Je denkt dat de autoradio's daar niet op aangepast worden?quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hoe luister je in de auto dan radio?
Op de TomTomquote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Via digitale etherradio, zoals DAB.quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ohh ja, dat ook!quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en waarom ligt er zoveel sneeuw op de wegen en sporen ernaartoe?
Ze doet het toch met de gitarist of was dat ook die vent aan de telefoon?quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, het neukertje van Annemieke
Eens. kut nummerquote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag niks zeggen ik mag niks zeggen ik mag niks zeggen
Giel zei net toch in de avond?quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Kud, kan nergens een tijdstip vinden.. uurtje of 20:00 zou tof zijn. Zullen ws wel ergens in de middag optreden. Naja, dan wachten tot Noorderslag..
quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag niks zeggen ik mag niks zeggen ik mag niks zeggen
Coole actie.... wel sneu voor die winnaarquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef themauster het volgende:
Nieuwtje: Rage against the machine heeft een X-factor winnaar verslaan in de strijd om de 1e plaats in de kerst versie van de uk top 40
Je bent sprakeloos omdat dit zo'n prachtig nummer is?quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen!Heb het beloofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |