Het was ook na 5 minuten weer voorbij , achteraf gezien nauwelijks het benoemen waard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hier in Boxtel niet.. Blaas het ff naar t zuiden
Invallende dooi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Arcee het volgende:
Ze hebben het voor morgen zelfs over regen (noord-westen), hoe kan dat nou?
Ze weten het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Arcee het volgende:
kan best hoor met die aanvoer, maar bloedlink na die vorst van de afgelopen 24 uur (ijzel!)quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Arcee het volgende:
Het is hier gvd opgerolde mouwtjes weer... slechts -7...quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef -CRASH- het volgende:
-11.5 Tis frisjes buiten
Nee maar zoiets maak je niet jaardelijks meequote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Dat is niet zo gek met 45km/h wind.
K, op die manier dus.quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee maar zoiets maak je niet jaardelijks mee![]()
Is dit tegenstrijdig, of krijgen we te maken met 2 neerslagzones?quote:Tegen de ochtend valt er met name in de kustprovincies sneeuw, dat kan 1 tot 3 cm verse sneeuw opleveren.
Overdag trekt het sneeuwgebied geleidelijk verder oostwaarts over ons land. Er wordt 5 tot 10 cm sneeuw verwacht, zoals het er naar uitziet valt de meest sneeuw in de kustgebieden.
We krijgen met 2 zones te maken.quote:Op zondag 20 december 2009 00:51 schreef Fredo55 het volgende:
Wie kan mij dit uitleggen?
[..]
Is dit tegenstrijdig, of krijgen we te maken met 2 neerslagzones?
Volgens buienradar komt er weer aardig wat richting kust, dus je zal zo wel wat meer krijgen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef Asgard het volgende:
Nou ja, het heeft misschien 15 min heel miezerig gesneeuwd in R'dam en dat was het wel weer
ik geloof dat het bij temps van -8 of lager of meet dan x aantal CM sneeuw het geen zin meer heeft om te strooien maar men moet vegen. En dan nog, niet alles kan zomaar behandeld worden. Waar ik woonde in eindhoven, woonwijk, kwam er ook nooit een zoutwagen langs.quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vind het wel leuk weer, behalve dat de gemeente enorm laks is qua strooibeleid.
De hoofdwegen zijn helemaal sneeuw/ijsvrij, de gewone straten zijn bar slecht gestrooid en de fietspaden helemaal niet. Fietsen is onmogelijk hier, dus gewoon brutaal op de 50 km/u wezen fietsen... Dan maar geïrriteerde (egoïstische) automobilisten, veiligheid boven alles. Maar mijn fiets is gisteren gestolen, dus dat is ook geen probleem meer...
Lees in dit topic dat er volop gestrooid wordt in sommige gemeentes, maar daar valt hier helemaal niks meer van te merken. De laatste keer dat ik ze zag strooien was donderdag... Heb ook de scanner aan staan, maar blijft doodstil op de frequentie van de gemeente Vianen.
ijzel ja.. en met die vorst in de grond duurt dat langer als een paar minuten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan best hoor met die aanvoer, maar bloedlink na die vorst van de afgelopen 24 uur (ijzel!)
Ja, gisteren was het hier ook maar 20 graden terwijk het eigenlijk 30 was.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En vooral met deze harde wind kan het zelfs onder nul blijven terwijl de luchttemp 1 graden boven nul is.
Klinkt erg raar maar eigenlijk zou je zowat gewoon een ijsdag moeten rekenen
Bedoel maarquote:Op zondag 20 december 2009 02:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, gisteren was het hier ook maar 20 graden terwijk het eigenlijk 30 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |