lekker wijfquote:
Z'n tweede vriendin wat minutes of fame geven.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is opzich geen verkeerde vent alleen jammer dat hij ook nog eigen nummers zingt
quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever mijn leuter in 30 cm sneeuw of Jordi van Loon pomp dan dat ik die plaat van die zure sloot van die stotterende zuurpruim moet aanhoren
En ik denk dat ze nu ook niet meer op Twitter durft te kijken, laat staan Hyves.quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Civilian het volgende:
Do kon wel fucking chago kijken trouwensLijkt me geen leuk persoon om de hele dag om je heen te hebben
Ik zou graag 220 volt op die lijn zettenquote:
OMFG!!!quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever mijn leuter in 30 cm sneeuw of Jordi van Loon pomp dan dat ik die plaat van die zure sloot van die stotterende zuurpruim moet aanhoren
Echt hequote:
gaarnequote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem haar ajb dan houd ze haar mond ten minste
Geloof me, dat doet ze!quote:
jullie kraken ook echt alles af hequote:
het feit dat ze geboren isquote:
Roel van Velzenquote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie kraken ook echt alles af hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
Vergeet Kane niet he.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie kraken ook echt alles af hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
+ Giel maar voor de rest vinden we het allemaal top hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
....quote:
als je twitter search @thisisdo doet, zie je jouw tweets nog redelijk bovenaanquote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik denk dat ze nu ook niet meer op Twitter durft te kijken, laat staan Hyves.
Of ze filtert de negatieve reacties eruit.
Die bied ik juist verontschuldigingen aan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Hmm, ik noem het 'het verkondigen van een mening'quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Jij hebt oren en ogen? I rest my casequote:
Ik vind haar zang echt erg irritant. Maar ja, mensen en meningen hé.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef marcodej het volgende:
Wat is er Miss met Montreal?
de drummer, die slaat graag met zijn stok op haarquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Annemieke heeft toch met ide gast van Moke
Klopt, met de gitaar of drummer meneerquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
vergeet do nietquote:
do.. die deed idd een b'tje vreemd..quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die bied ik juist verontschuldigingen aan.
Gisteren had ik Do namelijk met de grond gelijk gemaakt.
Ik voorspel een eerste Glazen Huis-wipquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
jij vindt ook alles leuk hequote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja??quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, met de gitaar of drummer meneer
Mét camera'squote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel een eerste Glazen Huis-wip
Nog steedsquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Het moest er een keer van komen
Maar draai dan ook #ITHINKILIKEIT![]()
Ik mag je zo graagquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vindt ook alles leuk hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
Yepquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |