Zo slecht dat het echt waar isquote:
quote:
Als je toch hier bent, gooi er dan meteen een slotje op ofzo, prutserquote:
Dat is het ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik krijg echt het gevoel dat dit waargebeurd is
Het is echt waarquote:
nu zijn er eindendelijk lotgenoten, ga je een slotje aanvragen? ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je toch hier bent, gooi er dan meteen een slotje op ofzo, prutser
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik postte het ook hier omdat ik zeker weet dat er meer Fok!ers voor de rest van hun leven maagd blijven
no f*cking way!quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik postte het ook hier omdat ik zeker weet dat er meer Fok!ers voor de rest van hun leven maagd blijven
Als ik het verzonnen had was het hele verhaal anders gelopenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als ik het verzonnen had was het hele verhaal anders gelopen. Meer in de trend van:
TS liep vandaag de chickies te checken, en na 10 seconden stonden er al 3 wijven voor zijn neus. Na 20 seconden had elke slet zijn pik al 3x in der muil gehad en toen kwamen zij er achter dat TS nog een piemel had. Toen hadden we lange tijd heel veel plezier. Einde.
Mijn buurmeisjes die vraag ik niet om te neuken, die zeg ik het.quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu zijn er eindendelijk lotgenoten, ga je een slotje aanvragen? ik snap er niks meer van
Jij woont naast een bejaardentehuis, jij mag dat.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn buurmeisjes die vraag ik niet om te neuken, die zeg ik het.
Neuk jij nou maar eerst een chickie voordat je je bek opentrekt tegen een meester, blaagquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Jij woont naast een bejaardentehuis, jij mag dat.
EPICquote:en we vinden elkaar niet eens leuk? X '
Zie het als een ijsbreker (die niet werktquote:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu zijn er eindendelijk lotgenoten, ga je een slotje aanvragen? ik snap er niks meer van
Die leeftijd is voor KPD?quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Het is echt waar.
Even for the record, ik ben geen vieze ouwe man van eind 40, maar een 17-jarig kutpubertje.
Definities van Xd op het internet:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |