Na het NOS weerbericht van 20.00, IKquote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weer lichte sneeuw. Wie had durven dromen dat de dag dit in petto had?
Nice.quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam meldt zware sneeuwval en rond het vriespunt
Dt was gisteravond niet voorspeld hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na het NOS weerbericht van 20.00, IK
Confirmedquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam meldt zware sneeuwval en rond het vriespunt
Oh ik dacht dat je bedoelde de sneeuw die nu aan het vallen is. Excuses.quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dt was gisteravond niet voorspeld hoor.
Die woordvoerder moet misschien toch nog even e.e.a. herzienquote:AMSTERDAM - Het weeralarm is ingetrokken. Het KNMI heeft dat zondagavond iets na half acht bekendgemaakt. De sneeuwbuien zijn via het zuid-oosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
Ze hadden het over enkelewinterse buien vanavond, maar ik lees nu 'zware sneeuw in rotterdam'.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef tralalala het volgende:
Waren deze sneeuwbuien wel voorspeld?
Raar hoor wat het nos journaal zei echt gewoon dat er straks weer nieuwe sneeuwbuien aankomen :Squote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die woordvoerder moet misschien toch nog even e.e.a. herzien
En hier uit het raam komen kijken of een blik werpen op buienradar.
die zag ik ook, hoorde alleen niets...quote:
Je zou toch zeggen dat het KNMI het wel zou weten, of kijken die alleen uit hun eigen raam?quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Raar hoor wat het nos journaal zei echt gewoon dat er straks weer nieuwe sneeuwbuien aankomen :S
Lol, ik mis een plaatje als je dat zegt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
Volgens het NOS jornal nu is de overlast over het hoogtepunt heen en is alles morgen weer op ordeIk heb dat ergens eerder gehoord: "gaat U maar rustig slapen, er is niets aan de hand"
Hier is het wel over het hoogtepunt heen, vanmorgen sneeuwjachten gehad.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
Volgens het NOS jornal nu is de overlast over het hoogtepunt heen en is alles morgen weer op ordeIk heb dat ergens eerder gehoord: "gaat U maar rustig slapen, er is niets aan de hand"
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik mis een plaatje als je dat zegt.
Had om half negen een deel van de tuintafel(25 cm sneeuw) vrijgemaakt om te zien hoeveel het gesneeuwd had morgenochtend. Ging ik douchen, lag er alweer 1 cm op, dus nu wil ik niet meerquote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij naar bed zou gaan?![]()
Nou, als er vannacht 25 cm sneeuw hier in de straat (geen verschil stoep en weg) wegdooit dan is morgen alles weer op orde inderdaad. Maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef no1uknow het volgende:
What de fuck!
http://www.spitsnieuws.nl(...)onderschrift_19.html
Ik ben die middelste die aan het duwen is!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef Arcee het volgende:
Maar ze voorspellen toch +5 voor de Kerstdagen?
Geloof je het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Absoluut niet.
5 dagen geleden voorspelden ze dat het vandaag keihard zou gaan dooien, dat is ook niet helemaal uitgekomenquote:
Dat moet gaaf zijnquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Bleiswijk nu behalve sneeuwval ook donder en bliksem
Ik heb nog geen voorspelling onder 0 voor Kerst gezien...quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef kepler het volgende:
5 dagen geleden voorspelden ze dat het vandaag keihard zou gaan dooien, dat is ook niet helemaal uitgekomen
De echte dooi wordt steeds weer uitgesteld
Dat is geen hagel/regen mutsquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Regen en hagel hier nu in Den Haag, dat wordt echt één grote spekgladde smurrie morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |