quote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
edit: laat maar, ik kies altijd voor "Opslaan" en deze keer had ik moeten "Openen"![]()
![]()
Toch bedankt winterapfel!
Is het niet makkelijker om via Marienberg te gaan? Aangezien de stoptrein uit de richting van Emmen toch chronische vertraging heeft, kun je die wel halen. (tenminste, ik heb hem de afgelopen maand 10/10x wel gehaald)quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zal wel willen maar dan moet ik omrijden
Van uit vriezenveen naar almelo en dan naar zwolle en dan groningen. Als ik dan eerst langs utrecht ga (als ik er uberhaupt kom) is heel erg om.
[..]
quote:Dierenbescherming? Ja? Ik wil graag melding maken van een mishandelde buffel
Gouda is tov!quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik morgen niet naar Utrecht moet, maar naar Gouda, daar had ik een afspraakSatan...
Waar is de tijd gebleven dat iedereen HGBIII/IV uit werd gejaagd om iets nuttigs te gaan doen...quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Fixers het volgende:
Ik heb mijn reisje vrij vlot gedaan. Zonder noemenswaardige vertraging. De omroep in de trein was voorzien van de nodige realiteitszin en cynisme en wat humor natuurlijk. Helaas hebben ze op utrecht cs nog steeds de bezem niet gevonden.
Dat kantoormensen een tientje kregen als ze het perron van hun opstapstation veegden voordat ze met de trein naar hun werk kwamenquote:Op maandag 21 december 2009 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat iedereen HGBIII/IV uit werd gejaagd om iets nuttigs te gaan doen...
quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kantoormensen een tientje kregen als ze het perron van hun opstapstation veegden voordat ze met de trein naar hun werk kwamen![]()
Ze wilden het opnemen tegen een team dat per auto reisde, maar die was al Groningen binnen voordat de kabels knapten.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
een Challenge Team?Mensen die namens een radiostation de baan op gaan om te kijken wat er rijdt en wat niet?
Was ik nog vergeten, bedankt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef greavy het volgende:
Nee, om te kijken wat sneller was, de auto of de trein
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18356
Vanaf Hilversum naar Groningen, voor geld opbrengst voor Serious Request
kan ook, weet zo niet wat sneller isquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef lezut het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om via Marienberg te gaan? Aangezien de stoptrein uit de richting van Emmen toch chronische vertraging heeft, kun je die wel halen. (tenminste, ik heb hem de afgelopen maand 10/10x wel gehaald)
ik zag hier vanavond wel een zo'n treinauto op de rails rijden met 3 van die mannetjes die de bovenleiding om de x meter aan het controleren waren (harderwijk)quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ligt 't Harde-Putten er nog uit?
Ik kwam dat traject nog door, maar hoorde later op 3FM Headlines dat een Challenge Team gestrand was te Putten.
Oh wel een tof idee iddquote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef greavy het volgende:
Nee, om te kijken wat sneller was, de auto of de trein
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18356
Vanaf Hilversum naar Groningen, voor geld opbrengst voor Serious Request
Je zou bijna zeggen dat ze beter kunnen vermelden wanneer er wel normaal treinverkeer tussen Amersfoort en Zwolle is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze wilden het opnemen tegen een team dat per auto reisde, maar die was al Groningen binnen voordat de kabels knapten.
Daar heb je toch zelf wel een beeld van mag ik aannemen? Misschien op donderdag, daarna begint de feestdagendienstregeling weer. Verwacht er niet te veel van tot en met de kerstquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze beter kunnen vermelden wanneer er wel normaal treinverkeer tussen Amersfoort en Zwolle is.
De vorige twee keer (vorige maand en afgelopen vrijdag) kwam ik dat traject nog wel volledig door.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze beter kunnen vermelden wanneer er wel normaal treinverkeer tussen Amersfoort en Zwolle is.
De uitzondering bevestigt de regel hč.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige twee keer (vorige maand en afgelopen vrijdag) kwam ik dat traject nog wel volledig door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |