raar gezicht inderdaad!quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef horned_reaper het volgende:
Zojuist een heuze onweersbui met tientallen flitsen in het westen van het landdwars door de sneeuw ! Wat uniek !
Haha, ik zit ook bij hem. Hij zit tegenwoordig in die praktijk bij het winkelcentrum, maar eerst in z'n eigen huis aan de tintlaan ja.quote:
juist! een zus ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haha, ik zit ook bij hem. Hij zit tegenwoordig in die praktijk bij het winkelcentrum, maar eerst in z'n eigen huis aan de tintlaan ja.
Dan weet je ook meteen waar ik woon. Heb je een zus(je)?
Houtbuurt?quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
heb je mn foto's niet gezien?
ik woon in west
Mooi he. ik dacht net precies hetzelfde.quote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef AchJa het volgende:
Zie ik gvd net dat de gemeente eindelijk heeft besloten om een schuiver door de straat te sturen... Iedereen die morgenvroeg weg moet kan dus een halve meter opgeschoven sneeuw voor zijn gecleande plekje wegschuiven.... Wat wordt er weer goed nagedacht hier
warmte onweer !! Het was boven 0 gekomen vanmiddag !!quote:
Jupsquote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Wordt morgen denk ik weer chaos ...
Ja daar kwam ik aan het eind van de middag gelukkig al achter. Nu ligt er voor en achter mijn auto een bult sneeuw van een meter hoog! Ben alleen bang dat het morgen ochtend weer graven wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef AchJa het volgende:
Zie ik gvd net dat de gemeente eindelijk heeft besloten om een schuiver door de straat te sturen... Iedereen die morgenvroeg weg moet kan dus een halve meter opgeschoven sneeuw voor zijn gecleande plekje wegschuiven.... Wat wordt er weer goed nagedacht hier
Veel mensen vrij of nemen vrij, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef marcel-o het volgende:
dat wordt wat in de spits op de maandag morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |