Als dat toch eens zou kunnen, wat zou dat een mooi kerstcadeau zijn!quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
limburg wordt eindelijk van Nederland gezaagd en hoort er niet meer bij?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ook Groningen, Drenthe, Friesland en West-Friesland gaan er vanaf.
Eindelijk die aardgasbaten voor onszelf
Niks tegen West-Frieslandquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ook Groningen, Drenthe, Friesland en West-Friesland gaan er vanaf.
Eindelijk die aardgasbaten voor onszelf
Ook in '79 stond ik dom te kijken bij school... hij was dicht. Achja kon onverrichter zake de terugtocht beginnen, oh ja te voet...quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Helga van Leur zei dat de laatste keer dat iets vergelijkbaar gebeurde 1979 was...
..zeg dát tegen je baas!
Meer sneeuw dus ipv natte sneeuw en/of regen!quote:zondag 20 december en maandag 21 december 2009
Vooral in de kustprovincies sneeuwbuien. Morgen later opnieuw sneeuw
Het is wisselend bewolkt. In de kustprovincies vallen enkele sneeuwbuien, komende uren kunnen deze buien ook wat dieper landinwaarts doordringen. Vannacht vriest het 3 tot 7 graden, vlak aan zee ligt de temperatuur dichtbij het vriespunt. De buiigheid lijkt zich dan vooral te beperken tot de (noord)westelijke kustprovincies. Er waait een matige aan de kust (vrij) krachtige zuidwestelijke wind, kracht 3-4.
Morgen overdag is er nu en dan zon. In de middag neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, gevolgd door opnieuw sneeuw in de avond. De middagtemperatuur ligt meest iets onder het vriespunt. De wind is zuid tot zuidwest, overdag geleidelijk zuid tot zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer soms krachtig, 6.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Update KNMI
[..]
Meer sneeuw dus ipv natte sneeuw en/of regen!
http://ns.nl/cs/Satellite(...)ling?p=1195827729947quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Heb ik ook niks tegen hoor, mag er best blijven liggen.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb ik ook niks tegen hoor, mag er best blijven liggen.
Maar naar Friesland, Grunn en Drenthe als 1 land heb ik wel oren.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En waar deze gedenkwaardige dag mee begon voor mij vanmorgen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |