Ik ben er ook blij mee.quote:
Als je de huidige temperaturen bekijkt dan lijkt het er wel op.quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Radio-silence het volgende:
In de Randstad is het daar op dit moment niet gigantisch aan het dooien?
Ik zie op plekken +4, of zit het dauwpunt nog onder 0?
Veel ongelukken gezien of viel het mee?quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Weer thuis... het ging beter als ik gedacht had![]()
Alleen rondom Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het puinhoop rijden
Mooi, gelukkig maar.quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Alleen rondom Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het puinhoop rijden
gelukkig alleen op die 3 punten, m.a.w. de hele A1quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Nou hierzo is het sinds half 6 vrijwel zeker onder 0 (Maassluis, 25km ten westen van Rotterdam) En het pak sneeuw wat hier ligt houd zijn eigen kou vast heb ik het idee. Alleen maar dooi gezien vanmiddag op lantaarnpalen en dun besneeuwde bomen enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Radio-silence het volgende:
In de Randstad is het daar op dit moment niet gigantisch aan het dooien?
Ik zie op plekken +4, of zit het dauwpunt nog onder 0?
Frutsel onderwegquote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Prachtige foto is dat eigenlijk he. (Was die nou van vandaag?)quote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Frutsel onderweg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar is hier?quote:Op zondag 20 december 2009 18:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier ook onder 0, terwijl Rotterdam er volgens knmi nog ruim boven ligt.
landelijk?quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Burnie88 het volgende:
Volgens het NOS vannacht opnieuw 5-10 cm sneeuw
DAn moet je dit ff in de gaten houden: http://www.9292ov.nl/9292ov4.aspquote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hmm liever eventjes niet, ik moet morgen met de trein van heerenveen naar venlo
Tnxquote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAn moet je dit ff in de gaten houden: http://www.9292ov.nl/9292ov4.asp
Hier van Leeuwarden naar Heerenveen, maar als jij niet kan vertrekken uit Heerenveen is de kans groot dat ik er niet kan arriveren.quote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hmm liever eventjes niet, ik moet morgen met de trein van heerenveen naar venlo
Hmmm, tot op het laatste moment was het niet duidelijk dat het zo erg zou worden met de sneeuw dus nu kan het toch ook meevallen?quote:Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef dramatiek het volgende:
http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?type=drukverwachting
wel erg ruwe plaat maar zie toch echt dat woensdag de boel in 1 keer iets blauwer kleurt.
edit...hmmzz ben er niet zeker van. Zal toch maar moeten accepteren dat het goed gaat dooien
Jij zal eelt op je handen krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef garnage-patrick het volgende:
mijn vriendin moet morgen van utrecht naar mij toe (groningen)
had der al gewaarschuwd,.. maar volgens m'vrouw zou het wel meevallen!
heb er redelijk de pest erin..
Gesloopt, maar ik heb me kapot gelachen en het geeft wel een hoop voldoening al die blije gezichten als die auto weer rijdtquote:
Waarom rijdt 'ie niet achteruit, in z'n 2, neemt een aanloop maar niet te hard gassen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mij in de straat is er nu al een half uur een dikke BMW 7 serie bezig om een drempel over te komen. De voorwielen zijn er 'al' over.
Hij rijdt continue voor- en achteruit, maar het vlot niet echt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom rijdt 'ie niet achteruit, in z'n 2, neemt een aanloop maar niet te hard gassen.
Waarom help je niet ff duwen ofzo?
Idem hier! gewoon 1,5 uur achter elkaar. Ineens merk je dan dat het keihard sneeuwt, maar dat deed het al 10 minuten, maar je bent gewoon te druk om dat te merkenquote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Asgard het volgende:
Man, wat heb ik vandaag veel sneeuwballen gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |