Nee facebook heeft ze verslagenquote:Op zondag 20 december 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coole actie.... wel sneu voor die winnaar
Was ze nog goed in ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Dan heeft Do nog iets gedaan... dat ballen pakken
Ik snert.quote:
reinout oerlemans heeft eens al geroepen dat hij het graag in NY wil brengenquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef MilaNL het volgende:
wow dat glazen huis wordt straks gewoon over de hele wereld gedaan
Ja, en toe was ze zo moe dat ze uitgeteld op de bank is gaan SMS-en en om één uur is gaan slapenquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Dan heeft Do nog iets gedaan... dat ballen pakken
Zeker weten? Ik zag dat ze zeker een balletje of 10 had en Sander zei net 20 euro per rode balquote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was ze nog goed in ook![]()
Lodiers kon mooi 80 euro (heeft 'ie afgerond naar 100) lappen.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ze had toch zeker 16 ballen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik zag dat ze zeker een balletje of 10 had en Sander zei net 20 euro per rode bal
Nou, ze is iig niet de slimste.quote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
Al die mensen die dat kind uitlachen
Is het eigenlijk een nederlands concept?quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef evert het volgende:
[..]
reinout oerlemans heeft eens al geroepen dat hij het graag in NY wil brengen
En 16 x 20 is 80quote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ze had toch zeker 16 ballen.
Jup, bedacht door 3FM zelf.quote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een nederlands concept?
ze had er idd meer, maar zij raapte ook gewoon van de grondquote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik zag dat ze zeker een balletje of 10 had en Sander zei net 20 euro per rode bal
In Nederland zijn ze ermee begonnen ja.quote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
gelukkig draait hij gewoon een goede plaat en niet die requestquote:
Het mag onderhand! Gisteren rond deze tijd was het al -10quote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Niet meer zo koud buiten. - 0.1 valt mee
Was toen om de nieuwe dj's in te luiden toch? Omdat een paar grote namen weg gingen. Toen mochten ze nog eten, drinken en roken trouwensquote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Een nummer van Enrique Iglesiasquote:
-1.8 hier. Net een berg sneeuw opgeruim die de sneeuwschuif bij ons voor de uitrit had achtergelatenquote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Niet meer zo koud buiten. - 0.1 valt mee
Doe maar weer -10 hoor! Dit is ook niksquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het mag onderhand! Gisteren rond deze tijd was het al -10
nee hoor, serious request was direct voor het rode kruis en zonder eten. Wel met roken.quote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was toen om de nieuwe dj's in te luiden toch? Omdat een paar grote namen weg gingen. Toen mochten ze nog eten, drinken en roken trouwens
Ik ben van beide geen voorstander. Beetje sneeuw is leuk, maar dit is over de topquote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe maar weer -10 hoor! Dit is ook niks
Ja ook rode kruis, druppel op de gloeiende plaat herinner ik me nog. Met Claudia, Giel en nog iemand.quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee hoor, serious request was direct voor het rode kruis en zonder eten. Wel met roken.
Dit is echt een topplaatquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gelukkig draait hij gewoon een goede plaat en niet die request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |