Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zojuist komt hier een trein van Schiphol naar Sloterdijk aan op Lelylaan, slechts enkele minuten vertraagd. Of een half uur vertraagd, dat kan ook natuurlijk
quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat betreft Dinsdag; Ik heb het aan wat NS lui op het station gevraagd, maar ze zijn er niet positief over. Dat komt omdat er nog meer sneeuw is voorspeld vandaag, dus ze verwachten dat het morgen morgen ongeveer hetzelfde gaat worden.
Kon ik moeilijk zien, maar ik zal eens proberen op te letten of de treinen erg vol zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Gaat er nou helemaal niks naar SChiphol?
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perronsquote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan de NS site zelf als ik zo meelezend de conclusie mag trekken.
Ok, met de stoptreinen zit het hier wel goed. Vanaf Apeldoorn wordt het dan lastig,hopen dat die van Schiphol gewoon komt en niet dat ik nog over moet stappen op Amserfoort.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er gaan zeker wel treinen, anders had ik hier geen trein langs zien komen!
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan je ook zien of het dringen is, of valt dat wel mee ?
Thanks voor de moeite, heb het doorgegevenquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de trein richting CS van 10 minueten geleden leek erg leeg. Trein die net richting Schiphol vertrok was goed gevuld, maar ik zag niemand staan.
Dat is mijn idee ook iddquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het ´s middags maar niet gaat sneeuwen wil ik het er best op wagen morgen om af te reizen. Even KNMI in de gaten houden dus weer.
verdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Bron
![]()
Sneeuwt het al ergens? Want op buienradar is niet zoveel meer te zien?
Iets zegt me dat ik morgen ook thuis werkquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Bron
![]()
NEE!quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
Matigquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Bron
![]()
jah ik zie nu welke pagina jullie bedoelen. De pagina met vertragingen en storingen zelf geeft nagenoeg geen info.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perrons
quote:
Sorry hoor, maar wat lopen jullie nou verbijsterd te doen?quote:
Hoe verklaar je dit verschil dan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De NS "vertrektijden"-pagina is uber betrouwbaar, die komt direct uit het planningssysteem en is nog nauwkeuriger dan de borden op de perrons
Wist je dat nog niet?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar Traphic zegt als bron de NS te gebruiken.Blijkbaar licht de NS andere partijen beter voor dan zichzelf.
Verbijsterd? Het laatste sprankje hoop wordt afgenomen jaquote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar wat lopen jullie nou verbijsterd te doen?Lag het niet dik voor de hand dan?
Sterkte.quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef SMutzskii het volgende:
Oeh, zometeen ga ik weer lekker naar huis reizen, heb er nu alweer zin in.
Nouja, vanmorgen ging het goed, had maar half uur vertraging doordat de intercity nu als stoptrein reed waardoor ik 10 minuten later op bestemming was, waardoor ik mijn aansluiting mistte. Nu moet het beter gaan zou je zeggen, want nu heb ik eerst de stoptrein en daarna pas de 'intercity'...quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Megumi het volgende:
Tijd om onze mannen uit Afghanistan weg te halen en in te zetten om de NS te ondersteunen en het land weer overeind te zetten.Dit is een nationale ramp.
Zelfde data, alleen staat in de eerste shot geen uitval erbij... Tijdelijk foutje neem ik aan. Op dit moment staat het er weer wel gewoon bij.quote:Op maandag 21 december 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit verschil dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik zag het. Maar je zult dat maar even net missen en toch naar het station gaan, da's niet echt lekker.quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zelfde data, alleen staat in de eerste shot geen uitval erbij... Tijdelijk foutje neem ik aan. Op dit moment staat het er weer wel gewoon bij.
[ afbeelding ]
Bereid je voor op een teleurstelling. Neem wat geduld meequote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef Elmostyle het volgende:
Morgen kom ik aan op schiphol, en moet vanaf daar met trein naar Bergen op zoom. Is het treinverkeer nogsteeds zo bagger of al beter?
Zelfs de internationale treinen rijden niet. Dat is zelfs in WO2 niet voorgekomen.quote:
Op Utrecht kwam er eentje binnen die naar Frankfurt am Main ging om 10.59, wellicht dezelfde als destijds.quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zelfs de internationale treinen rijden niet. Dat is zelfs in WO2 niet voorgekomen.
Hmm okequote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bereid je voor op een teleurstelling. Neem wat geduld mee
Dat ik klote.quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk thuis, vanaf gisterochtend 25 uur over gedaan van Groningen naar Den Haag incl verplichte overnachting in Utrecht.
Ik moet wel, om op het werk te komen. Ik zag mensen ook de trein nemen om lekker te gaan winkelen ergens. Dat snap ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Negaiido het volgende:
Ik vroeg me af wie van de mensen hier echt met de trein moeten. Je weet maar nooit, er zijn ook mensen die niet eens hoeven te reizen en toch weggaan en dus vastlopen.
Als ik Utrecht Centraal had kunnen bereiken had ik het ook wel gedaan ja. Tegen alle waanzin in eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet wel, om op het werk te komen.
Verstandig?quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef GayMania het volgende:
Is het verstandig om morgen van Almere naar Utrecht (via Hilversum of via Weesp/Duivendrecht) te reizen?
quote:Prognose voor dinsdag 22 december
Dat wordt het sowieso wel. NS en ProRail geven al aan dat ze morgen met dezelfde dienstregeling beginnen. Alleen wil ik het wel even aankijken, voor hetzelfde geld rijden ze ineens wel normaal. Dus moet ik alsnog vroeg opstaan om hoogstwaarschijnlijk niet de deur uit te hoevenquote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef BrandX het volgende:
Hier is het weer redelijk flink begonnen met sneeuwen. Als het zo doorzet wordt het morgen minstens zo knudde als nu.
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventerquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Urquhart het volgende:
Traject Enschede-Leiden is morgen zeker niet te doen?![]()
Ok bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventer
Let op, werk aan het spoor tussen Deventer - Arnhem
Let op, werk aan het spoor tussen Arnhem - Utrecht Centraal
Let op, werk aan het spoor tussen Utrecht Centraal - Leiden Centraal
Utrecht-Leiden mag ik morgen doen, ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventer
Let op, werk aan het spoor tussen Deventer - Arnhem
Let op, werk aan het spoor tussen Arnhem - Utrecht Centraal
Let op, werk aan het spoor tussen Utrecht Centraal - Leiden Centraal
Dan moet je al zo'n roteind en dan ga je jezelf ook nog martelen met die muziek?quote:Op maandag 21 december 2009 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Utrecht-Leiden mag ik morgen doen, ik heb er nu al zin in
Maar even Beatles, RHCP en Coldplay op mijn telefoon zetten
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef bamischijf het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe de NS op dit moment netjes treinen op elkaar laat wachten.
Rond 17:30 ?quote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef joepler het volgende:
Weet iemand of kennen mensen hier iemand die in de trein(en) zit van Eindhoven cs naar Utrecht cs? En vertrokken is rond 17.30 uur?
Vriendinnetje zit in een trein en ik wil d'r ophalen maar kan d'r niet bereiken (geen tel). En weet niet hoe laat ik waar heen moet. Of zijn er nog instanties waar ik naar toe kan bellen die wel iets meer weten?
thanks alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |