bron pink is the new blogquote:Brittany Murphy died last night after she went into full cardiac arrest and could not be revived, multiple sources tell TMZ. She was 32. The Los Angeles City Fire Department tells TMZ they received a call to a home in Los Angeles that is listed as belonging to her husband, Simon Monjack. We’re told Murphy was taken to Cedars-Sinai Medical Center where she was pronounced dead on arrival. Murphy starred in such films as “Clueless,” “8 Mile,” and “Don’t Say a Word.”
Hartstilstandquote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef daReaper het volgende:
wat is een "full cardiac arrest"?
Si.quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef SteelDogg het volgende:
Speelde zij niet die chick die met Eminem flirtte in 8-Mile?
ja dat was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Countess het volgende:
Allejesus is dat echt waar?!!!!!
Ik kan het gewoon niet geloven...quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
\quote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef SteelDogg het volgende:
Zoveel reacties binnen 20 min... :"(
quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
veel te jong![]()
.. ze deed ook een van de stem in de tekenfilm happy feet
Anorexia.quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
32, en dan al hartfalen?
drugs of gewoon een kwaal?
Hier ook!! Jemig...kan het gewoon niet geloven. Zo jong...quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
dat trouwens ook... haar IMDB-pagina is iig. nog niet bijgewerktquote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Countess het volgende:
Allejesus is dat echt waar?!!!!!
Deze ook goed?quote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof het pas als CNN er melding van maakt
Hotlink FAIL!quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
WTF...laatst nog een film van haar gezien...The Ramen Girl.
[ afbeelding ]
Ja dat dus. Zou het eerder verwachten van lindsey lohan bv.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Maraca het volgende:
Wow.. echt in de categorie "die zag ik niet aankomen"
R.I.P
quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Anorexia.
Dat is een bekend probleem bij mensen met Anorexia:
http://www.healthyplace.c(...)ulimia/menu-id-1388/
perezhilton.com speculeert over drugsgebruik....quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef leukvoorlater het volgende:
32, erg jong... Maar door anorexia?
Kan nog steeds! En nu blijft ze eeuwig jong.quote:Op zondag 20 december 2009 21:06 schreef eleusis het volgende:
What the fuck!
Ik was altijd een beetje verliefd op haar
Doe mijn promotieonderzoek op dit gebied:quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
32, en dan al hartfalen?
nevertheless, rip
Qua leeftijd verwacht je het niet, maar ik zie haar altijd als dat anorexia-meisje en van drugs lijkt ze me ook niet vies, dus eigenlijk verbaasd het me dan weer totaal niet.quote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Maar shocking is dit wel overigens, als je het dan al van sommige sterren verwacht zat zij daar toch echt niet bij.
<- Armaquote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
32, en dan al hartfalen?
nevertheless, rip
Bron: http://www.tmz.com/#ixzz0aGJVmQJHquote:TMZ update:
UPDATE 3:11 PM ET -- Sources tell TMZ Brittany Murphy's mom discovered her unconscious in the shower. We're told when paramedics arrived, they quickly determined Murphy was in full cardiac arrest and immediately administered CPR. They continued CPR in route to Cedars-Sinai Medical Center -- several miles away -- and Murphy was unresponsive. She was pronounced dead at the hospital.
He bah, dat haar moeder haar dood moest vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Bron: http://www.tmz.com/#ixzz0aGJVmQJH
Geen idee wie ze was!quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef massy het volgende:
Heftig zeg ! Zo jong nog.
[ afbeelding ]
Ik vond haar echt geweldig in Just Married.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |