Je bedoelt dat het plan was haar van daaruit te laten zeilen ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat die vader sowieso helemaal opgaat in dat zeilproject.
St. Maarten ligt op de passaatroute.quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het plan was haar van daaruit te laten zeilen ofzo?
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
St. Maarten ligt op de passaatroute.
Idd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
En dit had niet even eerder kunnen worden gevonden in vluchtgegevens?
Inderdaad, een lulhannes.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.
Wat een lulhannes is die vader.
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef -moppie- het volgende:
Net op de tv hadden ze nog geen idee hoe ze er gekomen is.
Ik zeg: VLIEGTUIG
Hoho, ik/wij speculeren ook maar wat hequote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. De vraag is dan wel met welke boot.
Wat een lulhannes is die vader.
Jawel, maar ik denk niet dat ze dit in haar eentje gepland heeft en het kan niet voor niets zijn dat men 'passende opvang' voor haar gaat zoeken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hoho, ik/wij speculeren ook maar wat he
Dus?quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.
op tv? welke zender?quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef -moppie- het volgende:
Net op de tv hadden ze nog geen idee hoe ze er gekomen is.
Ik zeg: VLIEGTUIG
[url]http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ebt/ebt_home.htm?name=on&c[0].os=AMS&ebt-destination-place=Sint+Maarten+-+Princ.+Juliana+Airport+%28SXM%29%2C+Nederlandse+Antillen&c[0].ds=SXM&c[0].dst=airport&c[1].os=SXM&c[1].ost=airport&c[1].ds=AMS&c[0].ost=&inboundDestinationLocationType=airport&frame=b2c&redirect=no&c[0].dd=2009-12-27&c[1].dd=2010-01-03&flex=True&ebt-cabin-class=ECO&adtQty=1&pos=NL&lang=nl&goToPage=&cffcc=ECONOMY&chdQty=0&infQty=0[/url]quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet eens een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar St. Maarten is, dus moet ze eerst naar Parijs oid gegaan zijn.
SBSquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef -moppie- het volgende:
Net op SBS
Ja, het is mij ook een raadsel hoe zij haar ketting heeft losgekregen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef KoekjesTwister het volgende:
Waarom zat Laura niet in detentie?
Kijk maar, hier landde ze op st maarten, met KLM, directe vlucht:quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |