abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75902212
Ok, vanmorgen 4,5 uur gedaan over Lw-Btl, vanmiddag mocht ik er iets meer dan 6u over de terugreis doen, waarvan ik wel zo'n 4,5 uur onderweg was tussen Ut en Lw.... Wat trouwens de schuld was de sukkels die het nodig vonden uitgerekend op deze dag te gaan testen met de SLT's op de Veluwe. Wat mij betreft meteen aan de hoogste boom, dat verzin je toch niet. Vanaf 15:00 chaos tussen Ut en Zl met overstappen in Amf, Pt, Hde en Zl.. oleeee
  maandag 21 december 2009 @ 22:35:56 #252
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75902312
Wtf: Eurostar rijdt morgen weer. Maar reizigers die voor morgen een ticket hebben, mogen overmorgen pas mee:
quote:
  • Alleen reizigers die een ticket hebben geldig op zaterdag 19 of zondag 20 december kunnen morgen reizen.
  • Reizigers met tickets hebben geldig op maandag 21 en dinsdag 22 december, kunnen op woensdag reizen.
  • Reizigers met tickets geldig op woensdag 23 december of donderdag 24 december kunnen reizen op donderdag 24 december.
  • Bron: NS Hispeed, Eurostar

    Wtf?
    pi_75902338
    Wel vandaag:


    Doordat het winterweer zijn tol eist op het spoor, heeft NSR besloten slechts tweemaal per uur per traject een stoptrein te laten rijden. Internationaal treinverkeer was vrijwel in zijn geheel opgeheven. Om toch tegemoet te komen aan internationale reizigers naar Duitsland, zette NS Hispeed om 15:45 een extra Internationale trein in vanaf Utrecht Centraal, via Arnhem naar Emmerich. De trekkracht voor deze trein is de NSR 1757, welke zijn vertrektijd op een verder bijna leeg station Utrecht Centraal staat af te wachten. Normaliter is dit station op dit tijdstip van een werkdag toch flink drukker! Maandag 21 december 2009.


    Achterop zit de NSR 1752 met flink wit front.
      maandag 21 december 2009 @ 22:38:43 #254
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_75902462
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
    Ok, vanmorgen 4,5 uur gedaan over Lw-Btl, vanmiddag mocht ik er iets meer dan 6u over de terugreis doen, waarvan ik wel zo'n 4,5 uur onderweg was tussen Ut en Lw.... Wat trouwens de schuld was de sukkels die het nodig vonden uitgerekend op deze dag te gaan testen met de SLT's op de Veluwe. Wat mij betreft meteen aan de hoogste boom, dat verzin je toch niet. Vanaf 15:00 chaos tussen Ut en Zl met overstappen in Amf, Pt, Hde en Zl.. oleeee
    Dè ideale praktijktest!
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      maandag 21 december 2009 @ 22:54:33 #255
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_75903297
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
    Wtf: Eurostar rijdt morgen weer. Maar reizigers die voor morgen een ticket hebben, mogen overmorgen pas mee:
    [..]

    Bron: NS Hispeed, Eurostar

    Wtf?
    Ik sta er ook versteld van...
      maandag 21 december 2009 @ 22:55:19 #256
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_75903328
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Zug-Chef het volgende:
    Ok, vanmorgen 4,5 uur gedaan over Lw-Btl, vanmiddag mocht ik er iets meer dan 6u over de terugreis doen, waarvan ik wel zo'n 4,5 uur onderweg was tussen Ut en Lw.... Wat trouwens de schuld was de sukkels die het nodig vonden uitgerekend op deze dag te gaan testen met de SLT's op de Veluwe. Wat mij betreft meteen aan de hoogste boom, dat verzin je toch niet. Vanaf 15:00 chaos tussen Ut en Zl met overstappen in Amf, Pt, Hde en Zl.. oleeee
    Kregen de SLT's problemen met de pantografen?
    pi_75903582
    Draadbreuk ja.
      Redactie Sport maandag 21 december 2009 @ 23:01:39 #258
    102433 crew  dennistd
    FOK!sport *O*
    pi_75903634
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:36 schreef Zug-Chef het volgende:
    Wel vandaag:

    [ link | afbeelding ]
    Doordat het winterweer zijn tol eist op het spoor, heeft NSR besloten slechts tweemaal per uur per traject een stoptrein te laten rijden. Internationaal treinverkeer was vrijwel in zijn geheel opgeheven. Om toch tegemoet te komen aan internationale reizigers naar Duitsland, zette NS Hispeed om 15:45 een extra Internationale trein in vanaf Utrecht Centraal, via Arnhem naar Emmerich. De trekkracht voor deze trein is de NSR 1757, welke zijn vertrektijd op een verder bijna leeg station Utrecht Centraal staat af te wachten. Normaliter is dit station op dit tijdstip van een werkdag toch flink drukker! Maandag 21 december 2009.

    [ link | afbeelding ]
    Achterop zit de NSR 1752 met flink wit front.
    is dat een stam uit de pimpel?
    PM mij!
    Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
      maandag 21 december 2009 @ 23:04:24 #259
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_75903781
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Zug-Chef het volgende:
    Draadbreuk ja.
    Ben ik nog goed weggekomen.
    pi_75904374
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef dennistd het volgende:

    [..]

    is dat een stam uit de pimpel?
    9 rijtuigen, de een-na-achterste de Bistro en de laatste volledig 1e klas, dus lijkt me wel.
      maandag 21 december 2009 @ 23:19:55 #261
    235989 greavy
    Kritische VIRM-hater
    pi_75904549
    Zojuist dit gezien op Rotterdam Centraal, de AV..




    Gaat dan om die trein die niet rijd
      maandag 21 december 2009 @ 23:29:31 #262
    35154 James1988
    Schommelbotenlover
    pi_75905044
    Misschien wordt hij opgeheven?

    Die beslissing van Eurostar ligt overigens volledig bij Eurostar, NS Hispeed heeft er niks mee te maken.
      † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 23:30:24 #263
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_75905082
    Misschien een heel erg domme vraag, maar hoe komt het dat die treinen zo'n last hebben van de sneeuw ? Ik kan me niet voorstellen dat ze doorslippen of uit de bocht vliegen
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_75905180
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef 2cv het volgende:
    Misschien een heel erg domme vraag, maar hoe komt het dat die treinen zo'n last hebben van de sneeuw ? Ik kan me niet voorstellen dat ze doorslippen of uit de bocht vliegen
    Wissels gaan niet goed heen en weer en vallen niet goed in de vergrendeling..
    dag
      † In Memoriam † maandag 21 december 2009 @ 23:33:01 #265
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_75905217
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Peter het volgende:

    [..]

    Wissels gaan niet goed heen en weer en vallen niet goed in de vergrendeling..
    Die dingen zijn dus niet verwarmd ?
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_75905289
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef 2cv het volgende:

    [..]

    Die dingen zijn dus niet verwarmd ?
    niet allemaal en sommigen zitten in storing
    dag
      maandag 21 december 2009 @ 23:34:54 #267
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_75905339
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef 2cv het volgende:
    Misschien een heel erg domme vraag, maar hoe komt het dat die treinen zo'n last hebben van de sneeuw ? Ik kan me niet voorstellen dat ze doorslippen of uit de bocht vliegen
    Het heeft meer te maken met de wissels en seinen. ProRail (of beter gezegd: politiek Den Haag) is te gierig om wisselverwarming aan te schaffen.
    pi_75905711
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:

    [..]

    Het heeft meer te maken met de wissels en seinen. ProRail (of beter gezegd: politiek Den Haag) is te gierig om wisselverwarming aan te schaffen.
    De worden nu toch ook wissels verwarmt? (oke dat die het nu niet doen is punt 2, maar t gaat om de verwarming )
    Me.. me.. me.. Me too
      maandag 21 december 2009 @ 23:44:07 #269
    235989 greavy
    Kritische VIRM-hater
    pi_75905781

    Vanaf 4:50 zie je de stoomtrein bij Bunnik passeren die toen naar Münster ging.







    Die vond ik nog op internet van de Kerstrit van SSN

    [ Bericht 10% gewijzigd door greavy op 21-12-2009 23:56:34 ]
      maandag 21 december 2009 @ 23:59:56 #270
    235989 greavy
    Kritische VIRM-hater
    pi_75906535
    Morgen eens een ritje proberen te maken met de NS.. Zal wel niet veel goeds opleveren, maar wil het wel proberen

    Kijken wat van problemen ik ondervind..
    Zit te denken aan Zwijndrecht - Rotterdam - Utrecht - Den Bosch - Tilburg - Dordrecht - Zwijndrecht.
    Ik wil reizen met de OV-Chipkaart.

    Een vriend van me, die waarschijnlijk meegaat, zei:
    "Is het niet mogelijk om in Zwijndrecht in te checken, Dordrecht weer uit te checken(wanneer je daar vanaf Tilburg komt en dus al in Utrecht geweest bent.) en weer in te checken om in Zwijndrecht later uit te checken?"
    Om zo de kosten laag te houden?

    Mij lijkt toch dat dit wel kan?
    Of moet ik dan in Utrecht/Den Bosch uit/in checken?

    Ik heb alle tijd, en zal me niet haasten. Zo lang ik maar wel thuis kan komen, vind ik het best
    pi_75906565
    quote:
    21:30 - ?? > Amsterdam Centraal [7] +182
    stoppertje verdwaald in de AV van Utrecht C
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      dinsdag 22 december 2009 @ 00:03:22 #272
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_75906687
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef STTSJT het volgende:

    [..]

    De worden nu toch ook wissels verwarmt? (oke dat die het nu niet doen is punt 2, maar t gaat om de verwarming )
    Dan moet het wel van een zeer slechte kwaliteit zijn.
    pi_75906754
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef STTSJT het volgende:
    De worden nu toch ook wissels verwarmt?
    Nee.

    ER worden wissels VERWARMD. Ja.
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_75906965
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    Nee.

    ER worden wissels VERWARMD. Ja.
    Oke, nu snap ik t ff niet meer
    Dacht dat die wissels verwarmd werden tegen de vorst, dat het niet helpt dat blijkt nu maar weer eens.
    Of hebben jullie over een anders soort verwarming systeem voor de wissels?
    Me.. me.. me.. Me too
    pi_75907045
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef James1988 het volgende:
    Die beslissing van Eurostar ligt overigens volledig bij Eurostar, NS Hispeed heeft er niks mee te maken.
    Nee, de Franse politiek had opgedragen de Eurostar weer te laten rijden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')