10% wat je binnenhaalt krijg je ..quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Is dat vrijwillig of krijg je ook nog harde duiten?
Zwolle. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Vanaf waar ga jij de poging wagen?
Lekker vroeg !quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
De uitzending op Ned. 3 begint trouwens.
Just checkingquote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
10% wat je binnenhaalt krijg je ..
Tuurlijk is dat vrijwillig
Thnx!quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wij gaan vanaf Wierden, dus eerst via Deventer in Zwolle zien te komenquote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Zwolle. Ik ben zeer benieuwd.
Vooral omdat ik eerst nog met de streekbus naar het station moet.
Thanks voor het melden!quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zou erg veel zijn zelfs .quote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Just checking
Das trouwens best redelijk, 10%
Ik zag iemand langlaufen in Rosmalenquote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op mijn balkon ligt minimaal 20 cm sneeuw in DB
Eerder zelfs. Vanochtend deed 'ie ook al de Update.quote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef Waalwijker het volgende:
En Domien zit al vanaf half 11 in de studio.![]()
Volgens mij kan dat inmiddels overal welquote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag iemand langlaufen in Rosmalen!!! Dat ik dat nog mee mag maken, dat hier in Rosmalen
Wil eigenlijk niet weten hoeveel topics eral door heen gegaan zijnquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
Gaat weer rap hier. Ben ik niet meer gewend hihi.
Ik blijf me verbazen over die schoenenquote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
Heb gisteren nog even een kiekje van de onze nieuwe stadsapenheul gemaakt:
[ afbeelding ]
Tot ik van de kou maakte dat ik weer thuis kwam (waar een pan snert voor me klaar stond)
Ik was vandaag van plan om er weer naar toe te gaan, om een paar * knetterharde* snert- ruften door die brievenbus te deponeren maar het was me te slecht weer....
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef MilaNL het volgende:
wow dat glazen huis wordt straks gewoon over de hele wereld gedaan
Mooie foto! heb je er meer gemaakt?quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
Heb gisteren nog even een kiekje van de onze nieuwe stadsapenheul gemaakt:
[ afbeelding ]
Tot ik van de kou maakte dat ik weer thuis kwam (waar een pan snert voor me klaar stond)
Ik was vandaag van plan om er weer naar toe te gaan, om een paar * knetterharde* snert- ruften door die brievenbus te deponeren maar het was me te slecht weer....
Kabouter plop op laarzenquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over die schoenen
Argentinie gaat mee doen en Israelquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef MilaNL het volgende:
wow dat glazen huis wordt straks gewoon over de hele wereld gedaan
Dat iemand lang gaat lopen met dit weerquote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag iemand langlaufen in Rosmalen!!! Dat ik dat nog mee mag maken, dat hier in Rosmalen
ja. nog een op de FP (en meer op mijn camera, maar die gaan naar het Rode Kruis district groningen)quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie foto! heb je er meer gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |