Zelfde probleem hier, moet vanuit Brabant (op grens van Limburg) naar Amsterdam om stage te lopen... Trein duurt normaal al 3 uur enkel, met omstandigheden als nu kom ik dan vanavond een keer aan.quote:Op maandag 21 december 2009 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik durf het niet aan. Zonder vertraging zou ik met dit weer al twee uur doen over een enkeltje, en vanmiddag komt er weer sneeuw dus terug zonder vertraging zie ik niet gebeuren, en dan zit ik zo op 5 à zes uur reistijd voor een dagje werken en dat is al als de NS het om weet te leiden anders wordt het nog meer. Sorry baas!
Er ligt ook iemand onder de trein ergens in Brabant geloof ik (zie ns.nl)...quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, moet vanuit Brabant (op grens van Limburg) naar Amsterdam om stage te lopen... Trein duurt normaal al 3 uur enkel, met omstandigheden als nu kom ik dan vanavond een keer aan.
Een aanrijding met een persoon.quote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er ligt ook iemand onder de trein ergens in Brabant geloof ik (zie ns.nl)...
Is er ook iemand die al getreind heeft vandaag?
Zelfde probleem hier.quote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik denk dat ik me maar moet gaan inschrijven voor de herkansing van het tentamen van vandaag. De bussen en trams in regio Haaglanden rijden niet meer. Alleen een stoptrein naar Leiden af en toe. Ik doe er normaal al drie kwartier over om op Den Haag Centraal te komen dus ik denk niet dat het gaat lukken vandaag.
Ik las wel dat een RR op een deel van het traject DH-Zoetermeer rijdt. Leuk dat ze ook even vermelden wélk trajectquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.
Ik moet met de 3 om op DH CS te komen, maar die rijdt niet. De bussen rijden ook niet. Het is zeker 2-3 uur lopen vanuit loosduinen naar CS met dit weer. En de treinen rijden niet tot nauwelijks.
Gelukkig gisteravond al met mijn baas overlegd om vandaag verlof op te nemen.
dat was het plan gister ja. Maar ze rijden uberhaupt niet. Een collega van mij moet van zoetermeer naar voorburg, maar kan daar dus niet komen omdat het niet rijdt.quote:Op maandag 21 december 2009 09:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik las wel dat een RR op een deel van het traject DH-Zoetermeer rijdt. Leuk dat ze ook even vermelden wélk trajectMaargoed ik moet sowieso eerst in Loosduinen terecht komen, wat niet kan want bus 31 rijdt niet.
Ok. Nja wel fijn om zeker te weten dat ze niet rijden, dat ik er morgen niet achter kom dat het prima mogelijk was om in Leiden te komenquote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was het plan gister ja. Maar ze rijden uberhaupt niet. Een collega van mij moet van zoetermeer naar voorburg, maar kan daar dus niet komen omdat het niet rijdt.
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp Klopt niet helemaal, maar is het meest betrouwbaar en actuele wat ik kan vinden. De site van de HTM ligt er sinds gister uit.quote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok. Nja wel fijn om zeker te weten dat ze niet rijden, dat ik er morgen niet achter kom dat het prima mogelijk was om in Leiden te komen
Ah ok!quote:Op maandag 21 december 2009 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp Klopt niet helemaal, maar is het meest betrouwbaar en actuele wat ik kan vinden. De site van de HTM ligt er sinds gister uit.
Staats niks over op NS.nl.quote:Op maandag 21 december 2009 10:18 schreef Armani XL het volgende:
Klopt het nou dat er op Amsterdam Sloterdijk schijnbaar is omgeroepen dat er vanaf 13.00 uur geen treinen meer rijden???
De Telegraaf, maar tochquote:De NS vervoert 'haringen in een ton'
ROTTERDAM - Op een gemiddelde maandag is het in de ochtendspits op Rotterdam Centraal druk op alle perrons, nu concentreert de reizigersstroom zich op het stuk tussen spoor zes en zeven. Het winterweer speelt het openbaar vervoer parten. Er rijden maar mondjesmaat treinen. Mensen moeten van de ene in de andere stoptrein overstappen.
Veel reizigers hebben zich erbij neergelegd dat ze er langer over doen, maar dat er dan een in hun ogen relatief kort voertuig richting Leiden gaat, krijgt minder waardering. De drommen mensen proberen zich met man en macht in de Sprinter te wurmen. „Ik voel me net een haring in een ton”, zei een vrouw die het geluk heeft dat ze nog mee kan.
Een Italiaanse toerist probeert nog met een enorme trolley de overvolle trein in te komen, waar de mensen inmiddels op de traptreden hangen in de hoop dat ze nog mee kunnen. „Dat gaat niet meer lukken”, wijst iemand hem erop. De man vloekt, schopt nog een keer tegen de trein en druipt af.
Verbouwereerd kijken tientallen anderen de vertrekkende Sprinter naar Leiden na. Zij mochten niet meer mee van de NS. „Zouden ze ons in Oostenrijk uitlachen”, vraagt een jongen zich af. Zijn vriend: „Het is toch ongelooflijk. Een paar sneeuwvlokjes en heel Nederland ligt op zijn gat.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_een_ton___.html
Gaap, in Oostenrijk rijden net zoveel treinen in totaal als tussen Utrecht - Gouda in een uurquote:
Een gedeelte van de treinen iesj stoek door de vorst geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaap, in Oostenrijk rijden net zoveel treinen in totaal als tussen Utrecht - Gouda in een uur![]()
Ze moeten wel gewoon lange treinen inzetten en alleen maar dubbeldekkers vind ik
Volgens de NS site rijdt bijna alles goed, ze doen niks meer met de dienstregeling van de sitequote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Staats niks over op NS.nl.
Hou deze pagina in de gaten zou ik zeggen:
http://m.ns.nl/actvertrektijden.action?from=Amsterdam+Sloterdijk
Denk dat je wel een uurtje of 5 onderweg bentquote:Op maandag 21 december 2009 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Ik moet vanuit Utrecht naar Maastricht vandaagNormaal ga ik altijd 's avonds pas, maar denk dat ik om 15u maar eens op het station ga kijken wat er vandaag rijdt
Morgen stage, als het echt niet lukt mooi een dagje vrijquote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat je wel een uurtje of 5 onderweg bent
Ik heb echt zo'n hekel aan van die kortzichtige reacties als "een paar sneeuwvlokjes en het hele land is ontregeld". Jammer dat zo'n beetje iedereen van die dingen zegt als er gewacht moet worden, erg irritantquote:
Je kunt beter hier kijken: http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens de actuele vertrektijden rijdt alles weer als een zonnetje.
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=Den+Haag+Centraal&remember-vertrekstation=on&avt-submit=Tonenquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter hier kijken: http://www.traphic.nl/trein.aspx.
Daar rijdt het wat minder zonnig.
Hey, nuttig!quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt vooral ook door de kortzichtige reacties van sommige werkgevers die zeggen 'dat je maar 1 of 2 treinen eerder moet pakken en op moet schieten'. Dat reageren mensen zelf weer op de NS af.quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan van die kortzichtige reacties als "een paar sneeuwvlokjes en het hele land is ontregeld". Jammer dat zo'n beetje iedereen van die dingen zegt als er gewacht moet worden, erg irritant
404, hij doet het nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Even voor de lol, wat de NS zegt dat rijdt, en wat Traphic constateert dat rijdt. Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pomtiedomtiedomquote:703 Teletekst ma 21 dec
W E E R OVERZICHT 12:00 UUR
OPNIEUW SNEEUW
Vanuit het zuiden neemt de bewolking
toe en gaat het sneeuwen.Er kan 2 tot
5 cm sneeuw vallen.De sneeuw bereikt
het noorden overigens pas vanavond.
Komende nacht volgt een tweede storing,
ook vanuit het zuiden.Deze laat het in
Duitsland regenen,maar wij bevinden ons
aan de koude zijde.Het gaat opnieuw
sneeuwen,maar als het tegenzit is
ook ijzel mogelijk.
Later op de dag volgen vanuit het
westen winterse buien.Woensdag blijft
het overwegend droog.
**www.nos.nl/weer *****volgende 16:30u
vooruitzicht nieuws index sport
Maar Traphic zegt als bron de NS te gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Even voor de lol, wat de NS zegt dat rijdt, en wat Traphic constateert dat rijdt. Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |