En al die mensen die eindelijk aangekomen zijn, 4 uurtjes werken en weer op het station richting huis staan straks.quote:
Hier ook alweer bewolkt en er vielen net minuscule sneeuwvlokjes.quote:Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef BrandX het volgende:
De zon is hier iig weg inmiddels, en een dik pak wolken hangt hier nu boven.
Het zal mij benieuwen
Ik ben iig blij dat ik thuis ben!
Tussen Deventer en Almelo rijdt de sprinter gewoonquote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef bamischijf het volgende:
Iemand vandaag al ervaring met (delen van) het traject A'foort - Enschede?
De intercity zou maar tot Deventer rijden, en vanaf almelo gaat nog een stoptrein naar Enschede. Moet ik dus alleen wat vinden tussen Deventer en Almelo. Daarentegen lijkt de internationale unit wel het volledige traject (en dus ook tussen deventer en almelo) te rijden?
Iemand die toevallig meer weet?
Ok bedankt!quote:Op maandag 21 december 2009 12:38 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Tussen Deventer en Almelo rijdt de sprinter gewoonNergens last van gehad vanmorgen tussen Wierden en Deventer
Dáár was ik dus bang voor. Ik stond aangekleed en wel in de tuin van de sneeuw te genieten rond 6:00 want op de heenreis vind ik het allemaal nog wel lollig, was aan het twijfelen of ik op de site van de NS zou vertrouwen, keek voor de zekerheid nóg maar een keer op knmi.nl en zag toen dat het 's middags weer flink zou gaan sneeuwen en besloot toen maar toch vrij te nemen want op de terugreis vind ik het absoluut niet zo grappig meer om omgeleid te worden om te eindigen in een weiland ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En al die mensen die eindelijk aangekomen zijn, 4 uurtjes werken en weer op het station richting huis staan straks.
Check http://m.ns.nl/actvertrektijden.action voor de vertrektijden. Deze gebruikt Traphic (volgens mij) als bron.quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar Traphic zegt als bron de NS te gebruiken.Blijkbaar licht de NS andere partijen beter voor dan zichzelf.
Volgens mij hebben ze het derde en vierde woord van de kop omgedraaidquote:Treindienst nog niet geheel volgens plan
De reizigersvervoerders en ProRail hebben besloten ook maandag een aangepaste winterdienstregeling te rijden. Er is namelijk opnieuw sneeuw op komst en verder hebben we te maken met de nasleep van zondag: er is nog infrastructuur die hersteld moet worden en ook zijn er minder treinen beschikbaar. We rijden maandag daarom met een beperkte treindienst (een halfuursdienst met stoptreinen en incidenteel een intercity) omdat de kans op vertraging en uitval van treinen nog steeds aanwezig is.
Advies aan reizigers: als het niet per se hoeft, reis dan niet met de trein! Daarnaast adviseert ProRail reizigers om voor de avondspits te reizen in verband met verwachte sneeuwval.
Die van 13:35 rijdt niet volgens Traphic, die van :39 wel...quote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Drifter__ het volgende:
Rijdt er vanaf Sloterdijk een trein naar Schiphol ?
Is dat Traphic een beetje betrouwbaar?quote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die van 13:35 rijdt niet volgens Traphic, die van :39 wel...
betrouwbaarder dan de NS site zelf als ik zo meelezend de conclusie mag trekken.quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat Traphic een beetje betrouwbaar?
is daar al wat over bekend dan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef _Boo_ het volgende:
Zal ik vast een 'treinverkeer dinsdag' openen?
Nah, ik pas de TT van deze wel vast aanquote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef _Boo_ het volgende:
Zal ik vast een 'treinverkeer dinsdag' openen?
Planner van NS.nl geeft weer correcte info aan:quote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan de NS site zelf als ik zo meelezend de conclusie mag trekken.
Zojuist komt hier een trein van Schiphol naar Sloterdijk aan op Lelylaan, slechts enkele minuten vertraagd. Of een half uur vertraagd, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Drifter__ het volgende:
Rijdt er vanaf Sloterdijk een trein naar Schiphol ?
Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zojuist komt hier een trein van Schiphol naar Sloterdijk aan op Lelylaan, slechts enkele minuten vertraagd. Of een half uur vertraagd, dat kan ook natuurlijk
quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kon ik moeilijk zien, maar ik zal eens proberen op te letten of de treinen erg vol zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Gaat er nou helemaal niks naar SChiphol?
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perronsquote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan de NS site zelf als ik zo meelezend de conclusie mag trekken.
Ok, met de stoptreinen zit het hier wel goed. Vanaf Apeldoorn wordt het dan lastig,hopen dat die van Schiphol gewoon komt en niet dat ik nog over moet stappen op Amserfoort.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Thanks voor de moeite, heb het doorgegevenquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.
Dat is mijn idee ook iddquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.
verdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Bron
![]()
Sneeuwt het al ergens? Want op buienradar is niet zoveel meer te zien?
Iets zegt me dat ik morgen ook thuis werkquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Bron
![]()
NEE!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
Matigquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
jah ik zie nu welke pagina jullie bedoelen. De pagina met vertragingen en storingen zelf geeft nagenoeg geen info.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perrons
quote:
Sorry hoor, maar wat lopen jullie nou verbijsterd te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |