Ja hij moet nog wel een beetje een eigen stijl ontwikkelen.... maar hij is volgend jaar denk ik wel aan de beurt als nieuwkomer....quote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Domien in het huis. Kopie van Veenstra en Ekdom.
Ik was ook bang dat er 5 tegelijk zouden verschijnenquote:
er is nu al een negatief reisadvies van de NS, daar kan je je altijd op beroepenquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een dilemma.... als er morgen nauwelijks een trein rijdt heb ik een legitieme reden om niet te gaan werken en dus kan ik lekker nachtbraken vannacht.... aan de andere kant weet ik dat pas zeker morgenvroeg
Lijkt erop ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Captain_Slow het volgende:
Slapende LaPo?
SLaPo?quote:
Ik zou gewoon voor optie 1 gaan, als je maar die vunzige praat binnenhoudtquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een dilemma.... als er morgen nauwelijks een trein rijdt heb ik een legitieme reden om niet te gaan werken en dus kan ik lekker nachtbraken vannacht.... aan de andere kant weet ik dat pas zeker morgenvroeg
Ja je denkt in een andere richting, dit was een random hersenspinsel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou ja zeggen, maar ik begrijp dat Jotcha nee gezegd heeft ?
. Of denk ik nu in een andere richting dan jij
.
Nee hoor. Iets met Clubquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef DaMook het volgende:
iedereen heeft over mijn mogelijke requests heengelezen
Ik niet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef DaMook het volgende:
iedereen heeft over mijn mogelijke requests heengelezen
Gewoon ziek meldenquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor optie 1 gaan, als je maar die vunzige praat binnenhoudt
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Noortje. het volgende:
En daar zijn we weer!
[..]
Ja je denkt in een andere richting, dit was een random hersenspinsel.
Ja, hij kan als iemand anders in EW beide vervangen en hij kan alleen het weerbericht niet op de Veenstra manier voorlezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Domien in het huis. Kopie van Veenstra en Ekdom.
NEE IK NIET WANT CALLCENTER VERDOMME.quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
wie helpt mij hopen dat t ov morgen nog niet rijdt, zodat ik niet naar werk kan en nog een dagje kan genieten van sr?
sowieso tot 0.00 rijdt er niks volgens deze site
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp
En mn rekeningnummer wellicht?quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke plaat je wil aanvragen en wat je bod is. Eng he
Neequote:
Er is een negatief advies voor morgen, waarom zou je dan toch gaanquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
wie helpt mij hopen dat t ov morgen nog niet rijdt, zodat ik niet naar werk kan en nog een dagje kan genieten van sr?
moet ik nou naar bed zo of niet?![]()
overal ligt nog sneeuw, er komt verse aan http://www.buienradar.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
moet ik nou naar bed zo of niet?![]()
Die eerste reactie verwachte ik dus waarschijnlijk heb je ze wel goed gelezenquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet.
Eh, wel. Dus.Ik heb slaapgebrek, forgive me.
dit dus, heb t zelfde probleemquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Apart dat ze dat in het weerbericht niet meldenquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef rubbereend het volgende:
overal ligt nog sneeuw, er komt verse aan http://www.buienradar.nl/
Iedereen terugzoeken nu natuurlijkquote:
Dat is het probleem niet. Alleen lastig als ik 10 minuten naar mn rekeningnummer mag zoeken. En ik moet een goede plaat bedenkenquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zie ik nog het probleem niet hoorBel gewoon!
Beter! Ik heb namelijk een überidee voor een filmquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Apart dat ze dat in het weerbericht niet meldenOf ze weten meer daar
Nee ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die eerste reactie verwachte ik dus waarschijnlijk heb je ze wel goed gelezen.
Dan krijg ik noortje niet aan de lijnquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Doe dan via 3FM website. Kun je via iDeal betalen. Hendig!
Hoe wil je anders het geld over gaan maken, per postduifquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Alleen lastig als ik 10 minuten naar mn rekeningnummer mag zoeken. En ik moet een goede plaat bedenken
Je weet je eigen rekeningnummer toch wel?quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Alleen lastig als ik 10 minuten naar mn rekeningnummer mag zoeken. En ik moet een goede plaat bedenken
Ja?quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het geld over gaan maken, per postduif
Internetbankieren staat je rekeningnummer op dus dat is 1 minuut zoekwerk.quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan krijg ik noortje niet aan de lijn
Ik geloof het wel, maar niet zeker enzoquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je weet je eigen rekeningnummer toch wel?
quote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat er morgenvroeg weinig OV is
Flessenpost.quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het geld over gaan maken, per postduif
quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan krijg ik noortje niet aan de lijn
Ze zijn duidelijk niet ingesteld op verslaafden zoals wijquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind die update wel een beetje onzinnig, er gebeurd nou niet echt veel om je ieder uur op de hoogte te houden.
niet iedereen zit 16 uur per dag te kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind die update wel een beetje onzinnig, er gebeurd nou niet echt veel om je ieder uur op de hoogte te houden.
Die gast op TVquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat is nu leuk aan Kabouter Wesley?
Ontzettend dom
dat ze Giel Beelen afkrakenquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat is nu leuk aan Kabouter Wesley?
Ontzettend dom
Idd, maar wel jammer dat je gewoon een stuk programma (radio) mistquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef evert het volgende:
[..]
niet iedereen zit 16 uur per dag te kijken
Zit ik daar met m'n UIquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Derek010 het volgende:
Potsiedurrie, ze moesten beschaamd zijn dat ze Kabouter Wesley zo vaak laten zien...
Ik *hoop* dat ik morgen thuis kan blijven, maar dat zal er wel niet in zitten . . .quote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat er morgenvroeg weinig OV is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |