Je bedoelt dat het plan was haar van daaruit te laten zeilen ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat die vader sowieso helemaal opgaat in dat zeilproject.
St. Maarten ligt op de passaatroute.quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het plan was haar van daaruit te laten zeilen ofzo?
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
St. Maarten ligt op de passaatroute.
Idd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
En dit had niet even eerder kunnen worden gevonden in vluchtgegevens?
Inderdaad, een lulhannes.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.
Wat een lulhannes is die vader.
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef -moppie- het volgende:
Net op de tv hadden ze nog geen idee hoe ze er gekomen is.
Ik zeg: VLIEGTUIG
Hoho, ik/wij speculeren ook maar wat hequote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.
Wat een lulhannes is die vader.
Jawel, maar ik denk niet dat ze dit in haar eentje gepland heeft en het kan niet voor niets zijn dat men 'passende opvang' voor haar gaat zoeken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hoho, ik/wij speculeren ook maar wat he
Dus?quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.
op tv? welke zender?quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef -moppie- het volgende:
Net op de tv hadden ze nog geen idee hoe ze er gekomen is.
Ik zeg: VLIEGTUIG
[url]http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ebt/ebt_home.htm?name=on&c[0].os=AMS&ebt-destination-place=Sint+Maarten+-+Princ.+Juliana+Airport+%28SXM%29%2C+Nederlandse+Antillen&c[0].ds=SXM&c[0].dst=airport&c[1].os=SXM&c[1].ost=airport&c[1].ds=AMS&c[0].ost=&inboundDestinationLocationType=airport&frame=b2c&redirect=no&c[0].dd=2009-12-27&c[1].dd=2010-01-03&flex=True&ebt-cabin-class=ECO&adtQty=1&pos=NL&lang=nl&goToPage=&cffcc=ECONOMY&chdQty=0&infQty=0[/url]quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.
SBSquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef -moppie- het volgende:
Net op SBS
Ja, het is mij ook een raadsel hoe zij haar ketting heeft losgekregen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef KoekjesTwister het volgende:
Waarom zat Laura niet in detentie?
Kijk maar, hier landde ze op st maarten, met KLM, directe vlucht:quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik ken hem, maar hij is mooi. Volgens wij wel vanuit Parijs zoals alle vluchten op St. Maarten van KLM.quote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Kijk maar, hier landde ze op st maarten, met KLM, directe vlucht:
nee kijk maar eens naar die link die ik poste, er is een directe vlucht.quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik ken hem, maar hij is mooi. Volgens wij wel vanuit Parijs zoals alle vluchten op St. Maarten van KLM.
Maar zelfs dan is het een hele onderneming. Ging ze alleen, wie heeft haar vermissing opgegeven, wie ving haar op op Sint Maarten. Mij zou het niet verbazen als pa meegereisd is en het inderdaad de Kinderbescherming was die haar als vermist heeft opgegeven.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef imc het volgende:
[..]
nee kijk maar eens naar die link die ik poste, er is een directe vlucht.
de KL0785 om precies te zijn.
in het zoutlose gesprek van de nos, word inderdaad bevestigd dat de kinderbescherming aangifte heft gedaan, nadat pa had gemeld aan de kinderbescherming dat ze niet thuis was gekomen.(die afspraak was er)quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een hele onderneming. Ging ze alleen, wie heeft haar vermissing opgegeven, wie ving haar op op Sint Maarten. Mij zou het niet verbazen als pa meegereisd is en het inderdaad de Kinderbescherming was die haar als vermist heeft opgegeven.
Die koude rillingen zijn terecht, vrees ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
"Passende opvang", om koude rillingen van te krijgen. Hopelijk wordt ze in de "passende opvang" niet nog verder beschadigd.
En hopelijk laten de media haar met rust, ik voorzie namelijk een klopjacht.
Ja ik dacht al zoiets. En toch denk ik dat pa er meer van weet en eraan meegewerkt heeft. Iemand moet ook haar reis betaald hebben en voor opvang gezorgd hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef imc het volgende:
[..]
in het zoutlose gesprek van de nos, word inderdaad bevestigd dat de kinderbescherming aangifte heft gedaan, nadat pa had gemeld aan de kinderbescherming dat ze niet thuis was gekomen.(die afspraak was er)
Ik hoop dat je na deze post nog wel kunt slapen!!quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een hele onderneming. Ging ze alleen, wie heeft haar vermissing opgegeven, wie ving haar op op Sint Maarten. Mij zou het niet verbazen als pa meegereisd is en het inderdaad de Kinderbescherming was die haar als vermist heeft opgegeven.
meeste maatschappijen hebben een kantoor waar je direct kan kopen en betalen, hier is het raar als een 14 jarige een reisboekt cash.quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik dacht al zoiets. En toch denk ik dat pa er meer van weet en eraan meegewerkt heeft. Iemand moet ook haar reis betaald hebben en voor opvang gezorgd hebben.
Ah okee. Dan blijft over hoe ze aan zoveel geld komt. Van pa, van sympathisanten (zeilers) misschien.quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef imc het volgende:
[..]
meeste maatschappijen hebben een kantoor waar je direct kan kopen en betalen, hier is het raar als een 14 jarige een reisboekt cash.
Een paar kilometer over de grens doodnormaal, je geeft gewoon als reden op familiebezoek en klaar.
Niemand kijkt ervan op dat je cash betaald, formulieren en handtekeningen zijn niet nodig.
En brengen en ophalen naar het vliegtuig is ook niet nodig.
ik spreek uit ervaring.
ze had gewoon 3500 euro op haar rekening staan, die ze gepind heeft, whats the problemquote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee. Dan blijft over hoe ze aan zoveel geld komt. Van pa, van sympathisanten (zeilers) misschien.
Die geldopname kon niet bevestigd worden.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef imc het volgende:
[..]
ze had gewoon 3500 euro op haar rekening staan, die ze gepind heeft, whats the problem![]()
hoe denk je dat ze aan die boot komt, nou op dezelfde manier kwam ze aan geld.
jawel hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Die geldopname kon niet bevestigd worden.
Je link doet het niet; het is ook niet erg belangrijk, maar de vluchten die ik zie (zelfs KL0875) gaan via Parijs.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef imc het volgende:
[..]
nee kijk maar eens naar die link die ik poste, er is een directe vlucht.
de KL0785 om precies te zijn.
KL785 -> Amsterdam - Sint Maarten - Curacao. Komt geen Parijs in voor.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je link doet het niet; het is ook niet erg belangrijk, maar de vluchten die ik zie (zelfs KL0875) gaan via Parijs.
Ik zei het alleen als antwoord op iemand die vond dat de Koninklijke Marechaussee gefaald had. Daarnaast kan ik me slecht voorstellen dat Laura een creditcard heef om zoiets te boeken en zullen ze in Parijs raar opkijken als een veertienjarige cash betaalt.
Ergo papa heeft vermoedelijk zelfs geholpen de reis te boeken.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je link doet het niet; het is ook niet erg belangrijk, maar de vluchten die ik zie (zelfs KL0875) gaan via Parijs.
Ik zei het alleen als antwoord op iemand die vond dat de Koninklijke Marechaussee gefaald had. Daarnaast kan ik me slecht voorstellen dat Laura een creditcard heef om zoiets te boeken en zullen ze in Parijs raar opkijken als een veertienjarige cash betaalt.
Ergo papa heeft vermoedelijk zelfs geholpen de reis te boeken.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ach klapmongool vind ik wat zwaar, maar je hebt gelijk.
Het is inderdaad de vraag of ze nu beter af is, dan wanneer ze, legaal en onder begeleiding, die recordpoging had mogen doen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Die koude rillingen zijn terecht, vrees ik.
Ze komt waarschijnlijk terecht tussen de echte probleemgevallen en geloof me, je laat je dochter liever de wereld rondzeilen dan in een 'opvang' zitten. Dat zijn van die veilige huizen waar de loverboys letterlijk om de hoek staan te wachten.
Oh, wat ben ik weer trots op dit land. Een meisje heeft een droom, waarbij ze het risico loopt om kapot te gaan.
Maar dat mag ze niet hoor, dus Jeugdzorg doet het zelf wel even voor haar.
Ze selecteren blijkbaar niet op vriendelijkheid dus.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef imc het volgende:
[..]
![]()
![]()
Personeel van de klm heeft altijd gelijk.
Het zal wel een verzoek tot plaatsing gesloten jeugdzorg worden. Immers ultimum remedium in de ogen van de RvdK en Jeugdzorg.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de vraag of ze nu beter af is, dan wanneer ze, legaal en onder begeleiding, die recordpoging had mogen doen.
http://nos.nl/artikel/124(...)r-op-st-maarten.htmlquote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef Zwansen het volgende:
NOS bericht niets over St. Maarten...
Het lijkt mij dat ze beter af zou zijn geweest, als ze gewoon had kunnen gaan zeilen.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de vraag of ze nu beter af is, dan wanneer ze, legaal en onder begeleiding, die recordpoging had mogen doen.
Ik kan de werkwijze van die instanties niet, maar ik mag toch hopen dat ze niet in een instelling wordt geplaatst.quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het zal wel een verzoek tot plaatsing gesloten jeugdzorg worden. Immers ultimum remedium in de ogen van de RvdK en Jeugdzorg.
Dat zal het wel worden ja. Maar nogmaals, ik betwijfel of ze daar nou beter af zou zijn. Maar ja, het is nu een principekwestie geworden vrees ik.quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het zal wel een verzoek tot plaatsing gesloten jeugdzorg worden. Immers ultimum remedium in de ogen van de RvdK en Jeugdzorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |