Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zojuist komt hier een trein van Schiphol naar Sloterdijk aan op Lelylaan, slechts enkele minuten vertraagd. Of een half uur vertraagd, dat kan ook natuurlijk
quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kon ik moeilijk zien, maar ik zal eens proberen op te letten of de treinen erg vol zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Gaat er nou helemaal niks naar SChiphol?
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perronsquote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan de NS site zelf als ik zo meelezend de conclusie mag trekken.
Ok, met de stoptreinen zit het hier wel goed. Vanaf Apeldoorn wordt het dan lastig,hopen dat die van Schiphol gewoon komt en niet dat ik nog over moet stappen op Amserfoort.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Thanks voor de moeite, heb het doorgegevenquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.
Dat is mijn idee ook iddquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.
verdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Bron
![]()
Sneeuwt het al ergens? Want op buienradar is niet zoveel meer te zien?
Iets zegt me dat ik morgen ook thuis werkquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Bron
![]()
NEE!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
Matigquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
jah ik zie nu welke pagina jullie bedoelen. De pagina met vertragingen en storingen zelf geeft nagenoeg geen info.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perrons
quote:
Sorry hoor, maar wat lopen jullie nou verbijsterd te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |