Wat is er anders aan die cola dan de cola uit de grote fles of blikjequote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Nee ik niet (ze zouden wel stom zijn ik ben een grote klantmaar de actie wel (met de suprise truck enzo en die speciale flesjes maar die vind ik niet te zuipen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wordt morgen leuke dag met al die goede bandsquote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Moke morgen naar Groningen. Tof ! http://bit.ly/5tWyNM
Zijn carriere heeft zich trouwens goed ontwikkeld sinds vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Godsamme ik had nog zo gehoopt dat die 30 cm sneeuw genoeg was om die zingende wenkbrauw van een Jordy van Loon het zwijgen op te leggen...
Malaria zou ook kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Godsamme ik had nog zo gehoopt dat die 30 cm sneeuw genoeg was om die zingende wenkbrauw van een Jordy van Loon het zwijgen op te leggen...
Ja hequote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn carriere heeft zich trouwens goed ontwikkeld sinds vorig jaar
Mijn god wat triestquote:
Absoluut ! hopen dat het weer nou wel een keer wil meewerkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt morgen leuke dag met al die goede bands
volgens mij ook op de grote markt!quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
het is in het huis toch? heeft weinig zin met mijn cam, helaas...
Zou tijd worden, hij moet schade inhalen. Ik dacht vorig jaar dat hij 8 was toen ik dat liedje hoordequote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja heHij is toch zeker een jaar ouder geworden
Dat zou ik ook doen als ik daar te gast was!quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Youp trekt heel de nacht gewoon door denk ik.
dat denk ik ook wel, zoals het hoortquote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Youp trekt heel de nacht gewoon door denk ik.
full cardiac arrest is accuut hartfalenquote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef miieejj het volgende:
We are in absolute shock.
Actress Brittany Murphy passed away on Sunday morning in Los Angeles at the age of 32.
Absolutely devastating.
Murphy reportedly went into full cardiac arrest and her husband, Simon Monjack, immediately called paramedics to save his wife.
Murphy was announced dead on arrival at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles after paramedics and doctors could not revive the 8 Mile actress.
Our thoughts are with her family and friends during this extremely difficult time.
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0aG33JHO8
Celebrity Juice, Not from Concentrate
mijn engels is niet echt goed, maar waar is aan overleden
Hartaanvalquote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef miieejj het volgende:
We are in absolute shock.
Actress Brittany Murphy passed away on Sunday morning in Los Angeles at the age of 32.
Absolutely devastating.
Murphy reportedly went into full cardiac arrest and her husband, Simon Monjack, immediately called paramedics to save his wife.
Murphy was announced dead on arrival at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles after paramedics and doctors could not revive the 8 Mile actress.
Our thoughts are with her family and friends during this extremely difficult time.
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0aG33JHO8
Celebrity Juice, Not from Concentrate
mijn engels is niet echt goed, maar waar is aan overleden
Ik ken haar vooral van 8 Mile met Eminemquote:
nondejuh hej... 32 jaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
full cardiac arrest is accuut hartfalen
http://www.imdb.com/name/nm0005261/quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van 8 Mile met Eminem
Ja inderdaad, zo sneu, doet me denken aan die voetballer, wie was dat ook al weer? Die kreeg ook een hartaanval, nooit ontdekt probleem met zń hart....quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
nondejuh hej... 32 jaar
zo vlak voor kerst .. wat een jaar zeg
Uhm, idd..quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo sneu, doet me denken aan die voetballer, wie was dat ook al weer? Die kreeg ook een hartaanval, nooit ontdekt probleem met zń hart....
Beetje last van cafeine overschot dacht ik, dus maar even een tijdje zonder proberen. En dat bevalt welquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef TheZapster het volgende:
Pepsi nu?
Jongen van FC Utrecht was dat, Di tommassoquote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhm, idd..
uit het buitenland, geen id wie het was
Dan is het verstandig om geen cola te drinkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
Lekker tempo weer hier
[..]
Beetje last van cafeine overschot dacht ik, dus maar even een tijdje zonder proberen. En dat bevalt wel
's avonds spelen, overdag slapenquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef rubbereend het volgende:
ojee Youp moet morgen spelen, dan zal hij nog wel ergens een paar uurtjes slaap willen pakken denk ik
Geen enkel hoeveelheid kan ervoor zorgen dat hij het zwijgen wordt opgelegd . . .quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Godsamme ik had nog zo gehoopt dat die 30 cm sneeuw genoeg was om die zingende wenkbrauw van een Jordy van Loon het zwijgen op te leggen...![]()
dat heeft hij toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef rubbereend het volgende:
ojee Youp moet morgen spelen, dan zal hij nog wel ergens een paar uurtjes slaap willen pakken denk ik
Jaa maar overkill is nooit goed hequote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt hem zelf groot gemaakt Giel... dus nu niet op die gozer zeiken.... als je smaak had gehad had je hem vorig jaar niet zo moeten promoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |