quote:
Wat is het nu?quote:
Om 5 uur gaat de wekkerquote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit wordt vannacht zo lang mogelijk opblijven
stenders is terug gekomen... net als claudiaquote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie eerder Giel een keer gaan, net als Stenders.
Giel zie ik ook niet zomaar weggaan, die zit veels te verknocht aan de ochtend en die zit bij e concurenten al vol met andere sterren. Stenders zal geen jaren meer op 3FM zitten.quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie eerder Giel een keer gaan, net als Stenders.
baal dat ik morgen weer moet werkenquote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 5 uur gaat de wekker, zit er voor mij dus niet in dat laat opblijven
.
Gaat ie ook niet. Want ik zie geen groot radiostation waar hij dezelfde muziek kan draaien, en vooral: zelf invloed heeft op de muziek die gedraaid wordt. Want ik ken geen één ander groot radiostation waarbij dat ook kan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig zie ik Ekdom nog niet zomaar weggaan
het contract van Stender loopt volgens mij ergens volgend jaar af en hij heeft het zelf al over Radio2, ook voor de top2000 gaat hij dingen doen voor Radio2quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
stenders is terug gekomen... net als claudia
Stenders zal wel redelijk rap naar Radio 2 gaan, verwacht ik. Hij heeft ook al aangegeven dat hij daar niet onwelwillend tegenover staat.quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
stenders is terug gekomen... net als claudia
Daarom zie ik hem weggaan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het contract van Stender loopt volgens mij ergens volgend jaar af en hij heeft het zelf al over Radio2, ook voor de top2000 gaat hij dingen doen voor Radio2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |