Same herequote:Op maandag 21 december 2009 07:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil de trein best proberen, maar er rijden volgens mij helemaal geen bussen hier in ArnhemCrap
Ik blijf wel thuis. Ga een beetje 5 km naar het station glibberen met het risico dat er niet eens treinen rijden!quote:
wat wil dit plaatje zeggen?quote:
Nee, niet echt. Rood: veel vertraging, geel: enige vertraging, groen nauwelijks vertraging, grijs: geen gegevens beschikbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat wil dit plaatje zeggen?
Rood rijdt niet/niet bereikbaar
groen juist wel
geel onzeker
unikleur niet bekend?
Geldig van 0.00 tot 4.00 de volgende dag, maar mocht je vrijdag je kaartje kopen, en in de nacht van vrijdag op zaterdag om 3.45u de nachttrein pakken die om 4.30u aankomt dan mag dat ook nog dacht ik.quote:Op maandag 21 december 2009 00:40 schreef greavy het volgende:
Gister kregen we de vraag in de trein van een aantal reizigers, tot hoe laat is je treinkaartje geldig?
Stel:
Je vertrekt op een zaterdag ochtend uit Dordrecht naar Rotterdam, waar je laat op de avond / in de nacht weer terug gaat naar je eindpunt. Je laatste trein naar je eindpunt vertrekt om 1.05 (GEEN nachttrein), en om 2.02 komt er een nachttrein. Vertrek ook op 1.02, 3.02 enz.
Mag je dan nog met de nachttrein, op dat kaartje, met de nachttrein naar Dordrecht, of krijg je dan een boete, als een conducteur controleert?
Dus de vraag: Hoe word dit bekeken, met je geldigheid van de kaartjes?
Wanneer is de geldigheid verstreken?
Maar in dit geval is het Rood : veel rijdt niet, geel: veel vertraging.quote:Op maandag 21 december 2009 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Rood: veel vertraging, geel: enige vertraging, groen nauwelijks vertraging, grijs: geen gegevens beschikbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar in dit geval is het Rood : veel rijdt niet, geel: veel vertraging.
Je kunt het zelf zien op Traphic
Jammer dat ze de criteria niet aanpassen...quote:Op maandag 21 december 2009 10:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar in dit geval is het Rood : veel rijdt niet, geel: veel vertraging.
Je kunt het zelf zien op Traphic
Ik stond gisteravond rond half 8 op Rotterdam CS, om naar Ede-Wageningen te moeten. Eerst een uur gewacht op een stoptrein naar Den Haag CS, die op HS omriep dat iedereen er uit moest en over moest stappen in een stoptrein naar CS, die dus. Toen vanuit daar door naar Leiden, waar ik 70 minuten op een stoptrein naar Utrecht heb gewacht. Toen ik in Utrecht aankwam was het 20 over 12 en heb ik de hoop om nog verder te komen opgegeven, ben maar bij een studiegenoot blijven slapen. Was gelukkig nog een taxi die mij samen met 2 anderen voor 7,80 op de bestemming heeft afgeleverd, heel netjes.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Yreal het volgende:
00:28 Rotterdam Centraal 1 Den Haag HS, Delft Stoptrein , Rijdt niet verder dan Den Haag HS
ze laten dus serieus stoppers rijden tussen CS en HS![]()
![]()
![]()
lopen is sneller
![]()
![]()
![]()
Even mijn kristallen bol raadplegen...quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand enig idee of er iets in de richting van Arnhem/Nijmegen vertrekt?
http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=arnhem&avt-submit=Tonenquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand enig idee of er iets in de richting van Arnhem/Nijmegen vertrekt?
stelletje lutsersquote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Peter het volgende:
http://www.traphic.nl/trein.aspx laat veeeeel meer uitvallers zien dan ns.nl/ met de vertrekborden..
De AV klopt voor geen meter meerquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef greavy het volgende:
Volgens mij zit er in de AV van de NS ergens een fout...
De Thalys van .03 uit Rotterdam ri. Amsterdam staat er niet meer tussen, en de .58 (?) Thalys richting Parijs uit Rotterdam staat er ook al niet tussen
Zie tevens bijna nergens staan dat er een trein niet rijd.. Klopt die AV wel![]()
aldus nshispeed.nlquote:Uitval van treinen
NS Hispeed treinen die niet rijden:
- Fyra Amsterdam-Rotterdam rijdt de hele dag niet.
- ICBrussel Amsterdam-Brussel rijdt de hele dag niet.
- Eurostar rijdt de hele dag niet, meer informatie.
NS Hispeed treinen die wel rijden, waarschijnlijk met vertraging:
- Thalys
- ICBerlijn, ICB 148 vertrek Szczecin Glowny (06.13) naar Schiphol (aan 15.09) rijdt vandaag niet, door de weersomstandigheden.
Nog niet bekend:
ICE 121 en 105 zijn opgeheven. ICE 123 rijdt NIET.
Er wordt al dagen lang gewaarschuwd. Mensen gaan gewoon toch de baan op en geven dan de vervoerder de schuld.quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Palmboom313 het volgende:
De NS vervoert 'haringen in een ton'
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_een_ton___.html
NS vervoert ook geen mensen die spelen met treintjes.
1 2 3 | Stoptrein Extra trein |
Als die dan nog rijdt, that isquote:ICBerlijn147 is opgeheven van Schiphol (12.49) naar Berlin Hbf. Reizigers kunnen mee met de eerstvolgende IC 149, vertrek Shl om 14.49
Me too.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
De horror, ben blij dat ik thuisgebleven ben!
quote:Let op, werk aan het spoor tussen Breda - Breda-Prinsenbeek
Wat uiteindelijk linkt naar: http://www.ns.nl/werktraj(...)_slechtweer_21_27decquote:Let op, werk aan het spoor tussen Schiphol - Hannover Hbf
Let op, werk aan het spoor tussen Hannover Hbf - Berlin Hbf.-Lehrter Bahnhof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |