoe ik nu de beesten tussen de middag moet uitlaten/verzorgen weet ik dus niet, want ik zit nu zonder auto hierEn Heer G zou proberen of hij dan op en neer kan gaan rijden en dan vanavond mij weer ophaalt.
Kutsneeuw
Was trouwens net nog wel pure comedy onderweg, want hier bij mijn werk is een Appie Heijn waar een garage onder is. En net toen wij daar langs glibberden kwam er een dikke BMW naar boven uit die parkeergarage, het hol op, om vervolgens KGTTTTTTTTTT zo een dikke sneeuwbult in te rijden. Vast.quote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het daar sneeuwde als een idioot, ze gisteravond de auto al niet wegkreeg, een steile helling opmoet om het durp uit te komen en vervolgens toch naar haar werk wil ivm afwezigheid baas.
En dat alles in een Smart
We zijn blij dat je nog leeft hoorquote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er gister hier een drama van gemaakt heb
(Ik heb een Smart en da's levensgevaarlijk nu, trust me)
quote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef senesta het volgende:
Nu voel ik me schuldig omdat ik weg ben gegaan voor hij sliep
quote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was trouwens net nog wel pure comedy onderweg, want hier bij mijn werk is een Appie Heijn waar een garage onder is. En net toen wij daar langs glibberden kwam er een dikke BMW naar boven uit die parkeergarage, het hol op, om vervolgens KGTTTTTTTTTT zo een dikke sneeuwbult in te rijden. Vast.
Waren ze vergeten (uhuh) van die (betaalde!) parkeergarage om die vier meter van de uitrit bovenaan naar de straat vrij te scheppen
Nou, dat was dus heel slim geweest en dat bedacht ik me ook toen we al de wijk uit waren en no way weer terug gingen. Want de kat had best alleen kunnen blijven en ik had de Bink mee naar het werk moeten nemen, dat moest dan maar een keer. Maar dat bedacht ik me dus ook te laatquote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik had t Binkie meegenomen en zou no way op en neer gaan tussen de middag maar daar heb je nu niet veel aan he
Ach in een paar uurtjes is ie weer terug en is alles weer okayquote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef senesta het volgende:
Nu voel ik me schuldig omdat ik weg ben gegaan voor hij sliep
De baas is vandaag onderweg van Duitsland naar Nederland, dus die komt met het gezin ergens in de loop van vandaag aan hier! Nu zijn ze er dus niet, maar straks in de middag als het goed is wel!quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat de baas niet kwam vandaag!
Nja, t Binkje slaapt vast gewoon door, no matter hoe laat je thuis komt hoor.
Tis vast niet dat ze graag naar buiten wil in de tussentijd of zo
quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Greys haar verhaal spannender is.
En als ze nodig moet plassen dan moet ze dat maar even in de keuken doen ofzo, dan dweil ik straks wel.quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat de baas niet kwam vandaag!
Nja, t Binkje slaapt vast gewoon door, no matter hoe laat je thuis komt hoor.
Tis vast niet dat ze graag naar buiten wil in de tussentijd of zo
Oh nou t komt vast allemaal weg goed danquote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De baas is vandaag onderweg van Duitsland naar Nederland, dus die komt met het gezin ergens in de loop van vandaag aan hier! Nu zijn ze er dus niet, maar straks in de middag als het goed is wel!
Ja ik was als enige op tijd hierquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze nodig moet plassen dan moet ze dat maar even in de keuken doen ofzo, dan dweil ik straks wel.
Maar ze krijgen normaal tussen de middag eten, dus ze zullen wel honger krijgen. Maar dat overleven ze ook wel een dagje
Hoe ben jij naar het werk gekomen? Reed de bus? (nog niet goed teruggelezen).
quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier net een grote pan sneeuw op de verwarming gezet, al mn regenwater voor Inspektor Gadget was op
Ik vind het nogal slim van mezelf.quote:
Had ik gisteren ook al gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nogal slim van mezelf.
Ik hoop dat ik nog wat lege flessen kan vinden, dan ga ik echt veeeeeeel smelten vandaag![]()
Voorraadje bouwen
Ik vind het ook heel slim!!! Totaal niet aan gedacht!quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nogal slim van mezelf.
Ik hoop dat ik nog wat lege flessen kan vinden, dan ga ik echt veeeeeeel smelten vandaag![]()
Voorraadje bouwen
Thuis heb ik genoeg water ... niet dat ik daar nu bij kan want dat is nu bevroren en ondergesneeuwd bedenk ik net, dus vanaaf mss ook maar ff een emmer sneeuw volscheppen en in de berging zetten.quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook al gedaan![]()
![]()
Ik heb het in emmers gedaan en in de garage gezet
quote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wist je al dat je mijn FFBFF bent???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Webcamquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens is Happie z'n bloem BIJNA uit de knop... ik wacht er nu al 2 of 3 weken op, dus ik verwacht dat ie zo morgenavond open springt als ik net geland ben in Marokko, en dat ie dan net bruin en lelijk is als ik terug kom![]()
Rotzakken zijn het he, die vleesetertjesquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens is Happie z'n bloem BIJNA uit de knop... ik wacht er nu al 2 of 3 weken op, dus ik verwacht dat ie zo morgenavond open springt als ik net geland ben in Marokko, en dat ie dan net bruin en lelijk is als ik terug kom![]()
Ja dat vroeg ik me gister ook al af toen ik het op het nieuws hoorde! Hoe koop je een ticket, hoe stap je in je eentje dat vliegtuig in???quote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-sint-maarten.html
Hoe komt een kind van 14 in vredesnaam in der uppie op St. Maarten?![]()
Of is dat inmiddels ook al bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 december 2009 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me gister ook al af toen ik het op het nieuws hoorde! Hoe koop je een ticket, hoe stap je in je eentje dat vliegtuig in???Ja, een klein durpie onder de rook van Amsterdam ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nou ja, jij hebt tenminste niet zo'n kat als Greys, die gewoon het steeltje met knop afbijt en uitspuugt...quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
ja he, dat dacht ik al... ik dacht; straks zit ze daar en dan loop ik te bleren: hoe komt ze op dat eiland?quote:Op maandag 21 december 2009 09:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, een klein durpie onder de rook van Amsterdam ofzo
Oh goed dat ik je zie!quote:
Ik had ook zo'nquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-sint-maarten.html
Hoe komt een kind van 14 in vredesnaam in der uppie op St. Maarten?![]()
Of is dat inmiddels ook al bekend?
quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Heer G net vloekend en tierend aan de telefoon
Die is een uur verder en krijgt nergens de auto geparkeerd bij zijn werk. Alle collega's glibberen daar in rondjes over het industrieterrein. Toen ie twee keer bijna achterstevoren stond heeft ie al rollend zijn baas gebeld om te zeggen 'Ik rol nu en ga weer naar huis!'
Zal vanavond even een foto makenquote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt tenminste niet zo'n kat als Greys, die gewoon het steeltje met knop afbijt en uitspuugt...
Er zitten heel veel haken en ogen aan dat verhaal volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had ook zo'nhoofd toen ik dat las vanmorgen
quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Heer G net vloekend en tierend aan de telefoon
Die is een uur verder en krijgt nergens de auto geparkeerd bij zijn werk. Alle collega's glibberen daar in rondjes over het industrieterrein. Toen ie twee keer bijna achterstevoren stond heeft ie al rollend zijn baas gebeld om te zeggen 'Ik rol nu en ga weer naar huis!'
Discriminerende Poezzquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef senesta het volgende:
Kijk nou toch eens: http://link.marktplaats.nl/306187938
Als ik er het geld voor had gehad dan had ik haar zo opgehaald, wat een beauty
quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef senesta het volgende:
Wat ik nou zo raar vind he... en misschien is dat anders met die raskatten hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef senesta het volgende:
Rrrrrrrrrrrrikquote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef Nonneke het volgende:![]()
Nou ik ga zo eens kijken of mn bus rijdheb er een hard hoofd in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |