Bron: NS Hispeed, Eurostarquote:Alleen reizigers die een ticket hebben geldig op zaterdag 19 of zondag 20 december kunnen morgen reizen. Reizigers met tickets hebben geldig op maandag 21 en dinsdag 22 december, kunnen op woensdag reizen. Reizigers met tickets geldig op woensdag 23 december of donderdag 24 december kunnen reizen op donderdag 24 december.
Dè ideale praktijktest!quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, vanmorgen 4,5 uur gedaan over Lw-Btl, vanmiddag mocht ik er iets meer dan 6u over de terugreis doen, waarvan ik wel zo'n 4,5 uur onderweg was tussen Ut en Lw.... Wat trouwens de schuld was de sukkels die het nodig vonden uitgerekend op deze dag te gaan testen met de SLT's op de Veluwe. Wat mij betreft meteen aan de hoogste boom, dat verzin je toch niet. Vanaf 15:00 chaos tussen Ut en Zl met overstappen in Amf, Pt, Hde en Zl.. oleeee
Ik sta er ook versteld van...quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
Wtf: Eurostar rijdt morgen weer. Maar reizigers die voor morgen een ticket hebben, mogen overmorgen pas mee:
[..]
Bron: NS Hispeed, Eurostar
Wtf?
Kregen de SLT's problemen met de pantografen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, vanmorgen 4,5 uur gedaan over Lw-Btl, vanmiddag mocht ik er iets meer dan 6u over de terugreis doen, waarvan ik wel zo'n 4,5 uur onderweg was tussen Ut en Lw.... Wat trouwens de schuld was de sukkels die het nodig vonden uitgerekend op deze dag te gaan testen met de SLT's op de Veluwe. Wat mij betreft meteen aan de hoogste boom, dat verzin je toch niet. Vanaf 15:00 chaos tussen Ut en Zl met overstappen in Amf, Pt, Hde en Zl.. oleeee
is dat een stam uit de pimpel?quote:Op maandag 21 december 2009 22:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Wel vandaag:
[ link | afbeelding ]
Doordat het winterweer zijn tol eist op het spoor, heeft NSR besloten slechts tweemaal per uur per traject een stoptrein te laten rijden. Internationaal treinverkeer was vrijwel in zijn geheel opgeheven. Om toch tegemoet te komen aan internationale reizigers naar Duitsland, zette NS Hispeed om 15:45 een extra Internationale trein in vanaf Utrecht Centraal, via Arnhem naar Emmerich. De trekkracht voor deze trein is de NSR 1757, welke zijn vertrektijd op een verder bijna leeg station Utrecht Centraal staat af te wachten. Normaliter is dit station op dit tijdstip van een werkdag toch flink drukker! Maandag 21 december 2009.
[ link | afbeelding ]
Achterop zit de NSR 1752 met flink wit front.
Wissels gaan niet goed heen en weer en vallen niet goed in de vergrendeling..quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef 2cv het volgende:
Misschien een heel erg domme vraag, maar hoe komt het dat die treinen zo'n last hebben van de sneeuw ? Ik kan me niet voorstellen dat ze doorslippen of uit de bocht vliegen
Die dingen zijn dus niet verwarmd ?quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Wissels gaan niet goed heen en weer en vallen niet goed in de vergrendeling..
Het heeft meer te maken met de wissels en seinen. ProRail (of beter gezegd: politiek Den Haag) is te gierig om wisselverwarming aan te schaffen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef 2cv het volgende:
Misschien een heel erg domme vraag, maar hoe komt het dat die treinen zo'n last hebben van de sneeuw ? Ik kan me niet voorstellen dat ze doorslippen of uit de bocht vliegen
De worden nu toch ook wissels verwarmt? (oke dat die het nu niet doen is punt 2, maar t gaat om de verwarming )quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met de wissels en seinen. ProRail (of beter gezegd: politiek Den Haag) is te gierig om wisselverwarming aan te schaffen.
stoppertje verdwaald in de AV van Utrecht Cquote:21:30 - ?? > Amsterdam Centraal [7] +182
Dan moet het wel van een zeer slechte kwaliteit zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef STTSJT het volgende:
[..]
De worden nu toch ook wissels verwarmt? (oke dat die het nu niet doen is punt 2, maar t gaat om de verwarming )
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef STTSJT het volgende:
De worden nu toch ook wissels verwarmt?
Oke, nu snap ik t ff niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
ER worden wissels VERWARMD. Ja.
Nee, de Franse politiek had opgedragen de Eurostar weer te laten rijden.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef James1988 het volgende:
Die beslissing van Eurostar ligt overigens volledig bij Eurostar, NS Hispeed heeft er niks mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |