Donderdag ook niet? dan sta ik er zekerquote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
Shit he vandaag reden de bussen niet vanwege de sneeuwval,morgen waarschijnlijk weer niet en de treinen ook nietWordt dus geen glazen huis voor mij dit jaar
Coldplay is al over gezeurd , dat het te veel gedraaid werd , 1 bepaald nummer. Sindsdien lijkt 3fm de lijst van coldplay te varieren.quote:Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, hij wordt veel laat in de avond gedraaid, dus daar zal het niet aan liggen. Over Coldplay hoor ik niemand ooit zeuren dat hij teveel wordt gedraaid, terwijl dat geen super plaat is en 4x zoveel wordt gedraaid als PJ..
Vanaf waar ga jij de poging wagen?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat mag ik hopen. Van 16-20 maar ik weet dus niet of ik er kan komen ivm beperkt treinverkeerd enzulks.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pom pom
Op mijn balkon ligt minimaal 20 cm sneeuw in DBquote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rosmalen/Den Bosch ligt ook nog best aardig wat sneeuw, en het heeft hier ook nog wat aardig gesneeuwd. Eerst even een pad maken van keukendeur naar schuur etc. Binnen 5 minuten lag er weer een laagje sneeuw. Maar het is gewoon te doen hier. Wat wel klote is, is dat er nauwelijks treinen van en naar Den Bosch reden vandaag. Den Bosch is toch wel corridor van het zuiden naar randstad/noorden
Nee na de uitzending ga ik naar de kerstnachtdienst en kerstnachtbalquote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Donderdag ook niet? dan sta ik er zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |