Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet toch zelf naar de bank en legitimatie tonen? Dacht ik/
Oh noes..quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Apebeer het volgende:
Oh noes, een mongol in de problemen!
Albert to the rescueee
Goed idee!quote:Op zondag 20 december 2009 21:40 schreef 9611Niels het volgende:
Tijd voor reclame, kan ik wat te zuipen halen.
Neem je voor mij een cola mee?quote:Op zondag 20 december 2009 21:40 schreef 9611Niels het volgende:
Tijd voor reclame, kan ik wat te zuipen halen.
Oh noesquote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh noes..![]()
En straks blijkt dat je met valse pasjes Schiphol binnen kan komen en het vliegtuig van de koningin kan aanraken!
Sorry typo.. ik bedoelde bierquote:
Jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Wedden dat je keek of er is was veranderd?
quote:
quote:
Idd! Heb ook gewoon cola voor mezelf gehaaldquote:
Ow, die aflevering ken ik dan nietquote:
Wie?quote:Op zondag 20 december 2009 21:43 schreef Doler12 het volgende:
He daar had je die excuus moslim met zijn vrouw met blaaskanker!
Hij is gegaan en heeft getekend bij de notaris.quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook niet snap, als je een huis koopt moet je toch ook naar de notaris? Hoe is dat dan gegaan?
JOA IK ZAG HET, SENSATIONEELquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha daar reed iemand met een Suzuki tegen dat monument zag je dat !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Hij ging mee maar was stonedquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook niet snap, als je een huis koopt moet je toch ook naar de notaris? Hoe is dat dan gegaan?
"Extra Neushoorn" is datquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ow, die aflevering ken ik dan niet
Oh dat heb ik net even gemist dan. Maar dan is dat huis toch gewoon van hem, moet hij gewoon dat huis verkopen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij is gegaan en heeft getekend bij de notaris.
quote:Beyond The Game - Boze bestuurder
In het de documentaire Beyond the Game worden twee topspelers gevolgd in het onlinespel World of Warcraft III. Een van de spelers is de Chinese Sky (Li Xaofeng), hij is beroemd en rijk geworden van het gamen. Bekijk hier het fragment!
Precies!quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik net even gemist dan. Maar dan is dat huis toch gewoon van hem, moet hij gewoon dat huis verkopen.
Daarom heeft hij denk ik 1.5 ton schuld, en niet 2.xx uit dat documentquote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik net even gemist dan. Maar dan is dat huis toch gewoon van hem, moet hij gewoon dat huis verkopen.
die groene manta is van een collega van mij, en die kerel zo trots dat ze zijn auto gebruiken voor die serie.quote:
Dan moet hij toch eerst die jaren achterstallige hypotheeklasten afbetalen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrees het ergstequote:Op zondag 20 december 2009 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopelijk heeft hij naast deze scam nog een ander onderwerp
quote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrees het ergste![]()
Alberto moet weer pedo's gaan bezoeken en achterna rennen
world of warcraft 3?quote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is World of Warcraft III, ik heb wat gemist volgens mij.
Volgens mij die derde uitbreiding..quote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
hij fakedquote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij zit er wel chill bij voor iemand met griep.
38.9 gradenquote:
Haha nicequote:Op zondag 20 december 2009 21:46 schreef Dulk het volgende:
[..]
die groene manta is van een collega van mij, en die kerel zo trots dat ze zijn auto gebruiken voor die serie.
Hij begrijpt alleen niet dat die auto zo verschrikkelijk fout is
maar heerlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KOTS KOTS RECLAME VAN BAILEYS
Inderdaad ja best wel goed van hem!quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Nog maar weinig herhalingen bij Alberto...
Het is een timmerman hequote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Lol lege woonkamer, maar wel mooi parket op de vloer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |