Was trouwens net nog wel pure comedy onderweg, want hier bij mijn werk is een Appie Heijn waar een garage onder is. En net toen wij daar langs glibberden kwam er een dikke BMW naar boven uit die parkeergarage, het hol op, om vervolgens KGTTTTTTTTTT zo een dikke sneeuwbult in te rijden. Vast.quote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het daar sneeuwde als een idioot, ze gisteravond de auto al niet wegkreeg, een steile helling opmoet om het durp uit te komen en vervolgens toch naar haar werk wil ivm afwezigheid baas.
En dat alles in een Smart
We zijn blij dat je nog leeft hoorquote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er gister hier een drama van gemaakt heb
(Ik heb een Smart en da's levensgevaarlijk nu, trust me)
quote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef senesta het volgende:
Nu voel ik me schuldig omdat ik weg ben gegaan voor hij sliep
quote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was trouwens net nog wel pure comedy onderweg, want hier bij mijn werk is een Appie Heijn waar een garage onder is. En net toen wij daar langs glibberden kwam er een dikke BMW naar boven uit die parkeergarage, het hol op, om vervolgens KGTTTTTTTTTT zo een dikke sneeuwbult in te rijden. Vast.
Waren ze vergeten (uhuh) van die (betaalde!) parkeergarage om die vier meter van de uitrit bovenaan naar de straat vrij te scheppen
Nou, dat was dus heel slim geweest en dat bedacht ik me ook toen we al de wijk uit waren en no way weer terug gingen. Want de kat had best alleen kunnen blijven en ik had de Bink mee naar het werk moeten nemen, dat moest dan maar een keer. Maar dat bedacht ik me dus ook te laatquote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik had t Binkie meegenomen en zou no way op en neer gaan tussen de middag maar daar heb je nu niet veel aan he
Ach in een paar uurtjes is ie weer terug en is alles weer okayquote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef senesta het volgende:
Nu voel ik me schuldig omdat ik weg ben gegaan voor hij sliep
De baas is vandaag onderweg van Duitsland naar Nederland, dus die komt met het gezin ergens in de loop van vandaag aan hier! Nu zijn ze er dus niet, maar straks in de middag als het goed is wel!quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat de baas niet kwam vandaag!
Nja, t Binkje slaapt vast gewoon door, no matter hoe laat je thuis komt hoor.
Tis vast niet dat ze graag naar buiten wil in de tussentijd of zo
quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Greys haar verhaal spannender is.
En als ze nodig moet plassen dan moet ze dat maar even in de keuken doen ofzo, dan dweil ik straks wel.quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat de baas niet kwam vandaag!
Nja, t Binkje slaapt vast gewoon door, no matter hoe laat je thuis komt hoor.
Tis vast niet dat ze graag naar buiten wil in de tussentijd of zo
Oh nou t komt vast allemaal weg goed danquote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De baas is vandaag onderweg van Duitsland naar Nederland, dus die komt met het gezin ergens in de loop van vandaag aan hier! Nu zijn ze er dus niet, maar straks in de middag als het goed is wel!
Ja ik was als enige op tijd hierquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze nodig moet plassen dan moet ze dat maar even in de keuken doen ofzo, dan dweil ik straks wel.
Maar ze krijgen normaal tussen de middag eten, dus ze zullen wel honger krijgen. Maar dat overleven ze ook wel een dagje
Hoe ben jij naar het werk gekomen? Reed de bus? (nog niet goed teruggelezen).
quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier net een grote pan sneeuw op de verwarming gezet, al mn regenwater voor Inspektor Gadget was op
Ik vind het nogal slim van mezelf.quote:
Had ik gisteren ook al gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nogal slim van mezelf.
Ik hoop dat ik nog wat lege flessen kan vinden, dan ga ik echt veeeeeeel smelten vandaag![]()
Voorraadje bouwen
Ik vind het ook heel slim!!! Totaal niet aan gedacht!quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nogal slim van mezelf.
Ik hoop dat ik nog wat lege flessen kan vinden, dan ga ik echt veeeeeeel smelten vandaag![]()
Voorraadje bouwen
Thuis heb ik genoeg water ... niet dat ik daar nu bij kan want dat is nu bevroren en ondergesneeuwd bedenk ik net, dus vanaaf mss ook maar ff een emmer sneeuw volscheppen en in de berging zetten.quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook al gedaan![]()
![]()
Ik heb het in emmers gedaan en in de garage gezet
quote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wist je al dat je mijn FFBFF bent???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |