Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je zou ook gek zijn om er wel wat van te zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, kassameisje keek ook al raar, maar ze sloeg het gewoon aan, ik uiteraard niets zeggen
Wacht maar even. MPG wil graag de oude topics ergens anders opslaan altijd. Dus geef hem nog even 24 uur de tijd of zoquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
Da Mart moet de wiki niet worden aangepast zodat we nou beginnen met de nieuwe reeks?
ok maakt me verder niks uit pas ik hem nou op de gewone manier aanquote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht maar even. MPG wil graag de oude topics ergens anders opslaan altijd. Dus geef hem nog even 24 uur de tijd of zo.
MPG die de KSC niet meer kan bijhouden... de eerste tekenen van ouderdom dienen zich bij hem aan.quote:
Morgenvroeg, eerste werk. Dan pas ik daarna zelf de wiki aan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht maar even. MPG wil graag de oude topics ergens anders opslaan altijd. Dus geef hem nog even 24 uur de tijd of zo.
Mja, weekends zijn gewoon ontzettend druk hier.quote:Op zondag 20 december 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG die de KSC niet meer kan bijhouden... de eerste tekenen van ouderdom dienen zich bij hem aan.
het gaat momenteel wel hardquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenvroeg, eerste werk. Dan pas ik daarna zelf de wiki aan.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG die de KSC niet meer kan bijhouden... de eerste tekenen van ouderdom dienen zich bij hem aan.
je hebt een leven naast Fok!quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, weekends zijn gewoon ontzettend druk hier.
Dit weekend bijvoorbeeld:
Vrijdagavond eerst vrijwilligerswerk gedaan, en daarna vrijwilligersavond met warm buffet, bokbier en gezelligheid. Daarna bedje in.
Zaterdag 5 uur opstaan, werken van 6.00 tot 16.30, naar huis, eten, douchen, 3 posts in KSC plaatsen, 3 nieuwsberichten posten, door naar verjaardagsfeestje van twee vrienden.
Zondag: half 8 opstaan, naar het zwemmen gaan, zwemles geven, zelfs zwemmen, en dan frühshoppen. Om 2 uur naar huis, sneeuw ruimen, koffie drinken, pc aan, en bijlezen.
klonkquote:
En ik heb de stoep nog wel schoongeveegdquote:
Mjah maar dit is in het gebouw. Daar veegt niemandquote:Op zondag 20 december 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik heb de stoep nog wel schoongeveegd.
Gnaquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Klonk het volgende:
god heeft trouwens humor
ik kwam half fietsend, half glijdend een heuveltje af, komt er onder dat heuveltje een patjepeeer in zijn bmw aan, geeft geen richting aan, en ik was druk met overeind blijven, begint ie boos naar me te gebaren dat ik richting aan moest geven
alleen stond ie daarna vast in de sneeuw, toen ik een paar honderd meter later achterom keek stond ie nog steeds te schuiven met z´n BMW
En toen begon die pleuriszooi opnieuw te vallenquote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Klonk het volgende:
wij hebben daarstraks met de hele straat (10 huizen) de hele stoep schoongemaakt, nu sneeuwt het weer![]()
Wij hebben eerder leedvermaak in de straat... komen terug van schoondochter ophalen (met poging tot slipcursus op geschikt terrein, is ander lang verhaal) en kunnen de eigen oprit niet op... buren stonden gewoon voor het raam toe te kijken hoe wij met de bus dwars over straat stondenquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Klonk het volgende:
ik weet er alles van, maar het was wel leuk die saamhorigheid
Fhaquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Klonk het volgende:
god heeft trouwens humor
ik kwam half fietsend, half glijdend een heuveltje af, komt er onder dat heuveltje een patjepeeer in zijn bmw aan, geeft geen richting aan, en ik was druk met overeind blijven, begint ie boos naar me te gebaren dat ik richting aan moest geven
alleen stond ie daarna vast in de sneeuw, toen ik een paar honderd meter later achterom keek stond ie nog steeds te schuiven met z´n BMW
Fietsen door de sneeuwstorm ging vanmiddag rond een uur of een prima, zelfs met een borreltje opquote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij hebben eerder leedvermaak in de straat... komen terug van schoondochter ophalen (met poging tot slipcursus op geschikt terrein, is ander lang verhaal) en kunnen de eigen oprit niet op... buren stonden gewoon voor het raam toe te kijken hoe wij met de bus dwars over straat stonden
is toch ook leukquote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij hebben eerder leedvermaak in de straat... komen terug van schoondochter ophalen (met poging tot slipcursus op geschikt terrein, is ander lang verhaal) en kunnen de eigen oprit niet op... buren stonden gewoon voor het raam toe te kijken hoe wij met de bus dwars over straat stonden
quote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha![]()
![]()
toch niet hard gevallen?
hoiquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:48 schreef friemelaar het volgende:
Goeie middag![]()
Daar zijn we weer...... net het einde van de vorige gemist
quote:
quote:
ik heb nergens op het fietspad gefietst vanmiddag, ben overal op de weg gaan fietsen, ze gaan maar om me heenquote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Fietsen door de sneeuwstorm ging vanmiddag rond een uur of een prima, zelfs met een borreltje op.
Lopen de toetsen een beetje door elkaar ?quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Fietsen door de sneeuwstorm ging vanmiddag rond een uur of een prima, zelfs met een borreltje op.
Die strategie heb ik ook toegepastquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nergens op het fietspad gefietst vanmiddag, ben overal op de weg gaan fietsen, ze gaan maar om me heen
Wij werden ingehaald door voetgangersquote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog een auto ingehaald op de fiets
Dat of door de verse sneeuw. Zolang het niet is platgereden valt de gladheid mee meestal. Al vrees ik voor morgenochtendquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nergens op het fietspad gefietst vanmiddag, ben overal op de weg gaan fietsen, ze gaan maar om me heen
maar hij is alweer terugquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Best een smak eigenlijk. Met mn rug keihard op de drempel van mijn voordeur. Nou is het heulemaal geschaafd(en morgen zal het dus wel goed blauw zijn
). En Bolle rende natuurlijk kei vrolijk heul snel langs me de hal op
Freeedom!!
![]()
of waar het een beetje kapot is gereden, idd sporen moet je uitblijven ga je geheid op je smoelquote:Op zondag 20 december 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat of door de verse sneeuw. Zolang het niet is platgereden valt de gladheid mee meestal. Al vrees ik voor morgenochtend
een van onze katten is ook heel even dapper buiten geweest, tot de sneeuw aan haar buikje kwam dat was zo eng dat ze heeeel hard naar binnen rendequote:
alleen als hij verandert wordt voor dat jij klaar bentquote:Op zondag 20 december 2009 16:54 schreef friemelaar het volgende:
Héé, das niet eerlijk, als je iets quoted en het wordt veranderd veranderd de quote mee
Onze kat steekt de kop buiten (poten droog) en keert weer om... het watjequote:Op zondag 20 december 2009 16:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
een van onze katten is ook heel even dapper buiten geweest, tot de sneeuw aan haar buikje kwam dat was zo eng dat ze heeeel hard naar binnen rende
Dan was ik dus weeeeeer tequote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als hij verandert wordt voor dat jij klaar bent
Dat is nou een ninja-edit. Editten voordat je de tiepvauten quotequote:Op zondag 20 december 2009 16:54 schreef friemelaar het volgende:
Héé, das niet eerlijk, als je iets quoted en het wordt veranderd veranderd de quote mee
quote:
quote:
Sneller typen hè schatquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan was ik dus weeeeeer telaat
Proostquote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een ninja-edit. Editten voordat je de tiepvauten quote.
Proost!
deden mij honden dat ook maarquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Onze kat steekt de kop buiten (poten droog) en keert weer om... het watje
Dat doen wel meer honden hoor ikquote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deden mij honden dat ook maar![]()
ze gaan zelfs liggen rollen in de sneeuw
quote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef Klonk het volgende:
honden zijn dom
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen om meer, want dat nodig je me uit voor vrijdag![]()
Waarschijnlijk om de losse haren uit de vacht te werken...quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen wel meer honden hoor ik
Spannend............quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan organiseer ik het wel als jullie de volgende keer hier zijn
Een demootje is oké, maar niet met mij als lijdend voorwerpquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan organiseer ik het wel als jullie de volgende keer hier zijn
Sla met ei, ui en aardappelquote:
Ga je weer uit je baard staan brullen ja?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer uit je baard staan brullen ja?
Ik heb geen baardquote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer uit je baard staan brullen ja?
Ik ben onderwegquote:
quote:
Gevulde paprikasquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef friemelaar het volgende:
Maar al met al weet ik nog steeds niet wat ik zal koken...... iemand een goed idee.
moet wel iets gemakkelijks zijn !![]()
Dan maak je vulling zonder paprika en alleen met rijstquote:Op zondag 20 december 2009 17:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Paprika's heb ik gisteren opgemaakt....
quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan maak je vulling zonder paprika en alleen met rijst![]()
euhhh jaaa hmmmm zal eens de kelder inspecteren wat ik nog in huis heb... dankquote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
Dat is toch niet moeilijk dan?quote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet met onze moeilijke eters...![]()
Die willen bijna overal appelmoes bij
En het wordt ............tromgeroffel .............. spaghetti ala mijzelf (geïmproviseerd dus)quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Het wordt spaghetti met ijsbergsalade en voor de liefhebbers appelmoesquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk dan?Pot open trekken en klaar.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk dan?Pot open trekken en klaar.
biekskequote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ben ervan tussen, ga weer zitten knutselen. Misschien dat ik later vanavond weer ff online kom. Zo niet, iedereen een fijne avond toegewenst![]()
![]()
2 uurquote:
kloptquote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zag in het dagcijferstopic trouwens dat ik gisteren in de lijst stond.
quote:Top 100 van zaterdag 19 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
27. 116 indahnesia.com
28. 111 goldfinger1963
89. 062 DaMart <-----
een andere userquote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou weet ik dus nog steeds niet wat dat betekend ........![]()
![]()
Ah boeee, nou kun je vast niet slapen vanavondquote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Yep, daar kan ik de hele nacht van wakker liggenquote:Op zondag 20 december 2009 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah boeee, nou kun je vast niet slapen vanavond
Ik had in ieder geval een goed excuus. Er waren nog een hoop verhalen te posten voor de kerstverhalenwedstrijdquote:
Hihi tofquote:
iets in mij verbond je met Kapitein Gasthof een fervent sc afgelopen zomerquote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Want die vrachtwagen rijdt op....?quote:Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Als ze die trein op een vrachtwagen zetten en zo vervoeren komt het zeker goed
WOKquote:
lekker weertjequote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Onder deze omstandigheden ben ik vanmiddag vanuit Hengelo teruggereden naar Utrecht![]()
[ afbeelding ]
zijn gerechten ala oostenrijk stylequote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
iets in mij verbond je met Kapitein Gasthof een fervent sc afgelopen zomer
Ik denk dat daar inmiddels 4 meter 60 ligtquote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn gerechten ala oostenrijk style
daar zal wel veel zijn gevallenquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat daar inmiddels 4 meter 60 ligt
Nee niet echt neequote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Was niet zo druk bij de Dickensgebeurens las ik Fha?
jij hebt al gevulde paprika's opquote:
en de sneeuw ?quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee niet echt neeZal wel te koud zijn geweest ofzo.
Ja dus?quote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt al gevulde paprika's op
Was lekker warm?quote:
heb je al warm gegetenquote:
quote:[..]
Was lekker warm?![]()
Wat is je punt nou? Er bestaat een wet dat je maar een keer per dag iets warms mag eten ofzo?quote:
Wist je dat niet?quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is je punt nou? Er bestaat een wet dat je maar een keer per dag iets warms mag eten ofzo?
Ik ben net geweest dus ik denk dat ik het wel red met nog een keer tot 12 uurquote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Welkom in Nederland Regeltjesland. Je mag nog 1 keer naar de WC vandaag. Dat je 't maar weet.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Welkom in Nederland Regeltjesland. Je mag nog 1 keer naar de WC vandaag. Dat je 't maar weet.
je hebt niks meer te etenquote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben net geweest dus ik denk dat ik het wel red met nog een keer tot 12 uurgelukkig
Dat eten vind ik lastiger
quote:
sinds wanneer luister jij naar mijquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]Nee, het mocht niet van jou ik heb namelijk al warm gegeten weet je nog.
Niet, waarom denk je dat ik tosti heb gemaaktquote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sinds wanneer luister jij naar mij
met ham en kaasquote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet, waarom denk je dat ik tosti heb gemaakt
nee zonder ham.quote:
Vond het voor het eerst toch wel jammer dat ik geen rtl8 hebquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zag net op tv dat een stukje jeugsentiment terugkomt op tv.
RTL 8 gaat de Fabeltjeskrant uitzenden.
dat is echt jeugd sentiment.quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zag net op tv dat een stukje jeugsentiment terugkomt op tv.
RTL 8 gaat de Fabeltjeskrant uitzenden.
Volhoudertquote:
ik veeg hier voorlopig nietquote:
de aanhouder wintquote:
trusten Fhaquote:
trusten Klonkquote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
de aanhouder wint
en nu is het Klonkie bedtijd, tot morgen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef BrandX het volgende:
Verkiezingen submenu kleurtjes
Ga eens naar dat topic, doe jezelf eens die lol
Oh zet wel ff je luidsprekers aan
marcquote:
vandaag vrijquote:
Lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag vrij![]()
ik ben al aan mijn weekend begonnen
quote:
Een lang weekend ook nog meteenquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]donderdag pas weer beginnen
en een scheut amarettoquote:
quote:
Ik moet er nog 6 geloof ikquote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit jaar nog maar 4 dagen werken
deze week 4 en volgende week maar 2?quote:
accu's of batterijenquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat ook weer een grafding die niuwe cam![]()
165 foto's en 10 filmpjes gemaakt en pas 4 keer de accu's hoeven wisselen
kan ook.quote:
Beide 3quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze week 4 en volgende week maar 2?
dat is beterquote:
niet ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ma, di en do beide weken. En die donderdag zijn vaak geen hele dagen
Have funquote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tv kijken
kom later wel kijken of indah online komt
zal wel lukkenquote:
Als Sint Maarten Nederland is, dan is ze nog in Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Uh nee, dat is toch nog Nederland?
hoe dan ook, als 14 jarige mag je echt niet zomaar mee
indahquote:
reis naar het middelpunt van de aarde of zoiets maar die is nou afgelopenquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, zeilmeisje zit in het buitenland. Ze zal wel met het vliegtuig gegaan zijn.
quote:Op maandag 21 december 2009 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Uh nee, dat is toch nog Nederland?
hoe dan ook, als 14 jarige mag je echt niet zomaar mee
quote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als Sint Maarten Nederland is, dan is ze nog in Nederland
hier is het een heldere hemelquote:Op maandag 21 december 2009 01:21 schreef indahnesia.com het volgende:
goh, het is geheel bewolkt, maar de bewolking is ook nog eens dik. Ben benieuwd of het gaat regenen zodirect.
trusten marcquote:
Hier is een toffe serie over de geschiedenis van de aarde op 'Science' of hoe heet dat.quote:Op maandag 21 december 2009 01:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
reis naar het middelpunt van de aarde of zoiets maar die is nou afgelopen
dat was eergisterenavond.quote:Op maandag 21 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het een heldere hemel
in dit topic heeft hij 1 post gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Is wok gisteren nog op komen dagen?
niet hierquote:
klopt is hier ook via de satellietquote:Op maandag 21 december 2009 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is een toffe serie over de geschiedenis van de aarde op 'Science' of hoe heet dat.
hier niet wel genoeg sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel jammer voor je, er waren weer genoeg sterren te zien.
dat dus inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt is hier ook via de satelliet
een slechte kloon?quote:Op maandag 21 december 2009 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
diemeisjedezekonijn
we hebben er weer 1
Die sneeuw is een kadootje van God.quote:Op maandag 21 december 2009 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet wel genoeg sneeuw
een troll kloonquote:
hoeveel zenders heb jij via satelliet ?quote:
hij mag het van mij houdenquote:Op maandag 21 december 2009 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die sneeuw is een kadootje van God.
ik maak gebruik van IndoVision, heb zelf alleen een kleine schotelontvanger. Heb iets van 50+ kanalen? Even kijken voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 02:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel zenders heb jij via satelliet ?
quote:Op maandag 21 december 2009 02:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik maak gebruik van IndoVision, heb zelf alleen een kleine schotelontvanger. Heb iets van 50+ kanalen? Even kijken voor je.
ik 50 euro per 3 maanden en heb iets van 3500 tvzendersquote:Op maandag 21 december 2009 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.indovision.tv/
Dik in de 60 trouwens.
-knip-
en radio
Voor 240.000 Rupiah = 19 euro per maand.
mis je ook niks aanquote:
Kan hier een schotel op het dak pleuren, dan kost het eenmalig 250 euro (voor die schotel) en dan is de rest gratis. Maar ik heb niets aan 3500 kanalen want ik spreek de meeste talen niet eens.quote:Op maandag 21 december 2009 02:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik 50 euro per 3 maanden en heb iets van 3500 tvzenders
hoeveel radio zenders weet ik niet.
ik was hier iets van 350 euro kwijt voor de schotel met 4 koppen en de dreambox.quote:Op maandag 21 december 2009 03:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan hier een schotel op het dak pleuren, dan kost het eenmalig 250 euro (voor die schotel) en dan is de rest gratis. Maar ik heb niets aan 3500 kanalen want ik spreek de meeste talen niet eens.
smakelijk ik denk dat ik mijn bedje maar eens ga opzoekenquote:Op maandag 21 december 2009 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Even een hapje eten. Beter laat dan nooit.
weltrusten en tot laterquote:Op maandag 21 december 2009 03:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk ik denk dat ik mijn bedje maar eens ga opzoeken
goed om te horenquote:Op maandag 21 december 2009 03:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat is weer achter de kiezen.
zou oa tijd wordenquote:Op maandag 21 december 2009 03:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik heb het rijk weer alleen, dus tijd om aan het werk te gaan.
quote:
dat zou eens tijd worden. Beetje mij van het werk af houden.quote:Op maandag 21 december 2009 05:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
even maar een bakkie doen en een peuk roken misschien dat ik dan wel kan slapen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 181 goldfinger1963
02. 130 indahnesia.com
03. 056 Klonk
04. 043 marcb1974
05. 041 friemelaar
06. 039 biekske2009
07. 029 Fha
08. 017 BrandX
09. 014 Dr_Flash
10. 013 DaMart
11. 011 MPG
12. 007 Sjowhan
13. 004 Dark_Angelus
14. 003 Ladylike
15. 002 ScarFace-
16. 001 Nijns
17. 001 wel.o.k
Reeks-statistieken!
Die hebt ik allemaalquote:
volgens mij was de pekel op in den haag.quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
wijze beslissing geweest om thuis te blijven, het OV doet het hier in de buurt in ieder geval nog niet. Er is nog geen tram geweest, en conexxxion rijdt niet.
Ik had ook niet zonder vertraging op mijn werk kunnen komen. Via Amsterdam was ik gestrand te Amsterdam en via Leiden had ik met de stoptrein naar Leiden gemoeten en daar dan hopen dat een trein later dan gebruikelijk naar Woerden wel rijdt.quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
wijze beslissing geweest om thuis te blijven, het OV doet het hier in de buurt in ieder geval nog niet. Er is nog geen tram geweest, en conexxxion rijdt niet.
goed besluit inderdaad. De NS doet ook niet veel vandaag:quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
quote:Door de weersomstandigheden rijden de treinen vandaag in een aangepaste dienstregeling.
Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
nou blijkbaar, want hier is nul komma nul gestrooidquote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij was de pekel op in den haag.
jij werkt thuis vandaag?quote:Op maandag 21 december 2009 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook niet zonder vertraging op mijn werk kunnen komen. Via Amsterdam was ik gestrand te Amsterdam en via Leiden had ik met de stoptrein naar Leiden gemoeten en daar dan hopen dat een trein later dan gebruikelijk naar Woerden wel rijdt.
het schijnt dat er vanaf DH CS wel wat rijdt richting utrecht, maar ik kan niet op CS komenquote:Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed besluit inderdaad. De NS doet ook niet veel vandaag:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou blijkbaar, want hier is nul komma nul gestrooid
[..]
jij werkt thuis vandaag?
Dat is nu onderhand wel duidelijk jaquote:
hee wok!quote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij was de pekel op in den haag.
Dat blijkt, want ze komen binnen in de KSC nu!quote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
limburgers zijn wel op hun werk ja
ik werk altijd van huis uit en Klonkette heeft lekker uitgeslapen, die had geen zin om tevergeefs bij de bushalte te staan en Veolia zou vanmorgen vroeg om 7 uur een update op de site zetten of ze wel of niet gingen rijden, dus huize Klonk kwam wat later op gang dan normaalquote:Op maandag 21 december 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want ze komen binnen in de KSC nu!
mjah, maar kan toch echt niet nog een dag wegblijven van mijn werk... ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
Als het vandaag al niet lukt om op het werk re komen dan lukt het morgen ook niet.
voor dinsdag weer sneeuwval voorspeld
Dat had je wel een zitplek gehad wellicht.quote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het schijnt dat er vanaf DH CS wel wat rijdt richting utrecht, maar ik kan niet op CS komen
quote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe krijgt ie dat voor elkaar, gewoon op het zwarte gedeelte blijvenquote:Op maandag 21 december 2009 08:26 schreef BrandX het volgende:
Vrachtwagen maakt hier net een kleine schuiver voor de deurging maar net goed! Gewoon mazzel dat er geen auto's geparkeerd staan en er net niets aan kwam!
ik heb snel een pic gemaakt![]()
[ afbeelding ]
vlak er voor, net rechts niet meer op de foto, is een bocht waar hij vandaan kwam. En het zwarte hier is spekglad, want er ligt een tramrails. Als je daar met je banden op komt, glip je gewoon, en er liggen allemaal beijsde stukken. Dus tja, dan ga je wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe krijgt ie dat voor elkaar, gewoon op het zwarte gedeelte blijven
Toppie, wij hebben gisteren sneeuwballen gegooidquote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 posts terug scrollenquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yoyoquote:
ah, ok trams die hebben we hier niet in Belfeld en zwart wegdek is veilig wegdek bij mijquote:Op maandag 21 december 2009 08:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
vlak er voor, net rechts niet meer op de foto, is een bocht waar hij vandaan kwam. En het zwarte hier is spekglad, want er ligt een tramrails. Als je daar met je banden op komt, glip je gewoon, en er liggen allemaal beijsde stukken. Dus tja, dan ga je wel.
Als het eenmaal ijs is, kan dat erg lang mee. Ooit een flinke sneeuwpop gebouwd die twee weken heeft overleefd in de dooi.quote:Op maandag 21 december 2009 08:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik maakte vroegah ook iglo's
en dan een dun laagje water erop spuiten en laten bevriezen, heb je er lekker lang iets aan
dan zou het hier vrijwel nergens veilig zijn.. ooh wacht, dat klopt ook wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ok trams die hebben we hier niet in Belfeld en zwart wegdek is veilig wegdek bij mij
maar in indonesiestan rijden ze ook wat beroerder denk ik zoquote:Op maandag 21 december 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zou het hier vrijwel nergens veilig zijn.. ooh wacht, dat klopt ook wel.
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het eenmaal ijs is, kan dat erg lang mee. Ooit een flinke sneeuwpop gebouwd die twee weken heeft overleefd in de dooi.Ach ja, vroegah...
Moah, het is maar door welke ogen je het bekijkt. Hier rijden ze allemaal best goed, vinden ze zelf. Zoon van een kennis is nu 6 mnd in de VS... heeft al drie keer een aanrijding gehad. Dat vind ik nog meevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar in indonesiestan rijden ze ook wat beroerder denk ik zo
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nachtquote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder was echt super creatief met sneeuw, die perstte het in emmers en ging dan echt bouwen
zo'n Iglo stond echt lang
Maar nou kan ik me dus alleen niet herinneren of het dan ook al die weken vroor
wenste je ouders jou ook naar de noord pool danquote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nacht
Zoveel weken vorst? Vast wel in 1 of 2 winters, maar daarbuiten niet hoor.. ook 'vroegah' niet..quote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder was echt super creatief met sneeuw, die perstte het in emmers en ging dan echt bouwen
wat was jij toch een lief kindje zegquote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nacht
nee, ik was een etterbak, ben niet voor niets op mijn 17de op kamers gegaanquote:Op maandag 21 december 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat was jij toch een lief kindje zeg
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staatquote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
nou, toen ik jonger dan 8 was en nog in kerkrade woonde (WAAR? ja daarquote:Op maandag 21 december 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoveel weken vorst? Vast wel in 1 of 2 winters, maar daarbuiten niet hoor.. ook 'vroegah' niet..
ookquote:Op maandag 21 december 2009 08:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staat
vieze ouwe man is het, een boot vol kindjesquote:Op maandag 21 december 2009 08:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staat
had ook in een iglo kunnen gaan wonen .......quote:Op maandag 21 december 2009 08:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik was een etterbak, ben niet voor niets op mijn 17de op kamers gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |