Nee joh echt niet eten en ook niet om nieuwe DJ''s in te luiden. Omdat ik (samen met Claudia) een actie wilde voeren voor Darfur. Dat niet eten heb ik godsamme nog zelf ingebracht ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was toen om de nieuwe dj's in te luiden toch? Omdat een paar grote namen weg gingen. Toen mochten ze nog eten, drinken en roken trouwens
Lijkt me wel gaaf. Maar Reinout Oerlemans is voorlopig klaar in de USA.quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef evert het volgende:
[..]
reinout oerlemans heeft eens al geroepen dat hij het graag in NY wil brengen
Als je dat weet moet je daar niet gaan staan, dat kon ze er wel aan doenquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Gewoon laagbegaafd, kan ze niks an doen toch
zal Annemieke blij zijnquote:
Volgens mij door Wouter van der Goesquote:
dat was een samenloop. het was een idee van giel en claudia, waar wouter vd goes gelijk aan mee wilde werken. het kwam goed uit voor 3fm want de actie sloeg aan, haalde veel publiciteit. dat was goed voor de zender en voor de actie, beiden worden ieder jaar groter.quote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was toen om de nieuwe dj's in te luiden toch? Omdat een paar grote namen weg gingen. Toen mochten ze nog eten, drinken en roken trouwens
Nou nou nou, niet meteen zo boos, het is zo veel jaar geleden, ik herinner me ook niet alles letterlijk hequote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Nee joh echt niet eten en ook niet om nieuwe DJ''s in te luiden. Omdat ik (samen met Claudia) een actie wilde voeren voor Darfur. Dat niet eten heb ik godsamme nog zelf ingebracht ook
Nee hoor, dat mochten ze nooit. Roken wel nog in het begin, eten niet.quote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ahh, je hebt er spijt van?quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Nee joh echt niet eten en ook niet om nieuwe DJ''s in te luiden. Omdat ik (samen met Claudia) een actie wilde voeren voor Darfur. Dat niet eten heb ik godsamme nog zelf ingebracht ook
voor meer informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ook rode kruis, druppel op de gloeiende plaat herinner ik me nog. Met Claudia, Giel en nog iemand.
En paffen dat ze deden
Wordt jij trouwens door Coca Cola gesponsord?quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
wouter vd goesquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ook rode kruis, druppel op de gloeiende plaat herinner ik me nog. Met Claudia, Giel en nog iemand.
En paffen dat ze deden
Wouter van der Goesquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En paffen dat ze deden
Bedankt Evert dat komt echt HEEEEEEEEEEeel goed uit ! perfecte tijd. Gaat knallen worden !quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef evert het volgende:
moke om 19.00 uur morgenavond
en een spijt, een spijtquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Coca Cola is gewoon de beste cola die er isquote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wordt jij trouwens door Coca Cola gesponsord?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Dat niet eten heb ik godsamme nog zelf ingebracht ook
Maak maar wat toffe foto's danquote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedankt Evert dat komt echt HEEEEEEEEEEeel goed uit ! perfecte tijd. Gaat knallen worden !
Daar heb ik in mijn hoofd iets anders van gemaakt dusquote:3FM was door die vernieuwing volgens hem kwetsbaar, al helemaal in de maand december. Toen ontstond in september 2004 na het fataal afgelopen gijzelingsdrama in Beslan bij programmamakers het idee om iets voor een goed doel te gaan doen.
Drink je het niet meer ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Coca Cola is gewoon de beste cola die er is
Verder mis ik het niet hoor![]()
de actie wordt door Coca Cola gesponsordquote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom? Lekkerste colaquote:
Ik weet nog dat vage liedje, "Vijf dagen, vijf nachten, vijf dagen zonder voer, drie dj's in het glazen huis. Waarvoor? Dafur!"quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef DrowningMan het volgende:
Ik herinner me van de vorige edities ook nog giel die non-stop afgeplakte coca-cola blikjes stond te tanken.
Bahhhquote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
het is in het huis toch? heeft weinig zin met mijn cam, helaas...
Nee ik niet (ze zouden wel stom zijn ik ben een grote klantquote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je moet de inhoud ook opdrinken hequote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef Giel.Beelen het volgende:
[..]
Nee ik niet (ze zouden wel stom zijn ik ben een grote klantmaar de actie wel (met de suprise truck enzo en die speciale flesjes maar die vind ik niet te zuipen)
eten trouwens niet, ging juist over honger in darfur, daar komt het niet eten vandaanquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zijn er net voor de ochtendfilequote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Met de auto nog terug naar Tilburgdie gasten hebben nog een fijne terugreis
Och, met enig geluk pikken ze de maandagochtend spits nog meequote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
Met de auto nog terug naar Tilburgdie gasten hebben nog een fijne terugreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |