Lijkt me haast niet...quote:Op maandag 21 december 2009 08:31 schreef JohnLocke het volgende:
Bah, nu toch dooi in het Zuid-Oosten voorspeld.
Als dat sneeuw is, kan het nog een leuke jaarwisseling worden.quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we nu vanaf 29/12 elke dag 35-40 mm neerslag?![]()
dat is cumulatief lijkt mijquote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus dit meen je toch niet !!! je kunt zo een kaart toch wel lezen !!!!quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Nu mooie zon over de sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 07:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er is wel weer 5+ cm bij gekomen.En het blijft nog wel even sneeuwen zo te zien.
zonder verklarende titel kan het natuurlijk allebeiquote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jezus dit meen je toch niet !!! je kunt zo een kaart toch wel lezen !!!!
Er valt de 29ste misschien 10 of 15 mm en de dagen daarna is het vrijwel droog!
Het kaartje laat zien hoeveel neerslag er in totaal is gevallen tot die datum....
Bedankt voor jouw verhelderende verklaring! De medewerking is weer als vanouds! Topper!quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er valt de 29ste misschien 10 of 15 mm en de dagen daarna is het vrijwel droog!
Het kaartje laat zien hoeveel neerslag er in totaal is gevallen tot die datum....
Hey psssssst....quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Psies, en dan eerst evenquote:Op maandag 21 december 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey psssssst....![]()
Probeer het morgen eens met je andere been... dat uit bed stappen
Sorry voor de botte reactiequote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw verhelderende verklaring! De medewerking is weer als vanouds! Topper!
Goed plan, ik doe mee.quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry voor de botte reactiemaar als je naar alle 51 lijntjes in dat plaatje kijkt zie je dat er niet 1 omlaag gaat... ze gaan allemaal trapsgewijs omhoog.
Dat zou dan betekenen dat er iedere dag steeds meer neerslag moet vallen over 15 dagen... dat lijkt me een tikkeltje sterk.
Maargoed, rond de 29ste zal de kans op neerslag dus het grootst zijn ^^
EDIT: Dikke knuffel voor Frutsel![]()
En ik zal maar eens aan de koffie beginnen![]()
Beetje suiker, geen melk.... en hmmm boterkoek ?quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee.Suiker? Melk? Boterkoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |