Hier in Heerenveen is het ook niet echt te doen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier viel het ook wel mee. Maar hoorde van mensen in de omgeving drachten dat het daar wel echt behoorlijk onbegaanbaar is.
Dat lijkt me een beetje overdreven.. Hie ligt wel 20 cmquote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dude, er zijn plekken waar 60 + centimeter ligt...
Brandweer in dit gevalquote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
huh wtf!
Dat is toch die politie informatie gebeuren?
Ejquote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
HALLO! Eindelijk tijd en energie om radio te luisteren.
Ik blijf erbij dat ik Giel kut vind maar wel tof bij SR.
En ik hoop dat ik morgen naar Utrecht kan anders kan ik alsnog niet callcenteren.
Vanwaar moet je komen?quote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
En ik hoop dat ik morgen naar Utrecht kan anders kan ik alsnog niet callcenteren.
Euhm, nee hoor, in die hoek viel op de eerste sneeuwdag al meer dan 50 cm,quote:Op zondag 20 december 2009 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven.. Hie ligt wel 20 cm
Ga jij callcenteren?quote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Nee, hij wordt veel laat in de avond gedraaid, dus daar zal het niet aan liggen. Over Coldplay hoor ik niemand ooit zeuren dat hij teveel wordt gedraaid, terwijl dat geen super plaat is en 4x zoveel wordt gedraaid als PJ..quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt nog wel mee. Misschien luisteren die mensen die zeuren dan heel toevallig steeds op het moment dat Pearl Jam wordt gedraaid xD
Je moet niet naar utrecht maar naar nieuwegein , de trams reden vandaag niet.quote:Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga jij callcenteren?
Dan bel ik wel 45023498234x
Rosmalen/Den Bosch ligt ook nog best aardig wat sneeuw, en het heeft hier ook nog wat aardig gesneeuwd. Eerst even een pad maken van keukendeur naar schuur etc. Binnen 5 minuten lag er weer een laagje sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier viel het ook wel mee. Maar hoorde van mensen in de omgeving drachten dat het daar wel echt behoorlijk onbegaanbaar is.
In de ochtend nog welquote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet niet naar utrecht maar naar nieuwegein , de trams reden vandaag niet.
Ja dat mag ik hopen. Van 16-20 maar ik weet dus niet of ik er kan komen ivm beperkt treinverkeerd enzulks.quote:Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga jij callcenteren?
Dan bel ik wel 45023498234x
Same here inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hopenlijk gaan de treinen dinsdag en woensdag weer normaal rijden, dan ga ik nog lekker naar Grunn toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |