Ik ken haar vooral van 8 Mile met Eminemquote:
nondejuh hej... 32 jaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
full cardiac arrest is accuut hartfalen
http://www.imdb.com/name/nm0005261/quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van 8 Mile met Eminem
Ja inderdaad, zo sneu, doet me denken aan die voetballer, wie was dat ook al weer? Die kreeg ook een hartaanval, nooit ontdekt probleem met zń hart....quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
nondejuh hej... 32 jaar
zo vlak voor kerst .. wat een jaar zeg
Uhm, idd..quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo sneu, doet me denken aan die voetballer, wie was dat ook al weer? Die kreeg ook een hartaanval, nooit ontdekt probleem met zń hart....
Beetje last van cafeine overschot dacht ik, dus maar even een tijdje zonder proberen. En dat bevalt welquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef TheZapster het volgende:
Pepsi nu?
Jongen van FC Utrecht was dat, Di tommassoquote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhm, idd..
uit het buitenland, geen id wie het was
Dan is het verstandig om geen cola te drinkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
Lekker tempo weer hier
[..]
Beetje last van cafeine overschot dacht ik, dus maar even een tijdje zonder proberen. En dat bevalt wel
's avonds spelen, overdag slapenquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef rubbereend het volgende:
ojee Youp moet morgen spelen, dan zal hij nog wel ergens een paar uurtjes slaap willen pakken denk ik
Geen enkel hoeveelheid kan ervoor zorgen dat hij het zwijgen wordt opgelegd . . .quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Godsamme ik had nog zo gehoopt dat die 30 cm sneeuw genoeg was om die zingende wenkbrauw van een Jordy van Loon het zwijgen op te leggen...![]()
dat heeft hij toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef rubbereend het volgende:
ojee Youp moet morgen spelen, dan zal hij nog wel ergens een paar uurtjes slaap willen pakken denk ik
Jaa maar overkill is nooit goed hequote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt hem zelf groot gemaakt Giel... dus nu niet op die gozer zeiken.... als je smaak had gehad had je hem vorig jaar niet zo moeten promoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |