Op zijn minst.quote:Op maandag 21 december 2009 08:23 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ja, slipmaneuvres van een smart die door een laag sneeuw rijdt die hoger is dan het autootje zelf
Ik zeg: maak er eentje open, dan weet je het zekerquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef DeZwabber het volgende:
mensen
zou mijn kratje Brand in de achtertuin nu al koud zijn?
wa denken jullie?
Feli! En spontaan of niet toch liefquote:Op maandag 21 december 2009 09:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens lekker spontaan mijn jarige moedert ontbijt op bed geven![]()
en daarvoor moet ik nu door de sneeuw
quote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik ben ook op mijn werk. Ik kan het lopenmaar het was best gevaarlijk hoor
Bob verdween in de sneeuw en maakte hele geinige konijnesprongen om er bovenuit te komen
![]()
Het is meneer Maes gelukt om met de auto in Amsterdam te komen, pfff workalholic.![]()
en Brittany Murphy overleden, nog maar 32 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gefeliciteerd!!! En ik heb ook nog een kratje brand in de sneeuw tuin staan!quote:Op maandag 21 december 2009 09:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens lekker spontaan mijn jarige moedert ontbijt op bed geven![]()
en daarvoor moet ik nu door de sneeuw
quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef tombolafan het volgende:
Ow, en Senesta; sterkte met wachten tijdens de castratie van Hummer!!!!
quote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen rijdt zich ook vast op de parkeerplekken hier![]()
Was natuurlijk nog niemand op geweest, gister en eergister niemand op werk geweest, dus daar ligt gewoon 30cm.
Ik kwam er ook amper in, vooruit lukte niet want mn bumper was te laag, achteruit wel, maar toen wilde ik nog een halve meter verder erin maar ging niet meer, dan slipte m'n banden![]()
Toen wilde ik maar stukje vooruit om met wat power achteruit te gaan, ging ook niet![]()
Dus ik heb 'm maar zo neergepleurd, ben benieuwd straks.
Ik sta tenminste nog soort-van-in-een-vak, er zijn er op andere parkeerterreinen ook die hem gewoon op de rijbaan stel hebben moeten gooien omdat ze niet verder kwamen.
Ik dacht heel even de dierenarts...quote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef senesta het volgende:
Zooo daar ben ik!
Ik heb Hummer net weggebracht en ik mag hem rond een uurtje of 2 vanmiddag halen. Einde van de ochtend mocht ik bellen hoewel de dierenarts me bleef verzekeren dat het echt altijd goed gaat.
Hij was wel heel erg boos over het gebrek aan eten en drinken hoor.
Awwwquote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef senesta het volgende:
Zooo daar ben ik!
Ik heb Hummer net weggebracht en ik mag hem rond een uurtje of 2 vanmiddag halen. Einde van de ochtend mocht ik bellen hoewel de dierenarts me bleef verzekeren dat het echt altijd goed gaat.
Hij was wel heel erg boos over het gebrek aan eten en drinken hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even de dierenarts...Ik dacht; waarom mag die man niet eten??
Een paar jaar geleden heb ik dat ook gehad, stond ik in een parkeervak en naast met zo'n ijsberg...quote:Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu nog terug zien te komen Ll![]()
Meneer I. ging net ook heul dapper z'n auto in, maar is na 30 meter gestrand![]()
Even later buurvrouw, die heeft het nog geen 10 meter gered.
Onze straat heeft nog geen strooiert of schuivert gezien de afgelopen dagen, maar er liggen wel overal van die sneeuw/ijsheuvels op de weg door het rijden.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even de dierenarts...Ik dacht; waarom mag die man niet eten??
FeestFords FTWquote:Op maandag 21 december 2009 09:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik dat ook gehad, stond ik in een parkeervak en naast met zo'n ijsberg...![]()
ruim een uur te laat op mn werk, maar ik was wel trots op mn ford fiesta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |