Heb net besloten dat ik toch maar thuis blijf, kijk morgen wel verder. Hier ben ik volgens mij al een uur bezig om de snelweg te bereiken... Er zit een grens aan mijn arbeidsethos.quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef lezzer het volgende:
In de Peel sneeuwt het nog steeds
15 cm gevallen ongeveer denk ik.
Buienrardar zegt dat het afgelopen uur het had moeten sneeuwen/regenen hier, en ik heb niks gezienquote:Op zondag 20 december 2009 20:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Overal buien.....
Groot gelijk, je baas moet niet zeiken, dit gebeurt maar 1 x in de zoveel tijd.quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb net besloten dat ik toch maar thuis blijf, kijk morgen wel verder. Hier ben ik volgens mij al een uur bezig om de snelweg te bereiken... Er zit een grens aan mijn arbeidsethos.
Buiten dat heb ik weinig zin om mijn auto de puinpoeier in te rijden...
neerslag bereikt niet altijd de grond.quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Buienrardar zegt dat het afgelopen uur het had moeten sneeuwen/regenen hier, en ik heb niks gezien
Welnee, als iedereen een beetje slim is, dan blijven ze gewoon thuis morgen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Groot gelijk, je baas moet niet zeiken, dit gebeurt maar 1 x in de zoveel tijd.
Je zal toch niet de enige zijn ?
Wat is dat?quote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit uitkomt kunnen we nog lachen morgen.
limburg wordt eindelijk van Nederland gezaagd en hoort er niet meer bij?quote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit uitkomt kunnen we nog lachen morgen.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
limburg wordt eindelijk van Nederland gezaagd en hoort er niet meer bij?
Nee, meestal was het altijd omgekeerd, ik was de enige die wel aanwezig wasquote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Groot gelijk, je baas moet niet zeiken, dit gebeurt maar 1 x in de zoveel tijd.
Je zal toch niet de enige zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |