Hoeveel mW heeft heeft lazerpen?quote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Welke (oplaadbare) AAA batterijen zijn het sterkste? Er zijn zoveel merken en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zoek ze voor in m'n laserpen, dus ze moeten vooral veel kracht leveren. Hoelang ze meegaan maakt niet zoveel uit als ze oplaadbaar zijn.
250mW met penlites?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:13 schreef Ben. het volgende:
[..]
Hoeveel mW heeft heeft lazerpen?
Ik heb er eentje van 250mW. Ik stop daar gewoon goedkope Zeeman batterijen in (onoplaadbaar), en die gaan een middagje mee. Als ik er redelijk mee wat doe zeg maar.
Die gaan niet het langste mee, maar houden hun lading langer en zijn dus geschikter voor apparaten die je incidenteel gebruiktquote:Op zondag 27 december 2009 00:31 schreef Sackboy het volgende:
Niemand nog Eneloop genoemd? Van wat heb ik gehoord gaan die het langste mee.
[ afbeelding ]
Is dit het enige voordeel? Als ik elke dag mijn gamecontroller zou gebruiken zou ik dus beter uit zijn met normale oplaadbare batterijen?quote:Op zondag 27 december 2009 00:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die gaan niet het langste mee, maar houden hun lading langer en zijn dus geschikter voor apparaten die je incidenteel gebruikt
Klopt, zolang ze maar een hogere capaciteit hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit het enige voordeel? Als ik elke dag mijn gamecontroller zou gebruiken zou ik dus beter uit zijn met normale oplaadbare batterijen?
Ok, duidelijkquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Klopt, zolang ze maar een hogere capaciteit hebben
Oh Ok. Nja kan, weet dat de mijnes 250mW heft, en ik weet wat voor batterijen die slinkt. Althans, past en net in en hij doet 't nog.quote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nog nooit tegengekomen. Ik heb een 200mw met 2 cr2 batterijen.
Uurtje, kan jij met ding van jou ook een gat ergens in branden?quote:Op maandag 28 december 2009 20:26 schreef Ben. het volgende:
[..]
Oh Ok. Nja kan, weet dat de mijnes 250mW heft, en ik weet wat voor batterijen die slinkt. Althans, past en net in en hij doet 't nog.
Nee maar, dan zullen die batterijen wel erg lang meegaan of?
Nee, eBay. Goedkoper en vaak beter.quote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Andyy het volgende:
Zijn jullie allemaal Dealextremers?
Gelukkig dat ik er nooit mee was begonnen, lasers.
Helaas wel zaklampen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |