abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 19:01:53 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75847393
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 10

Kleine baby'tjes

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 december 2009 @ 19:02:56 #2
190853 RockabeIIa
pi_75847431
Met als laatste post:
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:25 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Deal! We gaan er wel voor he? Woehoe, met piepende banden de bocht door!

Tessie, alweer afscheid nemen, wat jammer! Nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Graeme!

Twinkly, echt sneu inderdaad, en hij heeft het echt erg te pakken op het moment.. Balen dat je niet kon slapen joh!

Karin, fijn dat het beter gaat met de krampjes van Lars, echt sneu.. Wij gebruiken Infacol en ik heb wel eens na zitten denken over het uitproberen van Cinebaby, maar ik durf niet, omdat de VK en de kraamhulp vertelden dat dat spul vaak pas na een paar dagen gaat werken

Huupz, dat is inderdaad helemáál naar, gebruik je zo'n spulletje, is dat juist weer helemaal niks voor je meissie! De houding van Kersjes, hoe was die ook al weer.. Was dat ook niet met de beentjes tegen het buikje gevouwen zeg maar? En hey, dat ongevoelige, dat komt dus door de catheter? Dat had ik ook vlak na de bevalling, maar nu snap ik waar dat vandaan kwam! Gelukkig is dat ook voorbij, dat is zó naar inderdaad..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wupwup, haha, dat vonden wij ook al, sínaasappel, wie verzint zoiets? Het stinkt ook echt verschrikkelijk en als je kind daarna in je gezicht ademt komt de weeïge lucht je tegemoet!

Driekus al aan het rollen Mefke? Flinke vent! En teveel spierspanning had ik dus ook altijd, maar nu voor het eerst is dat ver te zoeken.. Ik vraag me af wat dat betekent voor zekere gezelligheden waarvoor ik normaalgesproken altijd heel actief moest ontspannen om ze te kunnen zeg maar Bekkenfysio heeft voor jou dus wel iets uitgehaald?

En dat voetje van Amélie!

En BJ, ook hier nog even een voor je meissie!
pi_75847612
Wat raar dan Infacol naar sinaasappel smaakt. Dat is toch eigenlijk hetzelfde als Sab Simplex? Dat ruikt naar vanille. Het smaakt er niet naar, maar beter als sinaasappel denk ik! Ik heb hier nog een bijna vol flesje staan, mocht iemand interesse hebben. En anders kan ik het ook bij de apotheek even halen voor jullie

En ik vond het al zo gek...Bij Lotte zit de hiel van de sokjes altijd in het midden van d'r voetje. Maar dat is dus bij meer baby's zo..misschien dan toch eens grotere kopen, want deze schopt ze ook steeds uit, omdat ze dus niet goed passend zijn.

Krampjes-methode van Kersjes is hetzelfde wat ik zei Trix, maar dan met het ruggetje tegen je aan en je handen in de knieholtes. Maar Lotte vindt dat niks en ik eigenlijk ook niet, omdat ze er nog al eens bij spuugt en als ze ligt zie ik het aankomen zeg maar. Verder vind ik het ook fijner om d'r aan te kunnen kijken als ik d'r zo "pest" en als we al in bed liggen en ze krijgt kramp, dan hoef ik niet te gaan zitten, lamp aan, kind op schoot enzo, maar kan ik gewoon even tegen d'r beentjes duwen
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 19:17:21 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75847965
Ooow, sorry, heb ik nou gewoon het vorige topic dichtgegooid? Shame on me, had ik niet door! Thnx Rocka

Owja, dat was 'm inderdaad Linda, thnx En wat is Sab Simplex?
3!
pi_75848051
De Duitse versie van Infacol, maar dus blijkbaar met een ander smaakje
Lotte!
Noah!
pi_75848213
ik heb de infacol nooit geproefd, dus geen idee of het ook naar sinaasappel smaakt, het ruikt wel smerig.
Ons manneke vind de sneeuw leuk, nou ja, het vallen van de sneeuw dan. En lampjes, je kan em niet blijer maken dan door em naar een lampje te laten kijken. En hij kletst zo lief de laatste tijd
Innepin je had echt gelijk, het wordt alleen maar leuker! En ik was zo blij met je pm toen, dat heeft echt geholpen. Ook zonder de roze wolk gaat het nu prima.
Xenia hoe gaat ie?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 20 december 2009 @ 19:25:23 #7
190853 RockabeIIa
pi_75848246
Sab Simplex ziet er niet hetzelfde uit. Infacol is een witte substantie en dat geef je met pipet (1ml geloof ik) en Sab Simplex is toch blank en dat geef je in druppels, toch?
pi_75848473
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
De Duitse versie van Infacol, maar dus blijkbaar met een ander smaakje
En het is bewezen dat sab simplex wat sterker is dan infcol vertelden ze mij op het bureau en bij de apotheek hier (hier in t dorp zit een duitse apotheek).
Sab simplex ziet er ook iets wittig uit en je geeft 15druppels per fles of zo voor de bv.
pi_75848496
Sab Simplex is een beetje wittig ook. Dat druppel je inderdaad en dan op een lepeltje in ons geval, of door het flesje heen. Ik ga eens even de specs lezen
Lotte!
Noah!
pi_75848890
quote:
Was sab simplex enthält
Der Wirkstoff ist: Simeticon (Dimeticon 350 - Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5)
1 ml (ca. 25 Tropfen) Suspension zum Einnehmen enthält 69,19 mg Simeticon (Dimeticon 350 – Siliciumdioxid im Verhältnis 92,5 : 7,5).
Die sonstigen Bestandteile sind: Carbomer 974, Citronensäure-Monohydrat, Hypromellose, wasserfreies Natriumcitrat, Natriumbenzoat, Natriumcyclamat, Macrogolstearylether (Ph.Eur.), Saccharin-Natrium, Sorbinsäure (Ph.Eur.), Himbeer-Aroma 60373 H&R, Vanille-Aroma 200817, gereinigtes Wasser.
Wie sab simplex aussieht und Inhalt der Packung
sab simplex ist eine weiße bis grau-weiße Flüssigkeit in einer braunen Flasche aus Glas mit Schraubverschluss. Die 30-ml-Flaschen haben einen Tropfeinsatz.
Bron: http://www.sab-simplex.de/pdbobject?view=1&id=53616c7465645f5f57bfbff0f7f0c7727714f53eb81becf5

En van Infacol kan ik geen bijsluiter vinden, maar als zoekresultaat op Google vind ik:
quote:
Is er een on-line bijsluiter te vinden? Question wanda on 26-02-2009 was answered by our customer service: Hallo Wanda, Infacol bevat simeticon ...
Dat kan ik alleen niet verder lezen, omdat je dan lid moet zijn...maar het hoofdbestandeel Simeticon is dus gelijk

En Infacol is van dezelfde fabrikant als Sudocrème...niet dat dat er toe doet, maar dat zag ik net
Lotte!
Noah!
pi_75849147
Haha, toch fijne info linda
Ja simeticon is idd het hoofdbestanddeel maar vlgs mij is dan de samenstelling anders.
Ze zieden iig dat infacol de mildere variant was.
Anyway, wij gebruiken hier sab.
pi_75849197
Sab Simplex smaakt en ruikt framboosachtig. Ik vond het altijd zo lekker ruiken uit een babymondje.

Blij dat de krampjes-houding en varianten erop zo goed aanslaan! Maar credits gaan naar.... de osteopaat
.... met gevoel voor drama....
pi_75849215
Ik heb het ook gebruikt...like duh, niks anders mogelijk Wij deden 10 druppeltjes voor de voeding (eigenlijk 15, maar dan hadden we er nog 5 gespaard zeg maar, voor als ze een keertje eerder zou komen, zonder dat we d'r teveel gaven) en ze deed het er erg goed op! We hebben het misschien 2 a 3 weken gebruikt en toen was het zo goed als over
Lotte!
Noah!
pi_75851311
Toby rolt
We waren net op het grote bed aan het spelen en ik legde hem op zijn buik... whoppa, zomaar ineens lag hij toen op zijn rug!
Toevalstreffer? Niks hoor, hij deed het daarna nog 'n keer of 10
pi_75851366
Wat goed voor Toby
Lotte!
Noah!
pi_75851398
yiha voor Toby!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75851497
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen

En ik ben zoo flieft

Lotte!
Noah!
pi_75851550
En mijn reactie:
quote:
Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!
Lotte!
Noah!
pi_75851909
Oeh ik zie lekkere hapwangetjes!
Hij ziet er mooi uit Tan, ik duim voor jullie, en hoop dat je snel opknapt
pi_75852037
Oooh Tan, wat een moppie
Ik ga voor jullie duimen zodat jullie lekker naar huis kunnen dinsdag, het liefst natuurlijk gezond en wel!
pi_75852178
Toby wat gooooeeeed!

En Tan fijn bijna naar huis

Hier hadden we infacol, maar ik vond het helemaal niks. Die vieze dikke drab en die vieze sinaasappellucht. We zijn vrij snel over gegaan op cinababy. Al werkte volgens onze kraamverzorgster eigenlijk niks echt goed. Het was volgens haar gewoon een kwestie van uitzitten...
  zondag 20 december 2009 @ 20:56:23 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75852573
Tan, wat een heerlijk ventje!

En Toby, knappe vent!
pi_75852597
tan, ik duim voor een thuiskomst op dinsdag. Mooi mannetje! En toby aan de rol, grappig dat ze 't dan ineens door hebben. De bekken fysio heeft hier heel goede tips gegeven, voor en na de bevalling. Ik moet nu kijken hoe ver ik zelf herstel en anders moet ik terug voor uitgebreid onderzoek. Maar eerst van die infectie af komen, heb 't idee dat ie nog niet helemaal weg is. Iemand een idee hoe snel dat gaat met een ab kuurtje?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75852803
Geen idee Mefke....
Trouwens, wat gaat Driekus snel! Nu al aan het proberen omrollen! En ik vind dat hij ook een hele wijze blik heeft, laatst op die foto in het zwembad!

Ik word trouwens wel weer een beetje gek van het ongesteld zijn, mijn lichaam snapt er niks meer van ineens.
Werd na 9 weken ongesteld, en binnen 3 weken al weer, en het houdt gewoon niet meer op!
Tis nu al 2,5 week aan de gang, echt om gek van te worden. Zijn er hier nog meiden die dat ook hebben gehad?

Edit: Twinkly, hoe is het nu bij jullie?
Gaat het beter nu je de melkprodukten hebt ge-elimineerd?
pi_75853229
Karin niet met van die vreemde tussenposen, maar wel vandaag voor de 2e keer ongesteld geworden (meteen regelmatig) Leek alleen qua buikpijn bijna op weeen. Ik slik nu maar elke zoveel uur ibuprofen om nog een beetje rechtop te kunnen lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')